2026-09-13, 18:25
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imaginary689
För ökad invandring. Ökade bränslepriser och högre skatt är så bra eller? Hjärndöd
Nej, S kommer inte öka invandringen och inte heller höja skatten om du tjänar under 70k. Du ljuger värre än tuffe-Uffe. Men nu är det Game Over för er och era lögner.
2026-09-13, 18:25
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Snälla snälla bara L åker ut så kommer jag jubla. Det är det enda som spelar roll ikväll.
2026-09-13, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Om SD får flest röster av Tidöpartierna så kommer givetvis Jimmie kräva att få bli statsminister om Tidö vinner.

Nej SD har sagt att Uffe blir statsminister isf... Jimmy vill inte nu om han inte ändrar sig.
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg2030
Nej, S kommer inte öka invandringen och inte heller höja skatten om du tjänar under 70k. Du ljuger värre än tuffe-Uffe. Men nu är det Game Over för er och era lögner.
Jo, S vill höja skatten för alla. Detta lyckas man med genom att höja ISK-skatten och bolåneskatten.
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
Egentligen så hade jag inte tänkt rösta alls på grund av att det sedan hösten 2015 (flyktingtsunamin) är nästintill omöjligt att vända Sveriges utveckling via parlamentarism. Men nu blev det trots allt en röst på Alternativ för Sverige i riksdagsvalet, och en röst på Sverigedemokraterna i kommunalvalet.

Nu tror jag naturligtvis inte att AFS kommer in i riksdagen, men de kan förhoppningsvis fortsätta röra om i den ruttna politiska grytan, samt tillsammans med andra nationalistiska rörelser reta upp globalisterna.

Sverigedemokraterna har jag inte röstat på i ett riksdagsval efter 2014, men SD i min hemkommun utgörs mestadels av reko personer. De ska inte behöva lida för att moderpartiet har korrumperats något fruktansvärt.

Om man inte tror att partiet man röstar på kan komma in i riksdagen så är det inte speciellt smart resonemang, och hur ska AfS kunna "röra om i den ruttna politiska grytan" när noll makt finns och ingen pratar med dem eller ens om AfS, men du gör som du vill men det bäddar för tidernas mest vänsterstyrda regering sånt tänk, det här valet handlar om annat än ett litet microparti vill få utrymme eller ej, vinner sossarna är Sverige kört, det kommer välla in muslimska valarbetare för vänstern, om 4 år röstar knappt nån svensk på sossarna men dom har 3-4 miljoner muslimer att dra fram. Fy fan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strutfena
Jupp, vi kommer alla behöva fly landet inom några decennier så det är bara att börja förbereda flykten.

Så är det. Vi kikar redan och barnen (tonåringar) är införstådda med att här inte finns någon framtid.
Medlem
TUKs avatar
Oddsen för tidövinst sjönk precis från 2.70 till 2.60 på SvS.
2026-09-13, 18:27
Medlem
Persimååns avatar
Det händer saker på bettingsidor bröder! Blå börjar ta in ännu mer nu.

Jag har i flera års tid följt bettingodds istället för oppionsundersökningar. Svenska val, presidentval och tävlingar. Funkar varje gång.

Det här blir spännande
Medlem
Hon på v's valvaka också. Bara modeller ikväll
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Nej SD har sagt att Uffe blir statsminister isf... Jimmy vill inte nu om han inte ändrar sig.

Ja för politiker är ju kända för att alltid hålla vad de lovat. Jo tjena.
2026-09-13, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Snälla snälla bara L åker ut så kommer jag jubla. Det är det enda som spelar roll ikväll.

Tyvärr är det alldeles för många betacucks i högern som stödröstar på skiten. M- och SD-väljare borde fan omyndigförklaras för att de stödröstar på L.
2026-09-13, 18:28
Medlem
Allard på studio 3 valvaka är eld.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in