Citat:
Ursprungligen postat av
BigOrangeBunny
Men Europa-parlamentet räknas inte? Inte heller det faktum att piratrörelsen växt ute på kontinenten (Tyskland, Tjeckien etc)?
Ja snyggt, det var 12 år sedan, dags att gå vidare kanske? Förövrigt bor vi i Sverige, eller ska du rösta i Tjeckiska valet också?
Citat:
Ursprungligen postat av
BigOrangeBunny
Vad röstar du på? SD (som knappast står för personlig frihet)?
Rösta du på ett parti som vill öka övervakningen och minska folks personliga frihet

Jag är som sagt glad så länge jag stöttar det alternativ som ligger mig närmast än något 50% alternativ (som ändå sviker)
Det stämmer bra det. Behövs absolut öka övervakningen när massa kriminella invandrare springer runt och begår brott. Jag är en laglydig person och har inget att dölja, har du?
Citat:
Ursprungligen postat av
BigOrangeBunny
Märks att du inte läst partiprogrammet på länge. Typ som att jag skulle säga
Rösta på SD, SLÄNG UT BLATTARNA OCH THATS IT!
Faktiskt rätt insatt i SDs politik och läste partiprogrammet för inte alls länge sedan. Tycker det är kul att göra valkompasser har väl gjort 3-4st inför detta val. Är lite besviken för att jag endast fick 87% SD på den senaste jag gjorde, fick 96% SD på den innan.
Min hjärtefråga är faktiskt inte invandringen i sig, utan att få bukt på den ökande otryggheten och kriminaliteten, och öka straffen. Hade jag fått bestämma hade vi byggt tortyrkammare och infört dödsstraff för länge sen. Att det sen råkas vara invandrare som gjort Sverige otryggt var ju olyckligt. Som tur är så kan dom flesta människor räkna ut sannolikhet och konsekvens och lär sig också att tyda mönster, det är därför SD ökar i popularitet. Folk ser vilka individer det är som förstör och gör Sverige otryggt, folk ser vilka individer som sitter hemma med lakan över hela kroppen framför lägerelden på golvet i sitt vardagsrum i sin hyresrätt och äter ris med banan med händerna. En lägenhet där hyran betald utav arbetande svenskar såklart, inget jobb har dom heller. "För dom får inget" för dom inte kan någon svenska, trots att dom bott här i 17 år. Underbart.