Varför är 99,999 % av alla artister i musikbranschen vänster? Tänker att dom lever privilegierat, tjänar gott om stålar, har flera bilar, bor oftast i fina flotta hus gärna med havsutsikt. Vilka svenska artister är inte vänster? Dom är få så borde bli lätt att komma på nån.
Dom vänstervridna godhetsposörerna är desto fler. - gamla stofiler som Eva Dahlgren, Lisa Nilsson, Petra Marklund, Peter LeMarc, Mikael Wiehe, Lars Winnerbäck, Ulf Lundell, till Zara Larsson, Thomas Stenstöm, Valter Nilsson, Silvana Imam,Sarah DawnFiner, Timbuktu, Lykke Li.
Är artisterna rädda om sin karriär? Att bli 'persona non grata' i kändis Sverige ifall det kom fram att dom röstar på nått av Tidöpartierna, alltså inte ens M,KD,L verkar vara populär bland dessa.
Kan tänka mig en som Per Gessle röstar höger, annars är det tunt. Varför?
En vild gissning är att de är rädda för att förstöra sin karriär om de röstar "fel". Om Zara Larsson som har en tydligt kvinnlig och relativt ung publik gick ut med att hon röstar på SD kanske hennes popularitet skulle sjunka då många av hennes fans (antagligen) röstar vänster.
Självklart har det med det att göra, människor är incitamentsdrivna. Om "rätt" röstning ger fördelar och rättigheter som man inte hade haft utan en viss tyngd/demografi/stöd" kommer givetvis gruppen att främja den utvecklingen.
Utsträckningen av nämnda röstfusk kan möjligen diskuteras men det är likväl livstids och storleken på försörjning som diskuteras i slutänden och nämnda grupp drar sig definitivt inte för att ge sig själva fördelar oavsett hur det görs.
Kommer Sverige ha en framtid för skötsamma arbetande och produktiva svenskar samt funktionella invandrare eller är framtiden parasiternas det är det som valet handlar om i slutänden.
Att invandrare röstar vänstern har inget med valfusk att göra
Varför är 99,999 % av alla artister i musikbranschen vänster? Tänker att dom lever privilegierat, tjänar gott om stålar, har flera bilar, bor oftast i fina flotta hus gärna med havsutsikt. Vilka svenska artister är inte vänster? Dom är få så borde bli lätt att komma på nån.
Dom vänstervridna godhetsposörerna är desto fler. - gamla stofiler som Eva Dahlgren, Lisa Nilsson, Petra Marklund, Peter LeMarc, Mikael Wiehe, Lars Winnerbäck, Ulf Lundell, till Zara Larsson, Thomas Stenstöm, Valter Nilsson, Silvana Imam,Sarah DawnFiner, Timbuktu, Lykke Li.
Är artisterna rädda om sin karriär? Att bli 'persona non grata' i kändis Sverige ifall det kom fram att dom röstar på nått av Tidöpartierna, alltså inte ens M,KD,L verkar vara populär bland dessa.
De uppger att de röstar vänster. Det är något annat det än den röst de i smyg lägger i kuvertet. Högern är inte lika vinstgivande för dem som vänstern. Usel underhållning och skvalmusik säljer inte så bra hos högern men väl i vänstern. Artisterna själva bakom den flotta gardinen dricker skumpa och smeker sina sedelbuntar. Ett hyckleri i klass med Robert Weils.
Senast redigerad av Lantarbetaren 2026-09-13 kl. 14:06.
Nu är det upp till bevis, blir det Islam, en tillbakagång till saft o bulla till kriminella, höjda skatter på allt, dyrare bensin, dyrare mat och blandning av befolkningen.
Kan det kanske vara så att alla inte alltid har varit rika och kända? Men fortfarande är vettiga människor ändå?
Det här är nog första gången i mitt drygt 40-åriga liv som jag röstar för en sittande regering som jag faktiskt är nöjd med.
Jag som allmänt cynisk pessimist känner att både jag själv och landet är på en bättre plats idag än för fyra år sedan. Märklig känsla.
Fyra år till med Tidö skulle vara för bra för att vara sant. Bara därför tror jag att det blir regeringsskifte.
Jag har redan gjort mig redo att sälja min dieselbil. Sen måste jag bygga upp ett högre kapital så att jag kan fly till Portugal. Detta är förlorad mark.