Citat:
Ska jag göra avkall på mina hjärtefrågor? Icke! Rörelsen lever i högsta grad, men i Sverige tror vi ännu att Beatrice Ask och Ylva Johansson är orakel
Citat:
Det stämmer bra det. Behövs absolut öka övervakningen när massa kriminella invandrare springer runt och begår brott. Jag är en laglydig person och har inget att dölja, har du?
Jag begår inget olagligt men tycker det är obehagligt att myndigheterna ser på mig om jag gluttar på extrema skräckfilmer, porrsurfar eller deltar i en diskussion om cannabis
(För att inte tala om ifall det skulle hackas)
Citat:
Faktiskt rätt insatt i SDs politik och läste partiprogrammet för inte alls länge sedan. Tycker det är kul att göra valkompasser har väl gjort 3-4st inför detta val. Är lite besviken för att jag endast fick 87% SD på den senaste jag gjorde, fick 96% SD på den innan.
Nej inte SD
! PP! Det står mycket om övervakning, att EU ska fokusera på sina kärnområden, utöka direktdemokrati mm. Men också sånt du förmodligen ogillar: Avskaffa sexköpslagen och avkriminalisera cannabis etc
Men du är inte uppdaterad och har inte heller nåt argument emot cannabis
Citat:
Min hjärtefråga är faktiskt inte invandringen i sig, utan att få bukt på den ökande otryggheten och kriminaliteten, och öka straffen. Hade jag fått bestämma hade vi byggt tortyrkammare och infört dödsstraff för länge sen. Att det sen råkas vara invandrare som gjort Sverige otryggt var ju olyckligt. Som tur är så kan dom flesta människor räkna ut sannolikhet och konsekvens och lär sig också att tyda mönster, det är därför SD ökar i popularitet. Folk ser vilka individer det är som förstör och gör Sverige otryggt, folk ser vilka individer som sitter hemma med lakan över hela kroppen framför lägerelden på golvet i sitt vardagsrum i sin hyresrätt och äter ris med banan med händerna. En lägenhet där hyran betald utav arbetande svenskar såklart, inget jobb har dom heller. "För dom får inget" för dom inte kan någon svenska, trots att dom bott här i 17 år. Underbart.
Om du inte har något att säga om cannabis vad gör du här? Topic är cannabis och vilka som vill legalisera. Du tjatar om invandring, samt att vi behöver dödsstraff och tortyr (du är inte ett dugg bättre än islamisterna
)Ämnet i sig är inte PP, SD eller invandring. Har du något att säga om cannabis? Eller marijuana?