2026-09-08, 02:01
Medlem
Rask, jag vet du är här inne och läser. Jag tycker du borde försöka smöra lite för MagmysMicke och ha samarbete på pervokanalen. Det borde flyga vette. Majoriteten av svenska befolkningen har aldrig hört talas om snopp på mage mys, lite knivar och dra på ett par rejäla boxningar. Du får ju försöka svälja hur han ägde dig senast ni skulle hjälpas åt, så du får nog inse att du kommer vara assistenten och Micke får vara fakking KONDUKTÖR. Vad har du kvar att förlora?
Citera
2026-09-08, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Podden växer så det knakar! Nu är den uppe i hela 4 betalande medlemmar på Patreon

Övertygad om att Rask initialt hade noll koll på att antalet medlemmar och betalande medlemmar syns för alla på Patreon. Vore det dolt hade vi nu fått höra om framgångssagan och det fantastiska stödet från alla medlemmar. Nu har vi svart på vitt att intresset av extra avsnitt är helt obefintligt.
Citera
2026-09-08, 12:58
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Övertygad om att Rask initialt hade noll koll på att antalet medlemmar och betalande medlemmar syns för alla på Patreon. Vore det dolt hade vi nu fått höra om framgångssagan och det fantastiska stödet från alla medlemmar. Nu har vi svart på vitt att intresset av extra avsnitt är helt obefintligt.

Var tvungen att kolla. 49 medlemmar och 4 betalade. Tro fan han börjar med drama igen 🤣🤣🤣
Citera
2026-09-08, 14:30
Medlem
Han clickbaitar med Jockes namn men pratar bara om sig själv i hela videon. Ordbajs som bara han kan.
Citera
2026-09-08, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Var tvungen att kolla. 49 medlemmar och 4 betalade. Tro fan han börjar med drama igen 🤣🤣🤣

DemiHard, Metalgirl, Tomas och Carina. Raskens fyra haarcore fans kan inte få nog av hans AI-genererade spökhistorier.

Tragiskt att baronen bedrar dem genom att utlova flera extra avsnitt i vecka men bara publicerat ett avsnitt på en månad.
Citera
2026-09-08, 20:42
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Äggskallen är en mytoman, ett personlighetsdrag han föraktar så hos sin far men även fick oturen att ärva.

Lögnen är alltid nära till hands, han har ljugit i så många år för sig själv att han byggt upp en fiktiv verklighet, en egen liten bubbla där han kan sitta och ljuga obehindrat så han tror på det själv, han är en väldigt sjuk människa.

Självkkart skulle hunden direkt vara där och försvara den blonderade gamnacken, han skulle utan att tveka sy fast sina läppar på Jockeboys rövhåla om han fick så att han alltid skulle få vara nära sin idol.

Ja, Baronens förhållande till Jockiboi har sedan länge passerat vanligt rövslickeri. Numera känns det som att den blonderade dvärgen har högre prioritet för Baronen än hans egna förståndshandikappade fru.

Sinnesslöa Tessan verkar mest ha blivit ett problem som Baronen måste hantera. Särskilt när den dumma kossan publicerar rasistiska kommentarer på Instagram som Baronen sedan får rycka ut och bortförklara med passivt aggressivt tonläge. Då kommer den sedvanliga föreläsningen där Baronen med sammanbitna käkar måste förklara att alla naturligtvis har "missförstått" hans stackars förståndshandikappade fru, som tydligen var ihop med en arab när hon var 8 år...
Citera
2026-09-08, 21:15
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
DemiHard, Metalgirl, Tomas och Carina. Raskens fyra haarcore fans kan inte få nog av hans AI-genererade spökhistorier.

Tragiskt att baronen bedrar dem genom att utlova flera extra avsnitt i vecka men bara publicerat ett avsnitt på en månad.

Är det där patreons du ser, eller gissar du? För jag trodde DemiHard bytt sida till ClueeNews efter "radera kanalen-gate" och slutade engagera sig efter det?
Citera
2026-09-08, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Är det där patreons du ser, eller gissar du? För jag trodde DemiHard bytt sida till ClueeNews efter "radera kanalen-gate" och slutade engagera sig efter det?

Ren gissning bara Jag är tyvärr inte uppdaterad gällande ovan nämnda baronen-fanatiker
Senast redigerad av Ralfhead 2026-09-08 kl. 21:29.
Citera
2026-09-08, 23:11
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ren gissning bara. Jag är verkligen inte uppdaterad gällande ovan nämnda baronen-fanatiker

Förstår. Beträffande den (fd?) så lojala vapenbrodern DemiHard så såg jag honom senast i Cluees kommentarsfält och tror han dessutom var betalande tittare med badge.

Tror det var i samband med när sanningen om "radera kanalen-gate" kom fram. Eller någon vecka senare. Det var i annat sammanhang, under en vanlig nyhetsvideo. Jag kan minnas fel om kontexten och hur lång tid efteråt, men det var han.

Det som följer är spekulation, inget annat än min analys om vad som kan ha skett. Detta är inte fakta, jag har inga bevis. Men det är inte orimligt:

Som jag minns hans kommentar var den okomplicerad och positiv till Cluee. Jag drog slutsatsen att han kände sig lurad och utnyttjad av Rask. För att han dragit en lans i Rasks kommentarer och livestreams för den man han trodde var en simpel härlig hårdrockare med otur. Rask med en farsa som pundar, en hyresvärd som särbehandlar, som hans hatare trakasserar. Som Cluee felaktigt och på eget bevåg kickade från Ninetone. En skön uppriktig snubbe som andra är taskig emot för att han inte är rik. För att han inte har päls from Dior utan DIY leopard.

Så han såg nog (enligt min teori) Cluee intervjua Rask och satte kaffet i vrångstrupen när Rask skrattar till och ansträngt leende erkände han bara hittade på att Olofs pappa hade kontakt med Cluee. Att han inte var ärlig om hur han han lämnade Ninetone. En Rask som bara viftar bort allt sånt, no biggie, vem bryr sig, sorry Cluee men nu tar vi nästa fråga.

Ingen vettig förklaring till de lojala fans som krigat för honom i tron att allt Rask sade var sant, eller hur Rask hade mage att åta de hållas. Vem som helst kan bli sur av ett svek som lämnar en med dumstrut på skallen, när man inte ens får en ursäkt.
Citera
2026-09-08, 23:27
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Förstår. Beträffande den (fd?) så lojala vapenbrodern DemiHard så såg jag honom senast i Cluees kommentarsfält och tror han dessutom var betalande tittare med badge.

Tror det var i samband med när sanningen om "radera kanalen-gate" kom fram. Eller någon vecka senare. Det var i annat sammanhang, under en vanlig nyhetsvideo. Jag kan minnas fel om kontexten och hur lång tid efteråt, men det var han.

Det som följer är spekulation, inget annat än min analys om vad som kan ha skett. Detta är inte fakta, jag har inga bevis. Men det är inte orimligt:

Som jag minns hans kommentar var den okomplicerad och positiv till Cluee. Jag drog slutsatsen att han kände sig lurad och utnyttjad av Rask. För att han dragit en lans i Rasks kommentarer och livestreams för den man han trodde var en simpel härlig hårdrockare med otur. Rask med en farsa som pundar, en hyresvärd som särbehandlar, som hans hatare trakasserar. Som Cluee felaktigt och på eget bevåg kickade från Ninetone. En skön uppriktig snubbe som andra är taskig emot för att han inte är rik. För att han inte har päls from Dior utan DIY leopard.

Så han såg nog (enligt min teori) Cluee intervjua Rask och satte kaffet i vrångstrupen när Rask skrattar till och ansträngt leende erkände han bara hittade på att Olofs pappa hade kontakt med Cluee. Att han inte var ärlig om hur han han lämnade Ninetone. En Rask som bara viftar bort allt sånt, no biggie, vem bryr sig, sorry Cluee men nu tar vi nästa fråga.

Ingen vettig förklaring till de lojala fans som krigat för honom i tron att allt Rask sade var sant, eller hur Rask hade mage att åta de hållas. Vem som helst kan bli sur av ett svek som lämnar en med dumstrut på skallen, när man inte ens får en ursäkt.
Demihard skrev i en kommentar någonstans att rask bannade honom från kanalen för att han lämnade en kritisk kommentar förmodligen vid tillfället du nämner....
Citera
2026-09-08, 23:49
Medlem
Citat:

Sorgligt ändå, hur baronen lyckas lura dessa vänliga och godtrogna individer. De som kanske inte har de bästa förutsättningarna i tillvaron
Citera
2026-09-09, 01:21
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-

Sinnesslöa Tessan verkar mest ha blivit ett problem som Baronen måste hantera. Särskilt när den dumma kossan publicerar rasistiska kommentarer på Instagram som Baronen sedan får rycka ut och bortförklara med passivt aggressivt tonläge. Då kommer den sedvanliga föreläsningen där Baronen med sammanbitna käkar måste förklara att alla naturligtvis har "missförstått" hans stackars förståndshandikappade fru, som tydligen var ihop med en arab när hon var 8 år...

Therese Aisha Rask.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in