2026-09-13, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
Så Ahmed vet att Nils-Erik i valdistrikt 8 inte kommer rösta på valdagen menar du? Sen tar han med sig Mohammed som intygar att Ahmed är Nils-Erik? Och detta görs i stor utsträckning över hela landet så det påverkar mandatfördelningen?

Snälla tramsa inte. Givetvis görs det i närområdet, speciellt i moskén, släktingar, kvinnors röster styrs och nyttjas, åt äldre och sjuka samt oinformerade. I vilken utsträckning är omöjligt att säga men 2022 valet var extremt nära. 4 år till av bidragsinvandring så är troligen den demografiska utvecklingen så illa att bidragsröstning är cementerad och vi som är produktiva är körda i brist på bättre ord.
2026-09-13, 12:05
Medlem
heliotrops avatar
Så jävla läskigt val tbh

Hundratusentals muslimer som röstar V. Parallellsamhället tar över.
Hejdå demokrati, nice to know ya
2026-09-13, 12:06
Medlem
cosmic_dancers avatar
Ska gå iväg och lägga mina röster strax och sen kanske handla något gott inför valvakan.

Vad ska ni tugga på för smaskigt under kvällen?
2026-09-13, 12:07
Medlem
Duke-Of-Wellingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktus12345
Snälla tramsa inte. Givetvis görs det i närområdet, speciellt i moskén, släktingar, kvinnors röster styrs och nyttjas, åt äldre och sjuka samt oinformerade. I vilken utsträckning är omöjligt att säga men 2022 valet var extremt nära. 4 år till av bidragsinvandring så är troligen den demografiska utvecklingen så illa att bidragsröstning är cementerad och vi som är produktiva är körda i brist på bättre ord.
Vad har demografin att göra med regelrätt valfusk?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeMadeYou
Finns ju ingen regeringskonstellation på den sidan om inte V-MP-S får egen majoritet.
Det enda gemensamma vänstersidan har är att man inte är en del av Tidö.

Blir inte ett dugg förvånad om vänstersidan blir större men sen lägger Ulf fram en ren M regering och får passivt stöd av C,L,KD,SD.

Ett M på 18% är för litet för att bilda en minoritetsregering. Det hjälper inte att Uffe är den vuxne i rummet.
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Starkcider och jordnötsringar
2026-09-13, 12:08
Medlem
JeffDaviss avatar
Precis som de senaste 30 åren så hoppas jag att KD åker ur. Helt sjukt att Sverige har ett parti i riksdagen vars anhängare tror på gudar och mirakel. Skärpning.
2026-09-13, 12:08
Medlem
Citat:
Ska gå iväg och lägga mina röster strax och sen kanske handla något gott inför valvakan.

Det blir nog inte särskilt tilltugg men jag har en cigarill jag skall avnjuta på kvällskvisten
2026-09-13, 12:09
Medlem
Citat:

Nötblandning till vinet. Får dock inte glömma att dricka vatten.

Dyster stämning nu. Känner av gapet.
Medlem
RGB-belysnings avatar
Citat:

Har lite chips, godis och några festis. Och så Ettan lös såklart och en öl. Kommer bli en kväll fylld av spänning
Senast redigerad av RGB-belysning 2026-09-13 kl. 12:11.
Medlem
Så är de

Får väl byta sida då o börja tänka
Fan va gött o slippa jobba

Citat:
Ursprungligen postat av heliotrop
Så jävla läskigt val tbh

Hundratusentals muslimer som röstar V. Parallellsamhället tar över.
Hejdå demokrati, nice to know ya
2026-09-13, 12:10
Medlem
Tror inte muslimer som klär sig i hucklen ingår i opinionsmätningar, man kanske skulle lägga en peng på att Vänsterpartiet blir större än vad spelbolagen tror..
Alla som hatar Israel lär ju rösta på Vänsterpartiet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in