2026-09-12, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vally
Men sossar är extra påträngande och respektlösa.
Om du känner det så kan du såklart säga nej tack ej intressserad hej då som en vanlig svensk eller?
Citera
2026-09-12, 23:44
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vally
Det verkar vara ett utbrett problem med sossar som tror sig ha rätt att störa folk i deras hem.

Dessa bör hålls korta.
Att misshandla någon är knappast att hålla dem kort.
Citera
2026-09-12, 23:50
Medlem
Låga odds på att det var ett politiskt motiverat brott, killen som misshandlade har sin
hejarklack här på flashback
Citera
2026-09-13, 00:04
Medlem
Samlade de in pengar till socialdemokraternas röstningsfond och MGM hade gått och lagt sig?

Citera
2026-09-13, 06:17
Medlem
– Jag blev väldigt tagen när jag hörde det. Det här är en ung person som är engagerad för han vill bygga ett bättre Sverige och påverka vårt lands framtid, och så möts han av det här. Det är fruktansvärt, säger S-ledaren Magdalena Andersson.

Klart som fan han blir nedslagen, S kan inte bygga ett bättre Sverige, inte med dom som sitter i S nu i alla fall!
Citera
2026-09-13, 07:10
Medlem
llundberg57s avatar
Jag tycker det är jävligt bra att sossar får stryk. Kan man få gärningsmannens kontaktinformation så att man kan skicka ett tackkort?
Citera
2026-09-13, 07:17
Medlem
Stryk är det minsta man kan begära…
Citera
2026-09-13, 07:24
Medlem
Misshandlad av sitt eget valboskap, anledningen, brist på respekt.

Kan ironin bli mer talande?

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/mannens-ord-om-misstankta-misshandeln-av-valarbetare/
"Och, om motivet:

– Han hälsade inte med respekt."

Goooo SD
Senast redigerad av Gettherope 2026-09-13 kl. 07:28.
Citera
2026-09-13, 07:24
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
jag förstår precis hur de räknar, 70 000kr om året på över två miljoner babbar per år kallar du billigt
och att det här är en kostnad som blir större varje år verkar inte bry dig heller utan du vil fortsätta det här vansinnet?

först kommer ni ju höja skatterna sedan pensionsåldern, sedanlåna och skuldsätta oss, efter det återstår bara montera ner välfärden, sveriges resurser är inte oändliga som ni sossar verkar tro
Skuldsättningen kom genom de borgerliga partiernas vanstyre 1976-1982 och då handlade det om industripolitiken.
Citera
2026-09-13, 07:25
Medlem
CarlosEstevezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avfoering
Jag skulle bara ha sagt "Om Socialdemokraterna blev socialdemokrater igen så skulle jag rösta på dem" och sedan stängt dörren.

Jag hade sagt fuck off och sedan stängt dörren. Man är väl civiliserad.
Citera
2026-09-13, 07:52
Medlem
Tur för de flesta här inne att de bor i Sverige och inte i USA.

Där pågår dörrknackning stup i kvarten under valtider. Eftersom Amerikaner i allmänhet är sociala och trevliga mot främlingar leder detta ofta till givande samtal även med politiska motståndare.

Man är villig att lyssna en stund på den andres argument och om man är osäker ställer man frågor.

Att Svenskar är ett skogsfolk som gömmer sig för andra människor och blir skogstokig om en främling stör i Netflixandet är sorgligt men sant.
Citera
2026-09-13, 07:58
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Jag blev också skit rädd när någon plingade på och knackade hårt på dörren samtidigt. Det var en snubbe som jag antar sålde något. Jag slet upp dörren och skällde ut honom ordentligt. Han var rätt ung så jag rörde honom aldrig. Men jävlar vad rädd jag blev, alla ringer först innan dom kommer förbi. Trodde det var snuten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in