Om hon känner till sidan så gör hon det garanterat. Jag tror hon vet att Flashback finns.
Undrar vad hon ska ta sig till i framtiden.
Citat:
Nope, det har hon garanterat inte. Hon har kanske fått bra betalt i början av karriären men hon har ju gjort massa (meningslösa) operationer och knarkar så hon har garanterat bara pengar för dagen.
Citat:
Hon befinner sig verkligen i en rätt brant utförsbacke och den verkar luta allt mer som tiden löper. Hon såg bra ut innan hon tatuerade sönder hals och även resten av kroppen. Nu är ju jag inte fan av tatueringar överhuvudtaget då 99% av alla tatueringar är tråkiga och rätt fula. Sen finns det en och annan som har snygga tatueringar, men det får inte vara för mycket och blaffigt.
Citat:
Visst finns det säkert de som kan tänkas villa knulla henne. Finns ju killar som går igång på trashiga brudar. Vad det gäller sex så har hon nog gjort det mesta. Och, ja, det finns både yngre och äldre förmågor som är nyktrare och mindre trashiga.
Citat:
Nej, nu är jag i o f gift och väldigt nöjd med mitt äktenskap. Men innan jag gifte mig så hade jag inga problem att träffa kvinnor, Paulina i nuvarande utförande skulle aldrig vara aktuellt att ens knulla. Än mindre ha med sig på middagar och fester.
Citat:
Det är lätt att vara efterklok. Att det ser trashigt ut är en kraftig underdrift, hon ser ut som en crackhora nuförtiden. Det bästa för henne hade varit att hon aldrig tatuerat sig alls, då hade hon idag varit unik. Hon såg alldaglig, men ändå bra ut, innan hon började tatuera sig och sedan knarka. Hade hon gett fan i operationer, tatueringar och knark så hade hon sett fin ut idag med.Undrar vad hon ska ta sig till i framtiden.