2026-09-10, 12:51
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Hon röstar SD och har till och med bytt namn till SDPaow på Insta men har haft sex med mörka män och en från Japan mm.

Hon är emot invandrare i Sverige men bor numera i Spanien och där duger de mörka att ligga med!

Dubbelmoralen smakar gott tycker Paow!
Jag tror jag sett i en annan tråd att SDPaow haft sex med Alex C. Är det riktigt koscher för en Sverigedemokrat att göra det? Kvinnor i SD brukar beskrivas som "spermahinkar" så man kan se vad SDPaow gillade i det partiet.

Finns det fler mörka män SDPaow varit intim med?

"Don't do drugs kids!"
Citera
2026-09-10, 13:31
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Jag tror jag sett i en annan tråd att SDPaow haft sex med Alex C. Är det riktigt koscher för en Sverigedemokrat att göra det? Kvinnor i SD brukar beskrivas som "spermahinkar" så man kan se vad SDPaow gillade i det partiet.

"Don't do drugs kids!"

Hon vill samla poäng till sitt body count.
Alex Ceesay är 50% Gambian
Tyga Jamaica och Vietnam
Lil Pump Kuba och Mexiko
Steve Aioki Japan
Samir Badran 50% från Palestina

https://tv.aftonbladet.se/video/281336/paow-om-intima-motet-med-rapstjarnan

Gick tyvärr inte länka till de poddar där hon berättar om sina äventyr.
Men hennes fit*ta har rest jorden runt.
Finns många fler men alla är inte kända och då får de vara anonyma då de inte själva har gått ut i offentligheten med det.

Men hon tycker nog inte att det räknas om man ligger med människor från andra länder när hon är utomlands.

Hon har enligt sig själv flyttat från Sverige så varför ska hon bry sig om vilka som bor här?
https://www.expressen.se/noje/paow-flyttar-till-spanien-efter-onlyfans-lagen/
Citera
2026-09-10, 13:44
Medlem
Citat:
Tyga Jamaica och Vietnam
Lil Pump Kuba och Mexiko
Steve Aioki Japan

Finns många fler men alla är inte kända och då får de vara anonyma då de inte själva har gått ut i offentligheten med det.

Men hon tycker nog inte att det räknas om man ligger med människor från andra länder när hon är utomlands.

Hon har enligt sig själv flyttat från Sverige så varför ska hon bry sig om vilka som bor här?
Väldigt få normala virila män skulle tacka nej till en kväll med henne om dom fick chansen!
Citera
2026-09-10, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalabaliken1
Väldigt få normala virila män skulle tacka nej till en kväll med henne om dom fick chansen!

Obegripligt att männen inte äcklas av att så många har varit och "rotat" i henne. 🤮
Citera
2026-09-10, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eilaeila
Obegripligt att männen inte äcklas av att så många har varit och "rotat" i henne. 🤮
rotat i henne, du menar knullat henne?

Vem vill inte knulla med en som verkligen kan knulla?
Citera
2026-09-10, 14:22
Medlem
jarhoiss avatar
Citat:

"Don't do drugs kids!"
Jag tänker att man nog kan vara motståndare till den asylpolitik som fram till Tidö bedrivits i Sverige utan för den skull hata på människor med en utlandsfödd förälder
Citera
2026-09-10, 14:49
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Tyga Jamaica och Vietnam
Lil Pump Kuba och Mexiko
Steve Aioki Japan

Jag tycker väl att det är viktigare att man gillar de man ligger med oavsett var de kommer ifrån, men när SDPaow ny har gått "full SD-racist" undrar man lite hur hon tänker.

Nu jobbar hon inte främst med hjärnan, men ändå.
Citera
2026-09-10, 14:55
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:

"Don't do drugs kids!"

Nja…snarare alla Vänsterfittor och feminister som är extrema spermahinkar
Ju mer vänster desto mer undergivna och persversa
Citera
2026-09-10, 15:16
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarhois
Jag tänker att man nog kan vara motståndare till den asylpolitik som fram till Tidö bedrivits i Sverige utan för den skull hata på människor med en utlandsfödd förälder
Dåså. Alex är ju ingen som fått asyl i Sverige. Det hade nog SDPaow kollat upp innan.
Citera
2026-09-10, 19:44
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:

Citat:
rotat i henne, du menar knullat henne?

Vem vill inte knulla med en som verkligen kan knulla?

Det är tur att alla tycker olika annars hade hon inte fått ligga med så många, för några månader sedan sa hon på Snapchat att hon var uppe i över 3000 olika män.

Vet inte hur många behandlingar för olika könssjukdomar hon har gått igenom, tror inte att hon har räknat dem.

Absolut finns det många som vill ligga med henne men det finns lika många som inte vill dela fit*ta med så många olika män, här på forumet är det även många som inte vill ligga med en kvinna som har haft sex med män från andra länder så nej de flesta vill inte vara med henne men tur att du och andra vill.
Citera
2026-09-10, 19:55
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Jag tycker väl att det är viktigare att man gillar de man ligger med oavsett var de kommer ifrån, men när SDPaow ny har gått "full SD-racist" undrar man lite hur hon tänker.

Nu jobbar hon inte främst med hjärnan, men ändå.

Haha nej hon arbetar inte med hjärnan tyvärr.

Många gånger har hon haft sex när hon har varit full och/eller drogad, många gånger har hon gjort det för att hämnas på någon när hon har blivit dumpad av någon som hon verkligen tycker om.

Tycker på sätt och vis synd om henne, hon måste bli bekräftad hela tiden för hon är väldigt osäker.

Citat:
Ursprungligen postat av jarhois

Självklart!
Men om man som Paow pratar till väldigt många följare så måste man väga sina ord på guldvåg när man uttalar sig om politik.

Varför jag har tagit upp hennes åsikter är för att hon inte vill ha utländska män i Sverige men det duger att ligga med dem.
Det är hennes dubbelmoral som jag tycker ska komma fram.
Citera
2026-09-11, 09:28
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Det är tur att alla tycker olika annars hade hon inte fått ligga med så många, för några månader sedan sa hon på Snapchat att hon var uppe i över 3000 olika män.

Vet inte hur många behandlingar för olika könssjukdomar hon har gått igenom, tror inte att hon har räknat dem.

Absolut finns det många som vill ligga med henne men det finns lika många som inte vill dela fit*ta med så många olika män, här på forumet är det även många som inte vill ligga med en kvinna som har haft sex med män från andra länder så nej de flesta vill inte vara med henne men tur att du och andra vill.

Har lite svårt att tro på att hon hunnit ligga med 3000, rent skitsnack
Jag är över 50 och härjat runt i Asien i 30
Och ligger på strax över 1000
3000 är typ en ny kuk varannan dag i över 10 år
Så kanske snarare 300 om knappt det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in