Citat:
Ursprungligen postat av
J.Doesson
Är ingen man men tänker att det är väl som om det vore med hetero dejting. Rikta in dig på nån som verkar vara en jordnära kille på nån dejting app/sida.
Det fungerar absolut inte som hetero-dating.
De flesta kvinnor fungerar på ungefär samma sätt: ha lite humor och visa att man tänker "framåt" och lukta gott så är man hemma.
Om du försöker småprata med en man och hitta gemensamma intressen så kommer konversationen nästan direkt gå över till "vill du munknulla mig i parkeringshuset i kväll?"
Citat:
Ursprungligen postat av
triptyken
Ok nu var det tretusen år jag "dejtade" (som du kan se eftersom jag hatar uttrycket så mycket att jag var tvungen att ha det bakom citationstecken) och det ska gudarna veta att det blev inte mycket åka av ens när det begav sig heller. Har en satans tur att jag har ett stabilt äktenskap för vette fan hur det hade gått som singel.
Men jag tror på hundra procent på föreningar. Där kan du lära känna nån, du kan hooka upp eller bjuda ut.
Det där med homofober är ju inte lika illa som det var förr och dom flesta heterokillar tenderar att ta det som en komplimang och bara säga "sry jag är hetero" sen är det ur världen.
Apparna är ju i stort till för sex som jag förstått det och om man skulle langa in "inte intresserad av hookups" framstår man som en KDU medlem och folk duckar... Föreningar. IRL. Det kam va sport det kan va hobbies.
Roll och brädspelshobbyn regnar av alla vi i HBTQ-spektrat så om du har en läglig nörd-fetisch är det bara att håva in
Du har rätt, det är inte så mycket homofober nu för tiden, klumpigt ordval av mig. Menade snarare ointresserade och heterosexuella
Jag rör mig redan rätt mycket i föreningsmiljön och träffar många människor, utbudet på snyggningar är inte problemet, utbudet är tvärtom överväldigande!
Mitt intresseområde är väldigt grabbigt och de bögar som rör sig där är inte öppna med det.
Jag behöver lära mig att hitta ragg "på stan" och utanför de klassiska vattenhålen så som teater och brädspel.