Citat:
Ursprungligen postat av
Snicksnackaren
Denna frågeställning vänder sig till er som är killar och som dejtar killar.
Jag har ett par problem och jag undrar hur ni kommer runt detta
90% av alla bögar online vill enbart träffas för sex.
Enda sättet att locka till sig dessa mäns uppmärksamhet är med nakenbilder.
Hur tränger man igenom en slynig mans vilja att bara suga av en i bilen och i stället gå på date med någon rolig aktivitet?
Bakom varje glory hole finns ju en man som lagar mat till sig själv varje kväll och lägger sig ensam.
Vad är er strategi för att få någon på kroken och vilja träffas förutsättningslöst, likt heterodating där det inte alls är förutbestämt att komma innan för kläderna vid första träffen.
Nätdejting kan vara frustrerande, det är betydligt roligare att ragga IRL, men det slår lätt fel om man råkar ragga på en homofob.
Hur tar ni tempen på en annan man innan du lägger in en stöt?
Finns det några tricks som man kan använda för att hitta andra bögar att limma på?
Pride-attiraljer sänder enbart negativa signaler och associeras med grönhåriga vänsterbögar.
Jag är inte homo utan bara bekant med ett flertal. Jag föredrar homo då mina bekanta är av båda könen.
Alla utom en är i relation.
Han utan relation är nog den du hittar på datingsiter.
De övriga har träffats genom gemensamma intressen precis som alla gjorde förr innan datingsiterna tog över.
Att jag lärt känna många beror på samma sak. Antingen är de i min släkt eller så är det via mitt intresse av hundsport. Nu finns det fler hobbys än hundar så du behöver inte betala 25 000kr om du ogillar djur.