2026-09-13, 14:24
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runkspenat
Ingen bryr sig huruvida svartskallarna "sköter sig". Dom ska HEM till sina HEMLÄNDER.
Samma länder de semestrar i varje år, samma länder där halva släkten fortfarande bor.
Vi släppte in dem för att temporärt ge dem "skydd under flykt" - inte ge bort hela vårt land till massa jävla islamister.

Ut med dom allihopa.
OK. Låter som om du är på väg till valvaka hos SD....
2026-09-13, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MumsarMazarin
Tyvärr så är det över 90% fler förtidsröstare i årets val i invandringstyngda områden vilket garanterat ha gynnat vänstern.

Stort intresse för utlandsrösterna också hörde jag..
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbagg79
Vsd hjälper det om dom sköter sig, om dom med tiden kanske blir i majoritet och säger hejdå Sverige och allt som är svenskt.
Låter som om du inte fått en grundläggande utbildning i matematik...
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Så ser vänsterextremister på folkmord ja, hylla stalin!

Skitsnack, svårt att läsa statistik också? Portugal EN procent muslimer, sverige TIO. Vet att ni vänsterextremister har svårt för sanningen men ta i lagom mycket, ingen tror på era lögner annars.

Som sagt har jag varit i Portugal flera gånger. Stanna i Bromölla.
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MumsarMazarin
Ajdå, tycker aldrig att det fäster bra då.
Brukade alltid hålla bra för mig. Gäller bara att göra det ordentligt så kommer det bli bra
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Jag är inte ett dugg rädd för nazzar.
Har jag sagt det inte finns fler invandrare? Men det betyder inte att dom kommer utplåna oss.

Att vi inte föder barn är vårt eget problem och inte något som invandrare har med att göra.

Ingen förutom några få vill ha död på vita eller bruna. Några få intellektuellt handikappade vill ha död på folk baserat på hudfärg.
Snark, folkförflyttningar en masse är folkmord, vad en vänsterextremist än säger (eran idol stalin gjorde likadant). "Inga barn". Så ett folk som föder två barn och sedan ett som föder 10, då är det de som föder 2 som är problemet? Ok drägg. Fuck off.
2026-09-13, 14:26
Medlem
Svt och hela detta landet är korrupt. Hur många har drabbats av tonårsutvisningar? I siffror? En liten fråga som slås upp till helt oproportionerliga nivåer och fungerar endast som ett ämne för att hjärntvätta massan att tro att det är stort problem.

Samtidigt pratar man inte om att svenskar rånas, mördas och våldtas eller att svenskar trycks undan i område efter område.
Avstängd
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Det ska jag gärna göra om jag hittar någon.

Inte så svårt. Finns hur många som helst som röstar SD.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Som sagt har jag varit i Portugal flera gånger. Stanna i Bromölla.
Du har inte varit i rinkeby uppenbarligen. Men finns säkert hundratals rinkebys i portugal. NIMBY-svin.
2026-09-13, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Fortfarande inte utbredd extremism på samma sätt som i V och SD.

Du glömmer fortfarande att ta med MP och några extremister inom S i ekvationen.
Oseriöst.
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Hur vet du det?

Antal röstande? Kan stämma. Har aldrig sett så här många stå i kö på valdagen. Man brukar kunna gå rakt in. Men men, positivt för demokratin. (Bara jag hinner hem till matchen ...)
Avstängd
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dintokstolle
Fan jag vaknade nyss. Vem vann valet?

Nazisterna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem