2026-09-09, 19:59
Medlem
Drack mycket läsk ett tag.
2026-09-09, 20:10
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeStrutter
Jag har inte varit på bio sedan 2005, hatar när andra människor i salongen för oväsen. Men ändå om jag vore ensam i salongen så har jag inga problem med att se en film utan att behöva dricka något. Är det något som är svårt för dig, eller måste du konstant ha något att stoppa i munnen?
Varför skulle man göra så, när det är trevligare med popcorn och dricka till biofilmen?

Citat:
Low life white trash och blattar äter på McDonalds och liknande, är du något av det?
Nej inte alls. Men McDonalds nån gång ibland är ju jättegott. Framförallt på bakfyllan. Tycker du inte det?

Citat:
Som sagt, vi är vuxna människor.
Skäms du över nånting med dig själv, du verkar ha mycket projiceringar på gång? Vilken vuxen människa kan inte ens erkänna inför andra att läsk och pommes frites är gott?

Du verkar vara en person som gillar att förhindra att stämningen blir för god. En person som ofta stänger av musiken mitt i droppet, så att säga, både bildligt och kanske till och med bokstavligen om du får chansen.
2026-09-09, 20:14
Medlem
zombie-nations avatar
Gillar Cola Zero men den är väl sådär numera, för antal år sedan ändrade de receptet, det gamla var godare. Kör Pepsi Max beroende på. Tycker båda är helt OK. Den med socker i har jag ingen aning om. Men kan tänka mig att det blir för mycket socker för en vuxen. Sockersug ska avta naturligt med åren.
2026-09-09, 20:23
Medlem
Pepsi Max är dock gudarnas dryck.
2026-09-09, 20:27
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Inte nog med att det är läbbigt.

Betänk att det går att använda som rostlösare, och det dricker folk frivilligt ?!
2026-09-09, 20:30
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling

Betänk att det går att använda som rostlösare, och det dricker folk frivilligt ?!

Vanligt vatten med en citronskiva i går att avkalka en kaffebryggare med och ändå dricker folk det
2026-09-09, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
har för mig att jag gillade coca-cola förr men inte numera... vet inte riktigt varför det har ju iofs alltid smakat konstigt... men nu känns det värre än vanligt.

går knappt att dricka skiten... köper du en liten burk så är det nåt koncentrerat metalliskt över det.
köper du en större flaska då blir det nån slags socker-explosion... alltså för dom som hinkar i sig i coca cola ur en stor pet-flaska hela dagarna... det är ju i stort sett bara en jävla sockrig sörja...

och zero sugar går ju inte heller att dricka...

håller ni med ?

inte ens glasflaskan funkar längre

Coca-Cola original har ju fått sötningsmedel tillsatt, så det är därför det smakar skit, jag slutade med Coca-Cola för några år sedan då jag upptäckte att det var någon äcklig eftersmak.
Det är samma med Fanta och Pepsi original, det är både socker och sötningsmedel tillsatt

Det som är mest irriterande att på Coca-Cola original så har dom inte skrivit in sötningsmedel på innehållsförteckningen
2026-09-09, 20:52
Medlem
MikeStrutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Varför skulle man göra så, när det är trevligare med popcorn och dricka till biofilmen?

Men McDonalds nån gång ibland är ju jättegott.

Du verkar vara en person som gillar att förhindra att stämningen blir för god. En person som ofta stänger av musiken mitt i droppet, så att säga, både bildligt och kanske till och med bokstavligen om du får chansen.
Du verkar vara en person som inte bryr sig speciellt mycket som sin personliga hälsa. Du är vad du äter ta till dig det.
Misstänker att du kan ha problem med vikten, om du inte har det ännu så borde du börja tänka på vad du stoppar i dig.
2026-09-09, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling

Är inte gjord av rost, så ser inte problemet.

Vatten orsaker röta, och det dricker folk frivilligt...
2026-09-09, 20:56
Medlem
Citat:
Du verkar vara en person som inte bryr sig speciellt mycket som sin personliga hälsa. Du är vad du äter ta till dig det.
Misstänker att du kan ha problem med vikten, om du inte har det ännu så borde du börja tänka på vad du stoppar i dig.

Som att dricka öl varje dag skulle vara bättre....
2026-09-09, 20:58
Medlem
MikeStrutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baheera
Som att dricka öl varje dag skulle vara bättre....
Klart det är ditt lilla generation z våp. Kolla bara på Tyskland och alla deras fantastiska produkter.
2026-09-09, 20:59
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baliser
Läskeblask är för barn.
Och öl är för 15åringar som tycker det är tufft att supa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in