2026-09-11, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Nja, tyder väl på att det är svensk med tanke på att han Theo trodde det var politiska motiv. Varför i helvete ska en bidrags-arab spöa på en sosse för? Det är deras viktigaste väljare

Varför ska bidragsaraber våldta, förnedringsråna, misshandla, bedrägerier m.m

Det finns ingen logik. och tydligen heter gärningsmannen "Amin" ... så jag har mina aningar
Citera
2026-09-11, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 13stryket
Varför ska bidragsaraber våldta, förnedringsråna, misshandla, bedrägerier m.m

Det finns ingen logik. och tydligen heter gärningsmannen "Amin" ... så jag har mina aningar

Gissar på en kristen iranier. De är mer invandringskritiska och pro SD än vad en vanlig Svensson är. Stämmer namnet Amin så lägger jag pengarna på det.

Har två iranier på jobbet och de avskyr Sossarna över allt annat för deras gullande med muslimerna
Senast redigerad av Kimma7 2026-09-11 kl. 19:11.
Citera
2026-09-11, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nessoz
Med största sannolikhet en sinnessjuk SD-sympatisör.
Jasså. Baserat på vilka uppgifter?
Citera
2026-09-11, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxwell-
Jasså. Baserat på vilka uppgifter?

Som jag skrev innan så bär Magda främst skulden för det här. Det är hon som piskar upp stämningen. Hennes hatretorik och arga påhopp under valrörelsen gör såna här dörrknackare till måltavlor.
Citera
2026-09-11, 19:24
Medlem
Man behöver ju inte spöa dom, även om dom är sossar eller vänsterextremister. Man kan schasa bort dom med en sopkvast eller något.

Det är skönt att bo avsides. Inte en dörrknacknackare eller ens ett flygblad i brevlådan under hela valrörelsen.
Citera
2026-09-11, 19:33
Medlem
Vindarna har vänt! S-politik anses nu farligare för Sverige. Än vad Svenssons ansågs om Sd, vid tidigare val. V har blivit liknade vid nazism, Miljöpartiet anses som förstörare av landet i helhet.
Citera
2026-09-11, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petunia78
Hur vet man att han heter Amin?
Bor en Amin 18 år på Brottsplatsen.
Citera
2026-09-11, 19:52
Medlem
Med tanke på ryktena om att han skulle vara SD så är det väl inte helt otänkbart att det handlar om någon SD-pundare. Men än så länge är det just rykten, så vi får väl vänta på fakta innan vi delar ut medaljerna.
Citera
2026-09-11, 19:53
Medlem
Visar sig att valarbetare var arrogant som en sosse och sen fick stryk av en....invandrare.

2026-09-11, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Som jag skrev innan så bär Magda främst skulden för det här. Det är hon som piskar upp stämningen. Hennes hatretorik och arga påhopp under valrörelsen gör såna här dörrknackare till måltavlor.

Absolut. Och det här överlägsna maktattityden till folk, dom tillhör partiet, valboskap osv.
Citera
2026-09-11, 19:56
Medlem
Enligt en nära vän som bor i skräphålan Bromölla så stämmer det att det är en invandrare även denna som är gärningsman när Socialdemokraterna får på pälsen . Namnet börjar på A precis som någon redan nämnt. Mannen är 18 år och beskrivs som en läskig typ som bara driver runt helt planlöst på orten och tilfför ett obehag hos dom som kommer i hans väg.
Citera
2026-09-11, 20:00
Medlem
Löjeväckande att folk blir upprörda både inom media och politik.
Detta är sedan tidigare sanktionerat och helt ok.

När en sd'are hade blivit misshandlad, så sade reinfeldt att man får skylla sig själv om man har sådana åsikter.
Ingen från det politiska etablissemanget, eller media protesterade, så detta är helt ok och inget att uppröras över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in