2026-09-10, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Flickvän? kan han inte ha, det vet ju alla. MånsAlbert har ju ett patologiskt bekräftelsebehov och är notoriskt, tvångsmässigt, otrogen med såväl kvinnor som transsexuella.

One Night Stand är MånsAlbert signum och livsstil.

Vilken fantastisk insyn du verkar ha i MZ:s sexliv. Nästan så man undrar var all denna förstahandsinformation kommer ifrån.
Citera
2026-09-10, 00:14
Medlem
Citat:
Dela bilden om du vill vara trovärdig

villefoto Instagramprofil.....förra inlägget publicerades idag för ungefär tre timmar sedan....Jag förstår att du är avundsjuk på MZ....
Citera
2026-09-10, 00:17
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Eller så var det helt enkelt bara hans (ex-)fru som med små hintar uppviglade er att tro att han hade något med "transsexuella" att göra.

Självklart hävdar du det. Allt är Ciaras fel, Måns Alberts knarkande, otrohet, perversa,sexualitet, lögnerna, psykiska misshandeln, kidnappningen. Allt är såklart Ciaras fel.

Den lilla bortskämda, söndercurlade MånsAlbert är oskyldig till allt i din snedvridna verklighetsuppfattning. Det finns hjälp att få.
Citera
2026-09-10, 00:21
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
villefoto Instagramprofil.....förra inlägget publicerades idag för ungefär tre timmar sedan....Jag förstår att du är avundsjuk på MZ....

Avundsjuk? Tror inte det finns en enda frisk person som skulle vilja vara i MånsAlberts situation. Han har ju ingenting längre. Det enda han har är pengarna från pappa. Lite tragiskt när man är 40 år
Citera
2026-09-10, 00:29
Medlem
Citat:
Jag har just nu inget behov av det, då ingen frågar (och jag måste smälta en bok som var bättre än jag anat). Men kan förstås försöka svara om du undrar något.

Nej, läck inget 😊 Jag har också börjat läsa boken men har inte hunnit så långt ännu. Det ska bli spännande att läsa hela.

Jag upplever hittills att boken är skriven precis så som man uppfattar MZ, med värme, humor och glimten i ögat. Och att han är ärlig utifrån hur han själv såg på deras förhållande.

Sedan förstår jag förstås att CJ kanske har en annan syn på saken, och så kan det ju vara i precis alla förhållanden. Hon får väl förmedla den i sin egen bok som hon tydligen skriver.

Jag tror på det MZ skriver. Hittills känns berättelsen väldigt sammanhängande och trovärdig för mig. Det är inget som skaver eller känns konstruerat, snarare tvärtom.
Citera
2026-09-10, 00:35
Medlem
Citat:
Avundsjuk? Tror inte det finns en enda frisk person som skulle vilja vara i MånsAlberts situation. Han har ju ingenting längre. Det enda han har är pengarna från pappa. Lite tragiskt när man är 40 år
Oj,oj vad du tar i. Vad har du själv? En tråd där du sitter på dina höga hästar och spelar Allan var dag.
Utan att redogöra för källor eller ens belägg. Vilka är dina informationskällor till ditt förtal av Måns?

Har du läst hans bok ännu?
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-10 kl. 00:38.
Citera
2026-09-10, 00:55
Medlem
Citat:
Eller så var det helt enkelt bara hans (ex-)fru som med små hintar uppviglade er att tro att han hade något med "transsexuella" att göra.
Men om en man faller för en transsexuell kvinna, vad är perverst med det?
Det är ju så inskränkt så man smäller av. De är helt vanliga människor.
Citera
2026-09-10, 00:56
Medlem
Citat:
Självklart hävdar du det. Allt är Ciaras fel, Måns Alberts knarkande, otrohet, perversa,sexualitet, lögnerna, psykiska misshandeln, kidnappningen. Allt är såklart Ciaras fel.

Den lilla bortskämda, söndercurlade MånsAlbert är oskyldig till allt i din snedvridna verklighetsuppfattning. Det finns hjälp att få.
Obs! Inte för Subtleoak eller andra "olästa"!

Eller så vänder vi på det. Allt är så klart Måns fel, Ciara Judiths supande, gräsrökande, otrohet, sexualitet, lögner, psykiska misshandel och viljan och genomförandet att ta exakt allt han har från honom. Allt är såklart Måns fel.

Din lilla bortskämda, djävulska och beräknande Ciara Judith är såklart oskyldig till allt i din totalt skeva verklighetsuppfattning. Har du inte pengar kommer hon tyvärr inte att "pick you".
Citera
2026-09-10, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Nu hittade jag ett foto från festen... om det är hans nya flickvän, så är hon väldigt vacker...

Ja, hon är verkligen vacker. De är fina tillsammans. Önskar MZ och hans flickvän all LYCKA. Är glad för hans skull att han hittat någon att dela livet med, både när det går upp och ner. Hon ger ett väldigt varmt och vänligt intryck.

Vem var det nu som skrev att MZ alltid lyckas fånga de snyggaste tjejerna? Det verkar ju faktiskt stämma. 😉
Citera
2026-09-10, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Men om en man faller för en transsexuell kvinna, vad är perverst med det?
Det är ju så inskränkt så man smäller av. De är helt vanliga människor.
Finns förstås absolut inget perverst med det, förutom för de som använder det som förminskande skällsord (till MZ).
Citera
2026-09-10, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Ja, hon är verkligen vacker. De är fina tillsammans. Önskar MZ och hans flickvän all LYCKA. Är glad för hans skull att han hittat någon att dela livet med, både när det går upp och ner. Hon ger ett väldigt varmt och vänligt intryck.

Vem var det nu som skrev att MZ alltid lyckas fånga de snyggaste tjejerna? Det verkar ju faktiskt stämma. 😉
Vad alla har bråttom att gifta bort både MZ och CJ.
De kanske bara börjat att dejta så smått.
Citera
2026-09-10, 01:06
Medlem
Citat:
Finns förstås absolut inget perverst med det, förutom för de som använder det som förminskande skällsord (till MZ).
De (som använder det som förminskande skällsord) kan inte tänka tanken att människor som råkar vara transsexuella också har känslor.
Det säger en hel del om dem själva. Och mindre om Måns tycker jag.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-10 kl. 01:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in