2026-09-13, 22:16
Medlem
"Det är oliiiidligt spännande."
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knegare
Uppenbarligen vill ungefär hälften av befolkningen ha Tidö, undrar hur det ser ut om man mäter den arbetande produktiva delen av befolkningen...

Vänstersidan tilltalar arbetsskygga latmaskar och islamister.
SD är störst bland sjukpensionärer och socialgrupp 4
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Hur går det för Allard?!
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfterEightz
Kommer bli en minoritetsregering med MP och S som stöds av V och C. Citera mig sen när det är bekräftat.

Det vore en total politisk spagat för C. Hur ska ett utpräglat marknadsliberalt parti förklara för sina väljare att de släpper fram en regering som lutar sig mot V:s ekonomiska politik?

För att C ens skulle överväga det krävs ju att de får igenom sänkta skatter på arbete och företag, uppmjukad arbetsrätt, friare strandskydd och stärkt äganderätt i skogen. Och hur sugen tror du V är på att vika ner sig för den kravlistan bara för att hålla MP och S vid makten?

C skulle tappa hela sin profil som företagarparti om de blir ett rent stödhjul åt vänstern. Jag sparar din profetia, men räkna inte med några pengar på det spelet."
Medlem
TKD_1337s avatar
Prognos är just en prognos... tror mer på opinionsmätningarna (inklusive VALU) som visar en liten fördel för vänstersidan.
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Skulle det vara ett problem för Vänsterpartiet? Pengar finns. Du betalar. Pappa

Var det 2014 vi inte hade en regering på uppåt ett halvår? Det löser sig
2026-09-13, 22:17
Medlem
Vem var den blonda donnan i svart klänning på sds valvaka?
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Var är Sören Holmberg? Han brukar alltid dammas av när SVT har valvakor.
Jodå, han dök upp i början.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gents
Det är VALU jag pratar om.

Valu hade fel tidigare.
Medlem
Magda gör sämsta resultat för S - utan konkurens - i historien.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Fan vad kassa SVT.se är!!!

Mandatfördelningen redovisas inte. "Just nu finns det ingen mandatfördelning att visa. När tillräckligt många röster är räknade kommer en preliminär mandatfördelning att visas här. "

Och sidan där man ska pussla ihop mandaten baserade på prognosen "kommer snart".

SJUKT DÅLIGT SVT!

Syns tydligt i deras sändning.
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmboga-10.2
Men skulle jag be dig citera nån som säger så hade du inte kunnat göra det eftersom det är din tolkning och inte vad folk faktiskt säger eller tycker.

De flesta svenskar älskar Sverige men du finner ett extremt förakt för Sverige och svenskarna på högersidan. Främst inom ytter- och liphögern.
Se på mina inlägg, Jag har faktiskt stött på dem. Du behöver bara gå till din egen hjälte, Hübinette. Att jag ska leta reda på dem, bland sextontusen inlägg kan du bara glömma. Men varför inte bara ett antal citat från honom. Han fick inte sparken för sin rasism, utan för hot mot sin förra fru, som hånade honom som omanlig.

https://sv.wikiquote.org/wiki/Tobias_H%C3%BCbinette

Är det ditt vänster ideal? Om inte, varför tog vänstern inte avstånd från honom?

Allt annat som du säger, är bara rena påhitt och saknar verklighetsförankring Sluta ljuga, de höjer dig inte att vara vara oärlig, eller ge mig exempel på det du säger?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in