2026-09-12, 08:49
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vally
Men sossar är extra påträngande och respektlösa.

personen pratade säkert inte riktig svenska. Så förövaren trodde kanske han skulle bli rånad?
Citera
2026-09-12, 08:51
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Har du synpunkter på vad jag skrivit borde du väl först och främst kolla på den undersökning du pekade på. Det står exakt så som jag beskriver.

70 000 om året är ganska billigt. Jag ser på vissa av dina formuleringar att du inte riktigt fattar hur de räknar men det kanske du skulle tänkt på innan du började hänvisa till denna undersökning.
jag förstår precis hur de räknar, 70 000kr om året på över två miljoner babbar per år kallar du billigt
och att det här är en kostnad som blir större varje år verkar inte bry dig heller utan du vil fortsätta det här vansinnet?

först kommer ni ju höja skatterna sedan pensionsåldern, sedanlåna och skuldsätta oss, efter det återstår bara montera ner välfärden, sveriges resurser är inte oändliga som ni sossar verkar tro
Citera
2026-09-12, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/senaste-nytt-om-val-2026?inlagg=1559e737f4cb849372de63d756adaf1f
Valarbetaren fick föras till sjukhus med ambulans och en 18-årig man har gripits misstänkt för grov misshandel.
Enkelt att hitta 18-åringar på den gatan nära stationen.
Kan bara vara två
Liaxm
Iaxn

Båda med engelska förnamn och svenska son-efternamn.
Liaxm är den många besök på MrKoll.

Först Liaxm i Fagersta och sedan nästa Liaxm utpekad här nere.
Så tunisier kan uteslutas med de uppgifter vi har från media.
Det är tunisiern. Jag pratade med folk som känner honom idag och A*in var totalt väck i skallen hela veckan. Han höll på med tunga droger och var helt nollad i skallen. 1000% trovärdig källa.
Citera
2026-09-12, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Nya uppgifter från var? Flashback? Tidigare skrev du "Det är en svensk. Bor bara en runt 18 år i huset och han är svensk" vilket såklart sänker din trovärdighet. 18 kan vara en schablonålder. Men vi får se.
Bor en tunisier i närheten och det var han. Har fått det bekräftat idag av en bekant som bor i närheten.
Citera
2026-09-12, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Vad vet ni mer?

https://www.sverigesradio.se/artikel/20-arig-s-valarbetare-attackerad-under-dorrknackning

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/s-valarbetare-knackade-dorr-blev-misshandlad/

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/senaste-nytt-om-val-2026?inlagg=1559e737f4cb849372de63d756adaf1f

https://www.kristianstadsbladet.se/bromolla/valarbetare-nerslagen-knackade-dorr-i-bromolla/

Kan bara hålla med Ulf kristersson när han förkastade detta antidemokratiska beteende. Oavsett partihörighet så finns det ingen plats i sverige för våld. Tycker det är viktigt att alla partier sluter upp bakom detta (och gör det inte till en politisk sosse-fråga, detta gäller ju alla partiers valarbetare).
Citera
2026-09-12, 09:13
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franco
Har man valt att medvetet liera sig med SSU så kan det bli så här. Något liknande sa väl Reinfeldt om Sverigedemokrater, att de får ta konsekvenserna att sitt engagemang. Jag försvarar inte den eventuella misshandeln, men jag förstår den!
Det var väl precis inför ett val innan SD kom in i riksdagen som Reinfeldt sa något angående en misshandel av en Sverigedemokrat ”att de(SD) inte ska bli förvånade om de råkar ut för något sådant” (fritt citerat). Inte för att jag röstade på SD, men det Reinfeldt sade då var bland det vidrigaste antidemokratiska uttalandena av en svensk statsminister och jag har föraktat honom sedan dess.
Citera
2026-09-12, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mimur
Det var väl precis inför ett val innan SD kom in i riksdagen som Reinfeldt sa något angående en misshandel av en Sverigedemokrat ”att de(SD) inte ska bli förvånade om de råkar ut för något sådant” (fritt citerat). Inte för att jag röstade på SD, men det Reinfeldt sade då var bland det vidrigaste antidemokratiska uttalandena av en svensk statsminister och jag har föraktat honom sedan dess.
Jag minns det här gott och väl.

Va man sverigedemokrat och blev utsatt för våld fick man skylla sig själv.
Helt stört!
Citera
2026-09-12, 09:30
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Det är tunisiern. Jag pratade med folk som känner honom idag och A*in var totalt väck i skallen hela veckan. Han höll på med tunga droger och var helt nollad i skallen. 1000% trovärdig källa.
Bra info!
Låter troligt med tanke på att han finns i Krimfup. Liksom trolig pappa.

Kruxet är att AB är 19 år inte 18. Men media har haft fel förr...
Citera
2026-09-12, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Bra info!
Låter troligt med tanke på att han finns i Krimfup. Liksom trolig pappa.

Kruxet är att AB är 19 år inte 18. Men media har haft fel förr...
Dom skriver väl runt 18 år. A*in är en riktig läskig typ som antastar folk utanför MAXI. Hoppas aset utvisas senare.
Citera
2026-09-12, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoveOnUp
En etnisk svensk som endast har grundskola är definitivt lågutbildad. SD:s kärntrupp alltså.
Dessa bittra incels är snea för att deras öde är att leva på livets skuggsida.
Rätt märkligt, de tror att om alla invandrare försvinner så blir deras liv bättre.
I själva verket blir det sämre då dem kliver ner ett steg när invandrare inte längre finns och det blir mer fokus på dessa slöingar,
Sverige är ett fantastiskt land där du kan utbilda dig och skaffa dig ett bra liv men nej, det är som i sandlådan, allt är andras fel, invandrare, feminister, sossar, vänstern, bla bla.
Vilket tragiskt folk detta bottenskrap är.

Idag måste alla invandrare som ansöker svenskt medborgarskap genomgå ett test om språket och allmänkunskaper om svenska samhället. Detta borde gälla alla medborgare när det gäller rösträtt.
Gissar att SD är emot då risken finns att hälften av deras väljare försvinner.
du ljuger om en häst travar. Vi vet genom SCB att det är S och V som har lejonparten av de lågutbildade väljarna. Enklast är att titta på tre faktorer - utbildning, arbetslöshet och hur folk röstar.
De råkar sammanfalla på ett lustigt sätt. Analfabeter utan jobb röstar rött. Det utläser man ut valdistriktens siffror. Utsatta områden där läs- och skrivkunnigheten är som lägst och arbetslösheten är som högst röstar 95 procent rött.
Det spelar ingen roll hur hårt och länga du upprepar din lögn.
Citera
2026-09-12, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikodemous
Kan bara hålla med Ulf kristersson när han förkastade detta antidemokratiska beteende. Oavsett partihörighet så finns det ingen plats i sverige för våld. Tycker det är viktigt att alla partier sluter upp bakom detta (och gör det inte till en politisk sosse-fråga, detta gäller ju alla partiers valarbetare).
problemet är väl att det inte har med partitillhörighet att göra över huvud taget.
en påtänd blatte blir arg för att det springer folk i trapphuset - bankar skiten ur denna utan att över huvud taget bry sig om att han är sossekolportör. Har var bara bullrig i trapphuset. Det kunde lika gärna varit en kille från SDR som delade ut reklam och smällde i brevlådorna.
Citera
2026-09-12, 10:17
Medlem
Knegares avatar
Det känns ju lite onödigt att misshandla en person som ringde på dörren, man får hoppas idioten blir dömd för sitt illdåd.
Men eftersom det var en sosse får man även hoppas på en mild dom då sossar eftersträvar det.

För övrigt borde samtliga partier ge fan i att knacka dörr, håll er till valstugona och ge fan i att störa vanligt hyggligt folk i deras hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in