2026-09-09, 19:37
Medlem
Som titeln säger.
Mina prio är fungerande
Sjukvård . Invandrar-återtåg , stängda gränser, bra och höjda pensioner , skola. Där ligger mina prio just nu. sedan om det finns något parti som kan tänka sig rensa upp i småstäderna retoaktivt. Jag röstade sd förra valet men kommer inte göra det igen . Vill helst inte rösta blankt möjligen AFS , Men ge mig era åsikter och förslag så tar jag till mig det motivera gärna.
Senast redigerad av chunky000 2026-09-09 kl. 19:49.
Citera
2026-09-09, 19:40
Medlem
Sjukvård - Där vinner nog S då dom alltid vill satsa mer på välfärden än högern
Invandrar-återtåg - SD då AfS mest är ett parti som opinionsbildar och aldrig komma komma någonstans
stängda gränser - AfS eller NMR är det väl då. SD om du kan tänka dig en light-version
bra och höjda pensioner - Socialdemokraterna vinner nog där
skola - Där borde Liberalerna vinna eller även S igen då dom satsar mest på välfärden

Jag tycker ändå du borde rösta SD igen. Jag personligen håller typ med dig och vill ha en S+SD regering.
Citera
2026-09-09, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firrex
Sjukvård - Där vinner nog S då dom alltid vill satsa mer på välfärden än högern
Invandrar-återtåg - SD då AfS mest är ett parti som opinionsbildar och aldrig komma komma någonstans
stängda gränser - AfS eller NMR är det väl då. SD om du kan tänka dig en light-version
bra och höjda pensioner - Socialdemokraterna vinner nog där
skola - Där borde Liberalerna vinna eller även S igen då dom satsar mest på välfärden

Jag tycker ändå du borde rösta SD igen.
om man ser till pisa resultatet så inte lär L ligga bra till. Det är just det med SD att det är en väldig light version inget mer.
Senast redigerad av chunky000 2026-09-09 kl. 19:44.
Citera
2026-09-09, 20:03
Medlem
BombaySaphires avatar
Stödröst på L i år blir bra för dig.
Citera
2026-09-09, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Stödröst på L i år blir bra för dig.
ja jo tjena
Citera
2026-09-09, 20:08
Medlem
buddy99s avatar
Beviljas ni banklån och rotavdrag så kan ni överväga borgerliga sidan.
Citera
2026-09-09, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminatore
Ägna dig åt viktigare saker. Ring dina föräldrar och hör av dig till dina kusiner.
Laga god mat och SKIT i Politiken. Den är bara en illusion av att du ska tro att du har ett val.

Dhar 23 olika proteinpuddingar, 23 olika chips. Du har 100 olika läsk och 1000 olika viner. Du har 158 kanaler på di Tv.

Du har några dammiga usla loppiga partier som sluter allianser bakom sina ryggar med bonusar och uppdrag från andra makter.

Vad du än röstar på är det globala multiföretag och Big Pharma, Big Food som styr.

Ät en god middag istället. Hälsa på grannarna och laga mat tillsammans.
därför jag funderar på blankröst
Citera
2026-09-09, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
därför jag funderar på blankröst

Ja, blankrösta eller rösta på vänstern. Det gör ingen skillnad.
Nu kan man rösta utan ID och utan röstkort. Det är endast på valdagen dessa är nödvändiga.
Alla förtidsröster från alla delar av vår kontinent med alla "röstberättigade" maximeras till det parti som Globalisterna vill se.

Skit i detta till fullo. Ät gott bara och skit i politiken.
Citera
2026-09-09, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminatore
Ja, blankrösta eller rösta på vänstern. Det gör ingen skillnad.
Nu kan man rösta utan ID och utan röstkort. Det är endast på valdagen dessa är nödvändiga.
Alla förtidsröster från alla delar av vår kontinent med alla "röstberättigade" maximeras till det parti som Globalisterna vill se.

Skit i detta till fullo. Ät gott bara och skit i politiken.
du ser själv hur illa ställt det är med förslag till mig hur jag ska rösta
Citera
2026-09-09, 20:26
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Som titeln säger.
Mina prio är fungerande
Sjukvård . Invandrar-återtåg , stängda gränser, bra och höjda pensioner , skola. Där ligger mina prio just nu. sedan om det finns något parti som kan tänka sig rensa upp i småstäderna retoaktivt. Jag röstade sd förra valet men kommer inte göra det igen . Vill helst inte rösta blankt möjligen AFS , Men ge mig era åsikter och förslag så tar jag till mig det motivera gärna.
Är sjukvården viktigaste frågan så är det vänstern som gäller!
Citera
2026-09-09, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Är sjukvården viktigaste frågan så är det vänstern som gäller!
tycker du vänstern med s i spetsen skött vården bra under deras tid
Citera
2026-09-09, 20:39
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Som titeln säger.
Mina prio är fungerande

Rösta på SD.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in