2026-09-11, 16:31
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
En av Sossarnas egna valboskap utför en svenskfientlig misshandel på en sosse.

Slutsats: Vi skyller på SD och jobbar för att in ännu mer av den typen som misshandlade.

You cant make this shit up.
Citera
2026-09-11, 16:33
Medlem
MagisterBisters avatar
Varför har Sveriges Radio valt att illustrera händelsen med en bild på den kvinnliga valarbetarens bröst?
Citera
2026-09-11, 16:34
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Hos mig är det bara äckliga sossar och vänsterpartiet som har knackat dörr

SD har tex bestämt sig för att INTE knacka dörr här men det visste du säkert redan
Finns det nåt parti från Tidö som knackar. De står väl bara och skäms i nån valstuga?
Citera
2026-09-11, 16:36
Medlem
ziggarillens avatar
Meningslös sysselsättning att knacka på dörrar. Bättre om sossarna ägnade tiden åt att rannsaka sig själva. Bävar för att se Morgan Johansson, Hultqvist, Ygerman och resten av patrasket återigen förvanska landet. "Mitt land har inga murar" som Löfven stod och skrek under tiden det vällde in folk.
Citera
2026-09-11, 16:37
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
En av Sossarnas egna valboskap utför en svenskfientlig misshandel på en sosse.

Slutsats: Vi skyller på SD och jobbar för att in ännu mer av den typen som misshandlade.

You cant make this shit up.
Det var tydligt från början, annars hade vänstermedia gått i SD-taket. Nu har dom lagt locket på, precis som de hatiska sveatrollen i den här tråden som fick vädra sina korkskallar en stund.

En rolig detalj jag hoppas på är att när Tidö är klar för ytterligare fyra år så visar dom hur stora dom är som medmänniskor och visar vänstern att dom visst kan visa barmhärtighet och inte utvisa exakt alla unga kriminella, denna Amin får bli ett sånt fall.
Citera
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Finns det nåt parti från Tidö som knackar. De står väl bara och skäms i nån valstuga?
Och vad är det dom skulle skämmas för? Ingen tvivlar på att du är socialdemokrat.
Citera
Medlem
Susanne Nyström gör detta till ett hot mot demokratin i sin ledare i DN,

En enskild typ går till angrepp i sin bostad mot en socialdemokratisk valarbetare som oanmäld knackat på och stört husfriden.

Igår angreps inte bara en ung sosse - utan alla demokrarins gräsrötter skriver hon.

Man kan inte annat än känna avsmak för en så grotesk generalisering.
Senast redigerad av Lantarbetaren 2026-09-11 kl. 16:41.
Citera
2026-09-11, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RGB-belysning
Förstår att folk blir irriterade av dessa uppsökande sossar, det hade jag blivit. Men att misshandla är att gå för långt.
Hände mig också, låg och vila efter en lång arbetsdag och en jälva sosse ringde på min dörr som en tok och ville ge mig valpropaganda!
Där jag bor måste man bli insläppt så vänner/familj måste ringa mig först så jag trodde det var en granne eller något som ville något, blev förbannad.
Citera
2026-09-11, 16:40
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Jag jobbar tyvärr inom kommunen och har nog med dessa jävlar på jobbet. Häromdagen hade vi facket med på ett möte där de försökte manipulera samtliga anställda till att rösta på S på söndag för att vi ska få ”bättre förmåner”.

Funderar på att anmäla dem för valpåverkan.
Men det är helt OK när Wallenberg går ut och talar om för svenska folket hur de ska rösta menar du eller....?
Citera
2026-09-11, 16:40
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Susanne Nyström gör detta till ett hot mot demokratin i sin ledare i DN,

En enskild typ går till angrepp i sin bostad mot en socialdemokratisk valarbetare som oanmäld knackat på och stört husfriden.

Man kan inte börja känna annat än avsmak för denna ledarskribent och hennes tidning.
En missanpassad Amin är ett hot mot demokratin, det har hon ju alldeles rätt i. Som vanligt en ledarskribent som i sitt försök att hata i stället visar att Tidö är laget alla dagar i veckan.
Citera
2026-09-11, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Men det är helt OK när Wallenberg går ut och talar om för svenska folket hur de ska rösta menar du eller....?

Det är väl lika okej som när Magdalena Andersson gör det varje gång hon avslutar en mening i debatterna.

Skillnaden är att Wallenberg vet vad han snackar om, tillskillnad från arga magda
Citera
2026-09-11, 16:49
Medlem
BO sitter i styrelsen för SSU Skåne enligt delning på Instagram. Vem är BO?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in