2026-09-11, 12:50
Medlem
Snicksnackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusminhund
Finns inte Rfsl och klubbar längre för homosexuella, vet att det finns ställen i storstäder som Göteborg och Stockholm typ restauranger/barer?

Jag skulle känna mig lika hemma hos RFSL som jag skulle känna mig på ett Ung Vänster-möte.
Grönhåriga vänstermänniskor med fler pride-märken på kläderna än körkort och kreditkort i plånoken.

Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Ah!
ja det är ju litet knivigt det där. Minns när jag var ung och singel och förbannade alla jävla snygga heteromän som hade mage och gå runt och vara sexiga men vara så otroligt onödigt hetero hela jävla tiden!

Sen som en fd ung okysst nörd-bög (errr en samling förhållande och ligg tillbaks i tiden) vill jag slå ett slag för den jag var och dom som finns. Nu hittade jag min "välklädd intellektuell som är enormt världsvan och snyggt självsäker" till slut, men det finns ett urval att ta av i senare generationer. Och ett behov! Herregud finns det ett behov... guds mörker, att tänka tillbaka till den tiden: jäääävlar var det finns ett behov.

Skitsamma - önskar genuint god lycka.

Jag blev nyfiken på det du skrev och kollade in den lokala brädspelsföreningen, de var helt klart mer gay än vad jag hade trott. Verkligen en hidden gem!
Citera
2026-09-11, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snicksnackaren
Denna frågeställning vänder sig till er som är killar och som dejtar killar.

Jag har ett par problem och jag undrar hur ni kommer runt detta

90% av alla bögar online vill enbart träffas för sex.
Enda sättet att locka till sig dessa mäns uppmärksamhet är med nakenbilder.
Hur tränger man igenom en slynig mans vilja att bara suga av en i bilen och i stället gå på date med någon rolig aktivitet?
Bakom varje glory hole finns ju en man som lagar mat till sig själv varje kväll och lägger sig ensam.
Vad är er strategi för att få någon på kroken och vilja träffas förutsättningslöst, likt heterodating där det inte alls är förutbestämt att komma innan för kläderna vid första träffen.

Nätdejting kan vara frustrerande, det är betydligt roligare att ragga IRL, men det slår lätt fel om man råkar ragga på en homofob.
Hur tar ni tempen på en annan man innan du lägger in en stöt?
Finns det några tricks som man kan använda för att hitta andra bögar att limma på?
Pride-attiraljer sänder enbart negativa signaler och associeras med grönhåriga vänsterbögar.
Jag är inte homo utan bara bekant med ett flertal. Jag föredrar homo då mina bekanta är av båda könen.
Alla utom en är i relation.
Han utan relation är nog den du hittar på datingsiter.
De övriga har träffats genom gemensamma intressen precis som alla gjorde förr innan datingsiterna tog över.
Att jag lärt känna många beror på samma sak. Antingen är de i min släkt eller så är det via mitt intresse av hundsport. Nu finns det fler hobbys än hundar så du behöver inte betala 25 000kr om du ogillar djur.
Citera
2026-09-11, 14:52
Medlem
dirtysouths avatar
Inte heller jag är homofil men det finns en och annan i min umgängeskrets, dvs vänners vänner och vill därmed tipsa om det, har stött på dessa killar på sociala event som uppenbarligen är homos och inte alls är enbart ute efter snabbsex hela tiden enligt vad de har berättat när vi pratat om relationer... så istället för att leta på appar där folk sitter desperata kanske utveckla ditt sociala nätverk?

Du hittar dem ofta hos snygga tjejer som vill ha gaykompisar, det är där jag träffat på dem, fördelen är att tjejerna i de här fallen vet nästan allt om personerna i fråga också då de pratar om allt

Citat:
Denna frågeställning vänder sig till er som är killar och som dejtar killar.

Jag har ett par problem och jag undrar hur ni kommer runt detta

90% av alla bögar online vill enbart träffas för sex.
Enda sättet att locka till sig dessa mäns uppmärksamhet är med nakenbilder.
Hur tränger man igenom en slynig mans vilja att bara suga av en i bilen och i stället gå på date med någon rolig aktivitet?
Bakom varje glory hole finns ju en man som lagar mat till sig själv varje kväll och lägger sig ensam.
Vad är er strategi för att få någon på kroken och vilja träffas förutsättningslöst, likt heterodating där det inte alls är förutbestämt att komma innan för kläderna vid första träffen.

Nätdejting kan vara frustrerande, det är betydligt roligare att ragga IRL, men det slår lätt fel om man råkar ragga på en homofob.
Hur tar ni tempen på en annan man innan du lägger in en stöt?
Finns det några tricks som man kan använda för att hitta andra bögar att limma på?
Pride-attiraljer sänder enbart negativa signaler och associeras med grönhåriga vänsterbögar.
Citera
2026-09-11, 18:01
Medlem
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Det där låter som en viss SD-politiker som tycker att muslimer ska sluta vara muslimer när den bästa läsningen för honom är att sluta vara SDare.
Jag misstänker att du inte lärt känna speciellt många bögar/flator.
Killen som skapade tråden söker en livskamrat medan du tittar på den sexuella biten.
Alla bögar jag träffat i livet har varit ödmjuka, trevliga och omhändertagande. Jag hade lätt kunnat tänka mig att leva med en av dem om vi båda hade sex med andra.

Bögar känner jag inte såklart men jag har omvänt (botat)många lesbiska kvinnor till heterosexualitet genom att ha samlag med dom.
Citera
2026-09-11, 18:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv
Bögar känner jag inte såklart men jag har omvänt (botat)många lesbiska kvinnor till heterosexualitet genom att ha samlag med dom.
Så fan heller du har! Du har pruttat i dom självförtroende att dom duger, och så springer dina kvigor vilt och tror dom ska bärga hem verenda välklädd karl. Kunde du inte åtminstone fått dom att förstå att de skulle lägga sig på din nivå?
Citera
2026-09-11, 18:18
Avslutad
Citat:

Jag tycker vi förtjänar ett detaljerat utlåtande på hur du ändrat en lesbisk kvinnas sexuella läggning
Citera
2026-09-11, 19:04
Medlem
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Så fan heller du har! Du har pruttat i dom självförtroende att dom duger, och så springer dina kvigor vilt och tror dom ska bärga hem verenda välklädd karl. Kunde du inte åtminstone fått dom att förstå att de skulle lägga sig på din nivå?
Vad säger du, mår du inte bra?
Jag vet väl vad som händer i mitt liv, du kan inte hitta på saker och tillskriva dom som sanning.

Knäppis.

Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Jag tycker vi förtjänar ett detaljerat utlåtande på hur du ändrat en lesbisk kvinnas sexuella läggning

Tycker det är lite väl privat att detaljerat fläka ut mitt sexliv här på flashback men kan väll säga att jag är en riktig gud i sänghalmen.
Citera
2026-09-11, 19:08
Avslutad
Citat:
Jag vet väl vad som händer i mitt liv, du kan inte hitta på saker och tillskriva dom som sanning.

Knäppis.

Tycker det är lite väl privat att detaljerat fläka ut mitt sexliv här på flashback men kan väll säga att jag är en riktig gud i sänghalmen.

Det var inte så att hon drog en fuling för att ge dig utmaningen att jobba ”för det”?
Du förväxlade inte lesbisk med listig?
Citera
2026-09-11, 19:23
Medlem
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Det var inte så att hon drog en fuling för att ge dig utmaningen att jobba ”för det”?
Du förväxlade inte lesbisk med listig?
Nä.
Citera
2026-09-11, 19:33
Avstängd
Citat:

Knäppis.

Kan du, så kan väl jag? Men du kan väl breda ut berättelsen lite hur du får lebborna att falla i säng med dig.
Lurar du med dom med din feministiska aura och utstrålning innan du anfaller med din Big-Clit?
Hur skakar du av alla beundrare efter du frälst dom? Det borde ju va ett antal
Citera
2026-09-11, 20:24
Medlem
jjujjus avatar
Låter väldigt ensamt att vara bög om det är sådär det ser ut. Trodde bögar var mer romantiska men det är pang på rödbetan 😳

Jag hade nog bara förklarat läget till personen? Att du är ute efter en relation och vill dejta innan ni tar nästa steg. Rätt person borde förstå?
Citera
2026-09-11, 22:10
Medlem
Citat:

Inte tänkt på det. Låter lite sorgligt faktiskt. Kan inte ge dig några råd mer än att det låter jobbigt. Kämpa på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in