Citat:
Ursprungligen postat av
AskMeAboutJesus
Ja, varför ler inte alla SD:are när Tidö nu har lyckat så bra som dom säger?
Helt klart en härskarteknik som han inte skulle pröva mot män. Han är en liten fegis som så många av oss...
Finns ingen sverigedemokrat som jag tycker verkar nice att umgås med, men Jimmie verkar ha mjuknat upp och nyanserat sin världsbild och människosyn mycket. Jag tror inte det är fejk eller teater som paranoida vänsterväljare försökt framställa det som att SD ändrat politik från rötterna på 90-talet till det högst ordinära parti de är idag. I takt med den resan har många lämnat partiet och tex startat/gått med i AFS istället. Mååånga fd SD-väljare är missnöjda med att Åkesson inte är den rasist de hoppades på.
Med det sagt så har han långt kvar till att helt vara av med den bitterhet han verkar ha haft inom sig, jag ser inte honom som en glad och vänligt inställd person heller.
Samtidigt, Magdalena Andersson tycker jag är helt dum i huvudet som är partiledare för ett parti som är syskonparti med antisemitiska terrorpartiet Fatah och alla fruktansvärda brott mot mänskligheten de begått och begår.
Som låter gängkriminella göra reklam för dem i sociala medier.
Som snackar mer om Gaza och att invandrare ska känna sig välkomna än de bryr sig om äldre som torteras av vårdpersonal i hemtjänsten och på äldreboende.