2026-09-13, 12:50
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ska gå iväg och lägga mina röster strax och sen kanske handla något gott inför valvakan.

Vad ska ni tugga på för smaskigt under kvällen?
Kebabtallrik och chilinötter, nersköljt med ett lock sjukommatvåan. Kommer bli en satans tung dag på jobbet imorgon, men det får det vara värt. Är ju bara val vart fjärde år så...
2026-09-13, 12:51
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Benny Andersson röstar på feministiskt initiativ, men dom kanske är utdöda numera, som BA själv är snart...

FI kollapsade och ställer inte upp själva i riksdagsvalet.

De är alltså inte "current thing" längre och Benny som artist vill väl ha en publik antar jag.
2026-09-13, 12:51
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Alice Bah-Kunke gör sig bättre i Disneyklubben än i en debatt kring politik.
2026-09-13, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Vad har Tidö givit invandrare för anledningar att rösta på dem?

Generellt har Tidö givit muslimska bidragsinvandrare få/inga anledningar att rösta på Tidö vilket även är min poäng med inlägget och tidigare inlägg. Parasiter (läs muslimska bidragsinvandrare med flera) är inga man ska ta hänsyn till dessa ska man inte försöka locka över utan dom skulle aldrig ha satt sin fot i Sverige ännu mindre fått bidra och rösträtt. Nu står vi eventuellt inför en demografisk utveckling som kommer cementera vänstersidan som styrande det vill säga den som ger mest bidrag och andra människors resurser till parasiten.

Framtiden kommer bli svår för folk som genuint behöver hjälp samt kvinnor men även arbetande och skötsamma svenskar.
2026-09-13, 12:53
Medlem
Det ända rätta att rösta idag är Afs och det är inte ens nära...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen

Och bäst när hon visar pattarna i nån gubbsöisk-tidning.
Hur gon lyckats smila till sig positionen som EU-parlamentariker går över mitt förstånd. Men de är rätt talande vad MP är för mupp-parti.
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen

Glöm inte att hon visade pattarna i OKEJ också. Om vi nu ska försöka hitta sammanhang där hon funkar alltså.
Medlem
Danieloss avatar
Ser ut som att det blir fiasko för Allard och Örebropartiet på riksnivå? Han hade väl fått fem miljoner av IT-miljardär för att valkampanja men de pengarna verkar varit kastade i sjön?
Medlem
Steinarrs avatar
Även om Tidö skulle vinna så tror jag faktiskt inte att det blir någon Tidö-regering.

KD och L är fortfarande fullproppade av SD-hatare. De kommer inte gå med på att SD får några ministerposter.
2026-09-13, 12:54
Medlem
Otto Flicks avatar
Kommer nog bli oerhört jämnt, så bli inte soffliggare idag kära flashbackare.
Medlem
Här kan ni vara med i Flashbacks Valomröstning 2026
Länk: https://www.flashback.org/p95927547#p95927547
Avstängd
Vallys avatar
Alternativ för Sverige ska jag rösta på idag.

Någon som vet om partiet har någon valvaka och vart den är?

Kommer köra på SD i kommun/region.

Jag hoppas Tidö vinner och att AFS får 1% av rösterna minst. 1% hade varit fantastiskt. Hoppas även Allard kommer in. Hade varit riktigt kul.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in