2026-09-11, 22:07
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Enligt Aftonbladet var Ebba Busch bäst 4+ och Simona och Thand Ringqvist sämst med 2+
Haha, då vet man att Simona satte dit surpuppan så att det bara sjunger om det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
Men läs vad jag skrev istället för att bara spotta skitsnack. OM du är VILLIG att göra rätt för dig men behöver hjälp i tex 1 år, ska man neka dig det, trots att landet kommer tjäna på just dig i X antal år sedan efter?

Ja, man behöver jaga kompetens då folk lämnar Sverige mer än aldrig förr och barnfödandet är lågt. Sluta vara naiv, du kan inte ha 10 miljoner etniska svenskar där alla är högutbildade.
Jag vill inte ha några hatiska muslimer här, punkt slut. Så ta in massa folk från de delarna av världen är big nono, arbetskraftsinvandring ska bort. Kan ersättas av tillfälliga gästarbetare. De kan få "hjälp" av sfi samtidigt som de arbetar, som det funkade på 70-80-talet. Skiter i om de är välutbildade, var osama bin laden också. Sluta vara så jävla naiv. Befolkning går upp och ner, det får hanteras (kommer gå ner i dessa länder också inom kort så ingen lösning). Men det är väl nya "argumentet" för att fortsätta massinvandringen och få in vänsterväljare, nice try.
Senast redigerad av sweintoo 2026-09-11 kl. 22:31.
Citera
Medlem
Fishy75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Så här jävla dålig får inte vänstersidan vara. Det måste för helvete finnas någon form av verkshöjd, de ska ju ändå göra anspråk på att faktiskt leda landet om någon dag. Patetiskt och skrämmande.

Simona briljerade ju annars och de övriga i Tidögänget höll sin vanliga höga standardnivå.
Vänstern har alltid varit dålig. Det är svårt att bedriva politik när det alltid går bra åt höger, inga argument håller ju då.
Citera
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpani
Ebba kommer lämna Tidö och välja mitten.
De starka kvinnorna bildar regering.
Kristersson/ Åkesson lär knappast få deltaga.
De kommer köra Sverige i botten i så fall. Stackars Sverige.
Citera
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Aftonbladets betyg: Simona 2 plus, Nooshi 3 plus. 😂😂😂😂

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/43JLda/valet-2026-svt-s-slutdebatt-plus-pa-partiledarna

Fullständigt absurt. Äcklig vänsterjournalistik. Vem går ens på det?
Citera
Medlem
Timberland-6inchs avatar
Gillar Marmorstein men hon var inte lysande som programledare.
Citera
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Problemet är bara att kvinnor inte kan styra ett land, de kommer inte få ihop en budget. Titta bara på när Maggan var statsminister men kunde inte ens få igenom en budget.

Tala inte om det. Somliga har följt med Svantessons härjningar i fyra år.

Helt kass finansminister...
Citera
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Mohamsson tror att det är hennes pappa som välkomnat henne till Sverige.
Nej, men det är hennes pappa som lärde henne om moral och ansvarstagande samt att respektera landet man kommer till.
Citera
2026-09-11, 22:08
Medlem
Amanda lind 4.5/5
Magdalena. 2.5 av 5
Ulf. 2
Ebba. 2.5
Jimme. 1.5
Nooshi. 4
Thand. 1

Citat:
Ursprungligen postat av indianhej
Mohamsson helt jävla enorm.
Amanda lind 3 av 5
Magdalena. 2 av 5
Ulf. 3
Ebba. 4
Jimme. 3
Nooshi. 1
Thand. 2
Citera
Medlem
Nooshi intressantast på vänsterkanten, Simona var taggad
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Inte en chans. Magda kommer styra upp Sverige och det är behövligt efter 4 år med skattesänkningar för de allra rikaste!

ALLA har fått skattesänkningar. Alla som inte lyfter bidrag gynnas av högerns politik. Gå inte på vänstersidans enda argument: att ”de rika blir rikare”. Jag skiter blankt i Sveriges miljardärer. Jag bryr mig om min egen situation som arbetande människa. Och det finns INGENTING som vänstern kan ge mig som är bättre än vad högersidan har genomfört. Du har två hjärnhalvor. Använd dem när du tänker.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Problemet är bara att kvinnor inte kan styra ett land, de kommer inte få ihop en budget. Titta bara på när Maggan var statsminister men kunde inte ens få igenom en budget.

Ebba var övertrevlig ikväll.
Det säger allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in