Citat:
Ursprungligen postat av
VoktorDodka
Det står i artikeln att inget tillhygge har använts, troligen rubriceras det som grovt eftersom det är en sosse, skör och känslig, säkert blåhårig som inte har koll på sitt kön.
Det som är extra intressant är min andra citering, det tyder på att dom inte vill nämna nationalitet eller tillhörighet då det kan vara extra känsligt eftersom det kan avskrivas att det är en politisk motståndare. Mer troligen en av deras egna importer som bara har varit helt normalt aggressiv när han såg färgglada kläder, ungefär som när dom känner sig tvungna att kasta sten på brandbilar.
Och här trodde man att du var en rimlig människa, och så var du en sån. Jaha.
Vilka är de som vill mörka MGM:s nationalitet? Valarbetarna som skriver om misshandeln på sin facebooksida, eller SVTnyheter som citerar facebookinlägget? I vilket fall, tror du inte att det hade legat i dina politiska meningsmotståndares (enligt ditt inlägg, socialdemokratiska valarbetare och media) intresse att vinkla rapporteringen på ett sätt där ett politiskt motiv hade framkommit? Varför skulle SVT i så fall rapportera att polisen inte ser några politiska kopplingar, i fall de är en del av en större nedtystningskonspiration?
Det är självklart ett slöseri med tid att ens försöka diskutera saken med dig, men den kognitiva dissonansen fascinerar mig. Jag citerar mig själv, återigen:
Citat:
Ursprungligen postat av
vermoden
Det är uppenbart att många som skriver i den här tråden mår väldigt, väldigt, dåligt. Sök hjälp, innan ni utsätter er själva eller andra för våld.