Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Du vet väl att alla stora svenska nationalister som Nick Alinia, Christian Peterson, Dan Eriksson, Markus Follin, Magnus Söderman etc röstar på SD?
Afs kommer troligen INTE öka mycket. För nästan alla svenska nationalister så är SD det parti man satsar på.
Intressant att du ständigt är här och lurkar 24/7 och försöker misstänkliggöra den enda sanna oppositionen emot folkutbytet i Sverige nämligen
AFS. Det är ett sektbeetende och sjukligt, vi kan ju bara hoppas för din skull att jimmie inte utnyttjar dig som gratis arbetskraft och slänger bort dig som en använd kondom när han är klar med dig.
Nick, Christan, Dan, Markus, Magnus dvs samtliga säljer sig för mammon och har tröttnat på att inte vara i värmen och få kalasa på de smörfettade bullarna.
Det är mänskligt tyvärr, Nick är dessutom inte ens svensk, han är den första som kommer sticka oss i ryggen om det gynnar honom!
Christian vill leva flott och äta gott då kan man inte vara idealist, den forna NMR:aren gör istället kometkarriär under judisk regi där Kent Ekeroth drar i trådarna! Allt är inte av ondo han gör men man måste förstå hans motivation i livet, glitter&glamour. Motsatsen till uppoffra sig idealistiskt för liten peng, vilket är mänskligt återigen. Han har gjort bra saker förr, han är inte helt värdelös.
Dan och Magnus har fört den utomparlamentariska kampen under lång tid, de tillhör det gamla gardet som inte kunnat rida fram på SD:s framgångar! Men nu är de gamla och trötta och inte orkar kämpa idealistiskt längre... De vill få lite betalt för allt slit de gjort under deras livstid för det svenska folket och varför inte tippa över till socialkonservativa SD som har en stor pengapåse.
En pengapåse som kommer med det fiktiva begreppet
öppen svenskhet. Men öppen svenskhet är naturligtvis inte jättepopulärt hos herrarna men den klådan kan de svälja så länge de får lite mer pengar att leva för.
Och pengar är viktiga för kampen, det är inte gratis att leva och bygga små påvedömen vill säga, det är fortfarande lite frågetecken hur mycket som egentligen går till husfonden, grundidéen är ju egentligen bra, men det verkar sluka väldigt mycket pengar som medlemmar kontinuerligt ska bidra med... Här kan jag inte helt klandra dem, de har ett bra längre CV än de tidigare nämnda inklusive Follin.
Och sedan slutligen Marcus Follin som jag totalt inte alls följer det minsta. Genomblåst, genomkorkad, inte person jag skulle kalla storhjärnad! Bra att lyfta skrot, och vårda sitt yttre även som man, det är väl det positiva jag kan säga!
Han vill inte heller vara i periferin, han vill också ha en del av värmen och köttgrytorna. Jag vill dock förtydliga att jag inte har några problem med hans egenföretagande av nationellkaraktär, så länge han inte börjar sälja små judestjärnor med
JohanSverkersteins fula nyna på!
Du får starta en ny tråd om dina
socialkonservativa idoler om det är så viktigt för dig att skvallra för oss självständiga, fritt tänkande individer för vad de röstar på. För den här tråden handlar ytterst om AFS och inte judestjärnor eller öppen svenskhet då får du gå till SD tråden,
JohanSverkerstein!