2026-09-08, 15:35
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Vi får invänta rättegången.
Hittills pekar det mesta på att du kommer tycka att allt i rättegången tyder på en konspiration som styrs av "sionisterna", men vi får se, du kanske förvånar.
Citera
2026-09-10, 08:50
Medlem
Nu har jag förstått signifikansen av det omtalade kvittot. Om Tyler verkligen var på restaurangen så spricker påståendena om dessa textmeddelanden som är så viktiga för åklagaren. Då finns det ingen bevisning kvar över huvud taget.
Citera
2026-09-10, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Hittills pekar det mesta på att du kommer tycka att allt i rättegången tyder på en konspiration som styrs av "sionisterna", men vi får se, du kanske förvånar.
Alldeles för många lögner och märkliga ting som skett för att man ska tro att en förvirrad bög ska ha gjort det själv. Vore det så skulle de väl inte ljuga så mycket som de gör och agera så oerhört märkligt gång på gång.
Citera
2026-09-10, 09:54
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Nu har jag förstått signifikansen av det omtalade kvittot. Om Tyler verkligen var på restaurangen så spricker påståendena om dessa textmeddelanden som är så viktiga för åklagaren. Då finns det ingen bevisning kvar över huvud taget.
Det var det här jag försökte förklara för dig för en tid sen.

Förstår du betydelsen av att kvittot visar ett kortköp?
Citera
2026-09-10, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Det var det här jag försökte förklara för dig för en tid sen.

Förstår du betydelsen av att kvittot visar ett kortköp?
Ja då kan man kontrollera när och var köpet gjordes.
Citera
2026-09-10, 10:49
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ja då kan man kontrollera när och var köpet gjordes.
Så då vet alla redan om Tyler var eller inte var på stekhuset vid den tidpunkten?
Citera
2026-09-10, 10:55
Medlem
Citat:
Så då vet alla redan om Tyler var eller inte var på stekhuset vid den tidpunkten?
Candace menar det, hon pratar om det här. Hon är 95% säker.
https://youtu.be/bpXkPHpz9po?t=2414
Citera
2026-09-10, 11:00
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Candace menar det, hon pratar om det här. Hon är 95% säker.
https://youtu.be/bpXkPHpz9po?t=2414
Varför är då Tyler fortfarande häktad?
Citera
2026-09-10, 11:04
Medlem
Citat:
Varför är då Tyler fortfarande häktad?
Det kan du fundera på. Någon annan kan ju ha betalt med Tylers kort t ex. Eller så finns det inga elektroniska bevis och Candace har fel om kvittot. Vi får invänta rättegången. Candace är 95% säker på att det finns elektroniska bevis för kortköpet.
Citera
2026-09-10, 11:46
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Det kan du fundera på. Någon annan kan ju ha betalt med Tylers kort t ex. Eller så finns det inga elektroniska bevis och Candace har fel om kvittot. Vi får invänta rättegången. Candace är 95% säker på att det finns elektroniska bevis för kortköpet.
För oss som inte orkar kolla igenom långa videos med den där galningen: Hur kommer hon fram till att hon är 95% säker på att det finns elektroniska bevis för att TRs kort användes vid det köpet?
Citera
2026-09-10, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
För oss som inte orkar kolla igenom långa videos med den där galningen: Hur kommer hon fram till att hon är 95% säker på att det finns elektroniska bevis för att TRs kort användes vid det köpet?
Jag har timestampat så du behöver bara titta några sekunder. Vill du veta mer om vad hon anser så får du backa några minuter.
Citera
2026-09-10, 12:01
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Jag har timestampat så du behöver bara titta några sekunder. Vill du veta mer om vad hon anser så får du backa några minuter.
Du timestampade till att hon sade att hon är 95% säker. Jag är intresserad av hur hon kan vara 95% säker, det är inte riktigt lika enkelt att hitta, backade ett par minuter men hon pratade mest om vad det skulle innebära OM det var sant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in