2026-09-13, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Det är inte omöjligt men tror att en kombination med KD och MP är nog den som skulle sätta flest käppar i hjulen.
Det saknas något mandat i nuläget men det kan ju ändra sig under valnatten. Kanske är det trots allt den mest troliga regeringen: S, MP, C, KD, om de får egen majoritet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Ja men då är de bara dumma i huvudet. Men som jag sade, ha så kul med bensinpris på 40 spänn/liter. Jag bor själv i Sthlm och har ingen bil så jag bryr mig inte men vill inte höra ett ord sen av alla på landsbygden som röstat rött.

Du missar att detta kommer spela ut sig på andra kostnader.
Drivmedlet påverkar allt!
Medlem
Niggerrs avatar
Hemskt hur många Sverige-hatare det verkar bo i landet som vurmar för kaosinvandrare och högre skatter som kommer leda till gravt sämre välfärd.

Ni, egentliga borgare, som röstade på Centern, hoppas ni är nöjda när det blir kommunistiskt styre. Idioter.
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Om L åker ur är det 4% åt helvete för Tidö. Det är knappast därför Tidö tappar utan snarare tvärtom.
Men det här är en undersökning och allt kan hända.

Men om ändå S vinner så är det ju för SD speciellt en massa bortslösade röster. L i opposition kommer ju inte direkt leda några saker viktiga för SD-väljare

Men japp bara undersökning. Kan hända att SD fortsatt har litet sådant där läge för förbättring. Att de fortsatt speciellt i en sådan personlig undersökning som VALU får lägre än faktiskt för folk är fortfarande lite nojjiga detta att avslöja att de röstar på SD.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mash08
Då förbereder sig Sverige för nyval.
V kommer inte stötta en regering de inte sitter själva i, och centern kommer inte stötta en regering V sitter i. Do the math.
C kommer att ge med sig.
Medlem
Mikaelias avatar
Hade varit fantastiskt kul om Örebroare röstat in Allard så att han blir vågmästare. Då kan surkärringen somna om.
Medlem
Fangfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil
Visst fan ledde väl vänsterblocket även när VALUn visades 2022? Hur stor skillnad var det då?
1% skillnad till förmån för de rödgröna.
Avslutad
Hur är stämningen på RIKS kanalen? Lite begravningsstämning skulle jag tippa på?
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
De behöver väl 12% av rösterna i Örebros valdistrikt?

Hur kommer de in i riksdagen på det?
Medlem
GeleZachas avatar
Alice T gråtfärdig över "antisemitismen"
Medlem
HomoDeuss avatar
Räddningen blir en Alliansregering #2 utan SD.
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9z
Sverige har kolliderat med isberget. Majoriteten av de bärande skotten är skadade. Livbåtar har redan börjat sänkas ner utmed skrovet. Det kalla vattnet kommer snart skörda sina första offer. Det kommer inte finnas varesig flytvästar eller livbåtar till alla.
Äh det spelar inte så stor roll vem som vinner. Inget parti kör ändå med tvångsåtervandring vilket är det ända som kan rädda Sverige. TIdö öste ju in invandrare i fyra år. Spelar noll roll som sagt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in