2026-09-13, 18:28
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Snälla snälla bara L åker ut så kommer jag jubla. Det är det enda som spelar roll ikväll.
Oddsen på Unibet har dock blivit lägre för att L ska få över 4% ikväll. En sällskaplig satsning på 500 spänn har man råd att omsätta.
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strutfena
Jupp, vi kommer alla behöva fly landet inom några decennier så det är bara att börja förbereda flykten.

Siste man tar med flaggan!
Medlem
Vallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Om man inte tror att partiet man röstar på kan komma in i riksdagen så är det inte speciellt smart resonemang, och hur ska AfS kunna "röra om i den ruttna politiska grytan" när noll makt finns och ingen pratar med dem eller ens om AfS, men du gör som du vill men det bäddar för tidernas mest vänsterstyrda regering sånt tänk, det här valet handlar om annat än ett litet microparti vill få utrymme eller ej, vinner sossarna är Sverige kört, det kommer välla in muslimska valarbetare för vänstern, om 4 år röstar knappt nån svensk på sossarna men dom har 3-4 miljoner muslimer att dra fram. Fy fan

Det finns säkert 3-5% potentiella AFS röstare som idag röstat SD. Känner själv en. Han försökte precis som dig övertala mig till att rösta SD, trots att han hellre hade valt AFS.

Om folk som honom verkligen hade röstat på vad som var bäst, och inte låtit sif manipulerats så hade AFS varit inne nu.
2026-09-13, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proklos
Tre personer i hushållet – ingen av oss tänker rösta i dag!

Vi är tre personer i vårt hushåll, och ingen av oss kommer att gå och rösta i dag. Inte för att vi inte bryr oss om samhällsutvecklingen, utan för att vi upplever att samtliga partier erbjuder ungefär samma sak: dålig politik, kortsiktiga lösningar och väldigt lite nytänkande.

Det känns ofta som att valet står mellan pest eller kolera. I stället för att diskutera konkreta och långsiktiga lösningar på dagens problem ägnar sig politikerna mest åt att kasta skit på varandra. Infrastruktur, AI, innovation, teknikutveckling och andra framtidsfrågor hamnar i skymundan, trots att de kommer att ha enorm betydelse för Sverige.

Jag önskar att det fanns mer radikala och genomtänkta lösningar på de problem vi faktiskt står inför. Sverige behöver politiker som vågar tänka längre än nästa opinionsmätning och som kan presentera en tydlig vision för framtiden.

Som det ser ut i dag har svenska politiker förbrukat mycket av vårt förtroende. Det handlar inte om att man förväntar sig perfektion, utan om att man vill se kompetens, nytänkande och en politik som faktiskt tar dagens och morgondagens utmaningar på allvar.

Samma här. Jag röstar inte heller detta valet. Har enbart röstat i två av tidigare val och då sett till att rösta på något obetydligt och litet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haimmler
Allard på studio 3 valvaka är eld.

Hoppas han kommer in.. det hade varit kul med lite drama.
Medlem
MumsarMazarins avatar
Allard i Studio 3 just nu!

https://www.youtube.com/watch?v=_9ebORMezk0
2026-09-13, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Det händer saker på bettingsidor bröder! Blå börjar ta in ännu mer nu.

Jag har i flera års tid följt bettingodds istället för oppionsundersökningar. Svenska val, presidentval och tävlingar. Funkar varje gång.

Det här blir spännande
Ja, vad säger de sidorna nu kollat på?

1.45 rött mot 2.60 blått på Svenska spel just nu (igår var det 1.35 mot 3.00 vill jag minnas).
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MumsarMazarin

Kommer han in?!
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MumsarMazarin

Hur kan man dras till Allard?
Medlem
Svårtast att tippa är Vänsterpartiet, straffas dom för dom uteslutit Hamas kramare lr belönas dom för det?
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
För i helvete mamma berätta att hon nu stödröstad Liberalerna...

Vägra lyssna på mina försök att få henne rösta på antingen AFS eller ÖP...
Varför ska man ge rödgröna en röst? Missförstå nej inte nu jag gillar allard. Men bara tanken på
Miljöpartiet med inflytande över migrationspolitiken gör en ju rädd. Om öp inte kommer in blir ju en röst på öp bortkastad och hjälper ju rödgröna till valsegern. Mini nazist partiet Afs skulle jag aldrig rösta på.
2026-09-13, 18:31
Medlem
MumsarMazarins avatar
Börjar bli sugen på att knäppa första bärsen för ikväll men man måste ju hålla sig vaken hela natten nästan så den får stå på kylning ett tag till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in