2026-09-08, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Han gör verkligen allt förutom att göra sitt jobb.

Kartor, balsalar, UFC-matcher, helt onödiga mynt, golf, ta emot inofficiella fredspris, byta namn på museer, ha minst hundra presskonferenser om att folk vandaliserat hans nya reflecting pool osv.
Jag såg en amerikansk arméveteran, intervjuad av BBC, som var en av målsägarna bakom en stämning för att hindra Trump att bygga sin väldiga triumfbåge mitt inne i centrala Washington, vid bron som leder över floden till Arlingtonkyrkogården - självklart är det en symboliskt blytung placering, och den skulle också göra att bågen blev lika framträdande i stadsbilden som Eiffeltornet i Paris. Minst en domstol har tidigare påpekat att om Trump ska bygga sin båge så är det väl bättre att ge den en annan placering och inte mitt inne i själva stadskärnan - men det är naturligtvis just där Donnie vill ha den, så att man inte ska kunna missa den.

Nå, den här veteranen sade mycket träffande: "We have a President who is spending 70% of his time on a range of persponal vanity projects that are going to do nothing to improve America!". Och det hade han ju alldeles rätt i.
Citera
2026-09-08, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voidoid
Framgår det av kartan om muren mot Mexiko består? Lite udda med en mur mitt i landet från kust till kust. Något liknande finns väl bara i Israel.

Har också prövats förr, både i Tyskland och Korea.
Senast redigerad av Master.Palm 2026-09-08 kl. 16:43.
Citera
2026-09-08, 16:44
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Jag såg en amerikansk arméveteran, intervjuad av BBC, som var en av målsägarna bakom en stämning för att hindra Trump att bygga sin väldiga triumfbåge mitt inne i centrala Washington, vid bron som leder över floden till Arlingtonkyrkogården - självklart är det en symboliskt blytung placering, och den skulle också göra att bågen blev lika framträdande i stadsbilden som Eiffeltornet i Paris. Minst en domstol har tidigare påpekat att om Trump ska bygga sin båge så är det väl bättre att ge den en annan placering och inte mitt inne i själva stadskärnan - men det är naturligtvis just där Donnie vill ha den, så att man inte ska kunna missa den.

Nå, den här veteranen sade mycket träffande: "We have a President who is spending 70% of his time on a range of persponal vanity projects that are going to do nothing to improve America!". Och det hade han ju alldeles rätt i.

Så är det tyvärr. Det är sorgligt att se vad världens mäktigaste män lägger sin tid och energi på. Men historiens dom kommer vara hård. Han kommer bli ihågkommen som den clown han är. Dock en clown som klätt in sitt kontor med guld som en persisk kung.
Citera
2026-09-08, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Så är det tyvärr. Det är sorgligt att se vad världens mäktigaste män lägger sin tid och energi på. Men historiens dom kommer vara hård. Han kommer bli ihågkommen som den clown han är. Dock en clown som klätt in sitt kontor med guld som en persisk kung.

Kan bara instämma. Jag har sagt det flera gånger: Trump kommer inte att avkrävas ansvar i domstol för sin korruption eller för sina verkligt allvarliga brott -han lyckades "springa ifrån" det amerikanska rätttssystemet, och hans lakejer i den nuvarande SCOTUS gör också allt de kan för att se till att han inte ska riskera att hamna inför domstol på allvar ens efter att ha lämnat Vita huset (om det nu blir ett sådant "efter") - men han kommer att dömas av Historien, och det kommer inte att bli enligt hans egen story.
Citera
2026-09-08, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Har också prövats förr, både i Tyskland och Korea.
Visst. Men då har ju muren trots allt sammanfallit med nationsgränsen.
Citera
2026-09-08, 17:02
Medlem
Silfverryggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Vem sköter Trumps trollfabrik som levererar allt trams?

Troligen älskarinnan samt Stephen Miller.
Citera
2026-09-08, 17:47
Medlem
scraftys avatar
Trump är väldigt psykiskt sjuk. Egentligen borde detta inte uppmärksammas eftersom han sitter uppe hela nätterna och postar befängda saker, mestadels AI-slask.
Citera
2026-09-08, 17:59
Medlem
KonungHonungs avatar
Då kanske massinvandringen av indier till Kanada upphör. Drogerna från Mexiko likaså.

Island lär ju dock inte få igenom något omskärelseförbud, tyvärr.
Citera
2026-09-08, 18:40
Medlem
Imnshos avatar
I de enögdas rike är den blinde.... eh, president.

Klart jänkarna ska ha en dåre på högsta posten!

PS. undrar vilken AI-tjänst Donald använder?
Citera
2026-09-08, 18:41
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Så nu ska kanada, mexico, island, grönland tillhöra usa.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/GxXgd4/trumps-nya-karta-landerna-som-blir-en-del-av-usa

Vad tycker ni om denna dåre? Som beter sig exakt som putin men inte är hatad av någon?

” Donald Trump har under måndagen publicerat en rad kartbilder där platser får nya namn – och flera länder framställs som delar av USA.

På en av kartorna täcker den amerikanska flaggan stora delar av Nordamerika. Kanada, Mexiko, Grönland och Island är några av platserna som ser ut att vara en del av USA.”

Hahaha man kan trolla på olika nivåer förefaller det som.

Får gärna slå ihop USA och EU för min del.

Edit: Eller så struntar vi i att göra det officiellt och fortsätter vänstra, funkar fint för mig vilket som.
Senast redigerad av MrKyoto 2026-09-08 kl. 18:44.
Citera
2026-09-08, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Så nu ska kanada, mexico, island, grönland tillhöra usa.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/GxXgd4/trumps-nya-karta-landerna-som-blir-en-del-av-usa

Vad tycker ni om denna dåre? Som beter sig exakt som putin men inte är hatad av någon?

” Donald Trump har under måndagen publicerat en rad kartbilder där platser får nya namn – och flera länder framställs som delar av USA.

På en av kartorna täcker den amerikanska flaggan stora delar av Nordamerika. Kanada, Mexiko, Grönland och Island är några av platserna som ser ut att vara en del av USA.”

När det går upp för honom vilka fyndigheter vi har av sällsynta jordartsmetaller kommer han lägga till Sverige på kartan också.
Citera
2026-09-08, 18:54
Medlem
han skojjar ju bara era jävla retards, jösses
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här