2026-09-12, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Naturligtvis bara påhitt av sossarna. Gubbängen all over.
22% Såssar där resten vänstern & MP same shit allt åt alla Du betalar.
Citera
2026-09-12, 05:10
Medlem
En invandrare som oprovocerat misshandlat en Svensk. Oj det måste vara första gången detta hänt.
Kul att se alla vänstermongon som var inne och gapa om SD när det visade sig ganska snabbt att det var var en från deras egna valboskap.
Citera
2026-09-12, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bugg.och.jenka
Dom andra stod visst på behörigt avstånd och hoppades att någon annan skulle ta tag i saken (ett väldigt sossigt/kommunalt beteende, så det känns trovärdigt), i en sisådär 5-10 minuter innan pucklaren ledsnade och begav sig (den uppskattade tidsramen känns dock väldigt överdriven). Offret bör säga upp bekantskapet och om Maja framöver yttrar något feministiskt som "kvinnor kan" eller dylikt så ska hon påminnas om att hon är ett undantag.
Exakt så . Varför var dom rädda för afrikanen ? Alla är ju lika mycket värda ? Varför försvarade dom inte sin kollega mot afrikanen ?
Citera
2026-09-12, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medborgargardet
Exakt så . Varför var dom rädda för afrikanen ? Alla är ju lika mycket värda ? Varför försvarade dom inte sin kollega mot afrikanen ?

Möjligen skulle det anses vara en rasistisk handling. Bättre låta kollegan dö än att riskera en sådan stämpel.
Citera
2026-09-12, 05:51
Medlem
qrzds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Man slår inte ned en människa helt oprovocerat. Är du så jävla störd att du tycker det är ok att misshandla en valarbetare.
Oprovocerat?
Kommer det äckel hem till mig och smutsar ner min dörr med sina vidriga sossefingrar får äcklet skylla sig själv.

Och ja, jag har en liten skylt där det står "Stör ej", därför skulle jag utan tvekan läxa upp fridstöraren, vore det ett äckligt (S)vin skulle jag vara än mer bestämd.

Är du så jävla störd att du blir upprörd över att ett vidrigt sosseäckel får en tillrättavisning? Kanske lilla flickan är sosse!?!
Citera
2026-09-12, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Det är ju inte bara sossarna som knackar dörr. Men det visste du säkert redan.
Om någon kommer och knackar på ens dörr så ka man ju helt enkelt säga nej tack ej intresserad så ör problemet löst , om ma istället börjar slå eller puckla på någon eller på ren svenska misshandla en valarbetare riskerar man själv en eventuell misshandelsdom.
Så kära svenskar var tog det hövliga svenska vägen ?? Använd huvudet det är ju så att denna person som började misshandla en valarbetare tycker att ha måste visa sig " ball" på något vis typ ha något att skryta om på jobbet eller bland kompisar att han slog en valarbetare men hur ballt är det ? Deta verkar ju mest hjärndött eller så ? Ta det lugnt kära svenskar . Jag hoppas att denna unga tjej klarade sig någorlunda bra ur situationen. Jag skickar en styrkekram till dig. Jag hoppas detta ej tog musten ur dig i ditt politiska arbete.
Citera
2026-09-12, 07:20
Medlem
Citat:
Nej stora starka karln är inte sosse. Sök vård för helvete.
Jag håller med sök vård ett besök på gula villan kanske vore på sin plats ?
Håller med och tycker att många borde ta det lugnt ett snäpp här någkn bildad här har kanske vett att förstå vad kontraproduktivt betyder och vad det innebär?
Citera
2026-09-12, 07:48
Medlem
Citat:
Man slår inte ned en människa helt oprovocerat. Är du så jävla störd att du tycker det är ok att misshandla en valarbetare.

Hela svenska politiska eliten och media tycker det är helt ok att misshandla folk med åsikter man inte gillar.
Citera
2026-09-12, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av domkraft
Det är sant har för mig att Bodström tyckte att barn till Sverigedemokrater fick finna sig i att bli misshandlade. Man blir ju mörkrädd när man hör sånt.

Så är det.
Jag antar att dessa hycklare och demokratihatare egentligen bara tycker det är bra, så länge det är meningsmotståndare som blir misshandlade.

Jag förmodar att dom aldrig hört uttrycket what goes around comes around.
Inga genier precis.
Citera
2026-09-12, 08:11
Avstängd
Vallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Så är det.
Jag antar att dessa hycklare och demokratihatare egentligen bara tycker det är bra, så länge det är meningsmotståndare som blir misshandlade.

Jag förmodar att dom aldrig hört uttrycket what goes around comes around.
Inga genier precis.

Det komiska bar att han blev misshandlad av sitt egna valboskap. Kanske han fått sig en tankeställare?
Citera
2026-09-12, 08:13
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
En man i 18 årsåldern är gripen. Det hände runt Ågatan 32 i Bromölla i de gamla hyreshusen nära tågstationen. Bor mycket missbrukare där. En pundare som fått ett ryck. Sossarna går bara till lägenheter inte till hus eftersom folket i husen röstar SD i Bromölla.

Hur som helst BO var 20 år hemmahörande i Lund och fick föras till CSK för vård.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/senaste-nytt-om-val-2026?inlagg=1559e737f4cb849372de63d756adaf1f
Valarbetaren fick föras till sjukhus med ambulans och en 18-årig man har gripits misstänkt för grov misshandel.
Enkelt att hitta 18-åringar på den gatan nära stationen.
Kan bara vara två
Liaxm
Iaxn

Båda med engelska förnamn och svenska son-efternamn.
Liaxm är den många besök på MrKoll.

Först Liaxm i Fagersta och sedan nästa Liaxm utpekad här nere.
Så tunisier kan uteslutas med de uppgifter vi har från media.
Citera
2026-09-12, 08:14
Medlem
Citat:
Nej jag fick nya uppgifter. Finns några 18 åringar i området.

Nya uppgifter från var? Flashback? Tidigare skrev du "Det är en svensk. Bor bara en runt 18 år i huset och han är svensk" vilket såklart sänker din trovärdighet. 18 kan vara en schablonålder. Men vi får se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in