2026-09-10, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Självklart. Om du inte lyder din chef åker du också ut. Regler som regler.

Hade du varit kaxig om du blir av med jobbet, inte får något nytt och du får sätta dig med en kopp på gatan och tigga för att ingen vill betala mer skatt? Då hade nog den där mannen och familjen känts lockande. Det är i den kontexten du måste förstå det och inte i en svensk. Skulle du säga "åh nej jag måste lyda min man"... eller varit tacksam för det du har? Det är så det kommer sluta för kvinnor i Sverige, jag är ledsen att säga det.

Mina män har då i alla fall inte försörjt mig. Hade jag blivit av med jobbet och inte fått något nytt hade jag prostituerad mig eller startat eget. Hade jag haft en svensk man hade jag fått försörja honom med.

Det är bara i länder där kvinnor systematiskt förtrycks de blir beroende av män. Där de nekas utbildning och jobb.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2026-09-10 kl. 20:05.
Citera
2026-09-10, 20:09
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Mina män har då i alla fall inte försörjt mig. Hade jag blivit av med jobbet och inte fått något nytt hade jag prostituerad mig eller startat eget. Hade jag haft en svensk man hade jag fått försörja honom med.

Det är bara i länder där kvinnor systematiskt förtrycks de blir beroende av män. Där de nekas utbildning och jobb.
Precis, men du hade fått sälja dig för en hamburgare. För konkurrensen är hård ska du veta, och den blir hårdare ju mer män tröttnar på kvinnor.

De nekas inte alltid utbildning och jobb, det beror på vart du menar. Tvärtom är det vanligt att kvinnor sysslar med något även i mer patriarkala samhällen men det är riskabelt att vara helt independent i ett samhälle utan välfärd av uppenbara skäl. Därför är familjen mycket viktigare.
Citera
2026-09-10, 20:14
Medlem
Citat:
Precis, men du hade fått sälja dig för en hamburgare. För konkurrensen är hård ska du veta, och den blir hårdare ju mer män tröttnar på kvinnor.

De nekas inte alltid utbildning och jobb, det beror på vart du menar. Tvärtom är det vanligt att kvinnor sysslar med något även i mer patriarkala samhällen men det är riskabelt att vara helt independent i ett samhälle utan välfärd av uppenbara skäl. Därför är familjen mycket viktigare.

Men män måste ha cold hard cash för sina tjänster naturligtvis. Ja utom tiden före socialdemokratin då de fick betalt i sprit. Så ni män är inte långt ifrån den verkligheten heller. Kanske blir ni drängar i utbyte mot kost och logi.
Citera
2026-09-10, 20:16
Medlem
RomernasKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Jag har precis insett att kvinnor kan leva utan män men män kan inte leva utan en kvinna.

Varför?

Män vill dö utan en kvinna.

Jag hade aldrig kunnat eller velat dö för att jag inte har en man

Varför är män beroende av kvinnor för deras överlevnad? Är det någon som vet varför? Har det med navelsträngen till sin mamma att göra? Den klipps aldrig? Den förflyttas till en ny kvinna? Jag blev äcklad nu.

Det är väldigt oattraktivt om en man inte kan klara sig själv och lägger hela sitt liv i någon annans händer på det sättet. Alla är inte såhär va? Läste nyss om en kille som ville dö för att han inte har eller har haft en tjej. Gud vad töntigt

Ja håller med.

Män som gör allt möjligt för fitta är biologiskt rätt men män som mentalt inte klarar av att leva och trivas utan att vara i ett förhållande är patetiskt. Det är viktigt att skilja på sakerna.
Citera
2026-09-10, 20:18
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Men män måste ha cold hard cash för sina tjänster naturligtvis. Ja utom tiden före socialdemokratin då de fick betalt i sprit.
En ganska sexig tjej (relativt) på 30-40 år går på 25€ för en snabbis.

Om vi tar en medelmåttig tant på 40-60 år vilket jag tror är genomsnittsålder på en kvinna som skriver här så får du max 10€ för en snabbis. Det är tveksamt om du ens kan hitta köpare, du hittar säkert en och annan men du får hushålla med pengarna. Du kan alltså i praktiken köpa en pizza eller hamburgare för ett ligg. Låter det lockande?
Citera
2026-09-10, 20:20
Medlem
Citat:
En ganska sexig tjej (relativt) på 30-40 år går på 25€ för en snabbis.

Om vi tar en medelmåttig tant på 40-60 år vilket jag tror är genomsnittsålder på en kvinna som skriver här så får du max 10€ för en snabbis. Det är tveksamt om du ens kan hitta köpare, du hittar säkert en och annan men du får hushålla med pengarna. Du kan alltså i praktiken köpa en pizza eller hamburgare för ett ligg. Låter det lockande?

Jag får väl öppna en pizzeria om inte annat.
Citera
2026-09-10, 20:21
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Jag får väl öppna en pizzeria om inte annat.
Du kan ju pröva men kan du verkligen konkurrera med alla pizzababbar som jobbar 12+ timmar om dygnet för att försörja familjen?
Citera
2026-09-10, 20:23
Medlem
Citat:
Du kan ju pröva men kan du verkligen konkurrera med alla pizzababbar som jobbar 12+ timmar om dygnet för att försörja familjen?

Det räcker nog att öppna en där det inte redan finns två.

Har faktiskt planer på att öppna en butik då det verkar finnas behov för det.

Enligt dig är en kvinna oförmögen att göra något öht men när valet står mellan att jobba och passa upp på en gris som ser ner på en är valet enkelt. Eller snålkuk som inte ens kan tänka sig att gå på bio.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2026-09-10 kl. 20:30.
Citera
2026-09-10, 20:24
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Det räcker nog att öppna en där det inte redan finns två.
Säkert. Jag får önska dig lycka till vid tillfälle av en sådan samhällsförändring.
Citera
2026-09-11, 20:36
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ffeeeeea777
Är det så? Känner de skillnaden av dem då? Tror dock satisfyerna är vår värsta konkurrent. De som vibrerar. Alla sexologer säger ju ändå att kvinnor inte ens gillar vaginalt sex.
Det stämmer inte på mig. Jag älskar vaginalt sex, och särskilt om Kuken jag ligger med är Stor.
Citera
2026-09-11, 20:41
Medlem
ffeeeeea777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Det stämmer inte på mig. Jag älskar vaginalt sex, och särskilt om Kuken jag ligger med är Stor.

Då är DU bullfetta en avart. Vad konstigt med tanke på det trollnamnet och allt tillhörande...

Flesta kvinnorna föredrar om man involverar hela fittan.
Citera
2026-09-11, 20:54
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ffeeeeea777
Då är DU bullfetta en avart. Vad konstigt med tanke på det trollnamnet och allt tillhörande...

Flesta kvinnorna föredrar om man involverar hela fittan.
Du kanske ska fråga oss kvinnor istället för att lyssna på dina öldrickande grabbpolare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in