2026-09-13, 10:41
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Moralfilosofisk?
Tror jag missade ett / men ditt förslag låter ju som ett ord iaf.
Citera
2026-09-13, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor.990
VAD menar du med det du skrev i början???
Jag har porrunkat som en galning, träffat brudar via dejtingappar och egentligen gjort allt man kan göra på internet som är sexrelaterat men lagligt.
Jag har då fanimej ALDRIG blivit tillfrågad och helt plötsligt bara råkat klicka in mig på barnporr, dessa sidor ligger i the deep web/dark web och är dolda med massa förbestämda krypteringar som man måste känna till för att ta sig igenom.
Men även om det skulle finnas någon sanning i det du säger, vad gör man om man råkar trilla in på sidor med 14-åringar? Fortsätter man runka och tänker "porr som porr"?
Själv har jag vittnat mot en klasskamrat på gymnasiet som spred barnporr för att "det var en kul grej", man måste vara ett groteskt monster för att gå igång på det.
Normalt folk stänger av datorn, ringer polisen och mår generellt jävligt dåligt av det man såg (iallafall av personlig utsago). Det är inte som att man söker på "milf blowjob" men istället får upp "Gilf handjob". Ni förståsigpåare verkar ha ENORMT svårt att förstå detta, era förklaringar som bygger på att man råkar halka in på barnporr och får ståfräs men att skulden ska ligga på själva hemsidan ger total ansvarsfrihet för pedofilerna och är ett hån mot alla offer.

En blind som var påväg till bordellen halkade in på ett dagis istället, så han borde frias för att allt var en olyckshändelse och han är lika mycket offer i detta som barnen. Låter det skevt? Precis såhär beskrivs det när man "halkar in på barnporr"
Vem har pratat om barnporr? Du är välkommen att läsa inlägget igen, så kanske du förstår.
Gör rätt gör om!
Citera
2026-09-13, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Ja, och sällan eller aldrig är det ett vinnande koncept. Visst - det går bra i detta fall pga ämnet som sådant, men är ganska säker på att det tar stopp förr eller senare även om det pågått i många år.

Minns inte på rak arm när Sara skulle upp i Hovrätten, är väl snart? Sen var det 1 till, samt en tredje som jag inte vet status på alls. Men det här med villkorligt blir mer och mer avlägset.

Vi får kolla med Göteborgs tingsrätt nu på måndag. Jag tror inte ens Sara har koll på alla sina kommande förhandlingar i rätten men det hade jag haft i hennes skor för då kan det plötsligt dyka upp ursäkter som gör att det måste skjutas på framtiden.

800 rättegångar är lite för mycket för den underbara människan så bättre att ha en gemensam förhandling dvs samlade runkgubbar vs Sara så blir det antingen ca 350 miljoner kronor för Sara att pröjsa eller så är det bara att köra. Vi får verkligen hoppas på det sistnämnda för så mycket kan inte lådvinstanterna i Facebookgruppen skramla till.
Citera
2026-09-13, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Fan va trist att läsa att ”sittkissare” används som skällsord. Asså om man inte älskar att städa toalett eller gillar pissdoft så sitter man ner i och kissar som man. Det sprids i många fall ett litet osynligt kissmoln vid sidan av strålen som hamnar lite överallt. Tänk va bra om alla pojkar fick lära dig detta då skulle inte inte massa skolbarn få problem med magen när det inte vill gå på pissiga toaletter som är regel i skolorna.

Slå vakt om Sverige - sitt ner och kissa!

(Stolt Sittkissare 4-fucking-3vEr sedan 5 år)
Vad röstar de på som myntat detta begrepp måntro? Nu ser vi nya gäddor varje dag och jag undrar varför? Är det sista rycket eller??
Citera
2026-09-13, 16:07
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Vad röstar de på som myntat detta begrepp måntro? Nu ser vi nya gäddor varje dag och jag undrar varför? Är det sista rycket eller??
Hahaha jag vet att du vet svaret på frågan.

Var för övrigt precis och röstade. Kändes mäktigt som vanligt.
Citera
2026-09-13, 19:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Det är klart jag vet. Var själv alldeles nyss och röstade . Är det hovrätten för Sara imorgon?
Dags skynda på processen lite innan dom får för sig ändra lagstiftningen på förtal.

När väntas cancern ta över helt från Saga? Kan ju bli problematiskt om hon får för sig dö innan..
Citera
2026-09-13, 20:37
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-08-21
Dags skynda på processen lite innan dom får för sig ändra lagstiftningen på förtal.

När väntas cancern ta över helt från Saga? Kan ju bli problematiskt om hon får för sig dö innan..
Så kan vi införa St Satans day i kalendern.
Citera
2026-09-13, 20:45
Medlem
SD kanske sköt sig i foten med att stödja Dumpen... snittade runt 21,5 i opinionsmätningarna i slutet på 2025, sedan gick de ut hårt med att börja veva om förtalslagen, Lex Dumpen och så vidare. Dalat hårt sedan dess, Valu säger runt 17%.
Citera
2026-09-13, 20:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Storkvisiren
SD kanske sköt sig i foten med att stödja Dumpen... snittade runt 21,5 i opinionsmätningarna i slutet på 2025, sedan gick de ut hårt med att börja veva om förtalslagen, Lex Dumpen och så vidare. Dalat hårt sedan dess, Valu säger runt 17%.

Troligtvis går Magdalena ut med en arresteringsorder redan nu under kvällen
Citera
2026-09-13, 20:52
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storkvisiren
Det tror jag också. Jag övergav i alla fall SD för M efter 28 år, bland annat på grund av stödet till Dumpen.

Jävla idioter. Att fiska röster bland samhällets bottenskrap visade sig vara mindre lyckat, och nu kommer jag att skattas till döds på grund av det.
Citera
2026-09-13, 21:04
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det tror jag också. Jag övergav i alla fall SD för M efter 28 år, bland annat på grund av stödet till Dumpen.

Jävla idioter. Att fiska röster bland samhällets bottenskrap visade sig vara mindre lyckat, och nu kommer jag att skattas till döds på grund av det.
Vilket inte va så svårt att räkna ut, eller hur. Deras taktik att spela på trendiga saker (som förtal, dumpen osv) skiter den stora massan i fullständigt. Enda som händer är att dom tappar istället.
Citera
2026-09-13, 23:09
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol

Moderaterna stödjer också Dumpens verksamhet, om än inte så grafiskt. Men det med skatten är lugnt, kommunisterna förlorar ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in