2026-09-07, 12:21
Medlem
Jag tror också det. Hon har nämnt att hon sagt upp kontakten med en vän. Tror det är A-K. Clara följer henne inte på Instagram.

Citat:
Ursprungligen postat av Ballouis
Clara har ju nämnt konflikt med vän ibland, kanske är med AK det blev nått
Citera
2026-09-07, 13:40
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kayleigh
Detta har jag också funderat en del på. Att jobba och umgås så intensivt, och så plötsligt är Anna-Karin bara borta! Kan de ha blivit ovänner? 🤔

Även Miss Clarity-klänningarna är ju bara borta. 😳 Dessa som var så fantastiska, jag tror inte vi sett en enda klänning sen produktionen upphörde. Clara borde ju ha fulla garderoben! Varför använder hon inte dem?
A-K och Clara vare sig umgås eller jobbar ihop längre, det är uppenbart, så där måste det ha blivit en fnurra på tråden.

När det gäller klänningarna så var det något strul med leverantören/producenten enligt Clara. Tror de först hade tänkt byta leverantör, men sen kanske de gav upp? Och i samband med detta så slutade även Claras och Anna-Karins samarbeten. Oklart om det har något samband.
Citera
2026-09-07, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
A-K och Clara vare sig umgås eller jobbar ihop längre, det är uppenbart, så där måste det ha blivit en fnurra på tråden.

När det gäller klänningarna så var det något strul med leverantören/producenten enligt Clara. Tror de först hade tänkt byta leverantör, men sen kanske de gav upp? Och i samband med detta så slutade även Claras och Anna-Karins samarbeten. Oklart om det har något samband.

Ja jag vet att de inte tillverkas längre. Men hon borde ju ha fulla garderoben av gamla uppsydda klänningar hon kan använda? De är ju jättefina och hon passar bra i dem. Men hon syns aldrig ha dem så vi får se iaf. Hon borde ju vara stolt över dem?
Citera
2026-09-07, 17:12
Medlem
"en vanlig dag hos oss står jag som är 40 år gammal och plockar ut diskmaskinen samtidigt som jag fotar min rumpa i ett par träningsbyxor som skär in mellan skinkorna. Jag tycker också att det är viktigt att det här hamnar på bild för tusentals människor att läsa, eftersom det är ett önskeinlägg att få veta vad jag gör en vanlig dag med min rumpa."
Citera
2026-09-07, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snottranmyren12345
"en vanlig dag hos oss står jag som är 40 år gammal och plockar ut diskmaskinen samtidigt som jag fotar min rumpa i ett par träningsbyxor som skär in mellan skinkorna. Jag tycker också att det är viktigt att det här hamnar på bild för tusentals människor att läsa, eftersom det är ett önskeinlägg att få veta vad jag gör en vanlig dag med min rumpa."
Jag tänkte samma, vem fotar sig sådär? Trollar hon oss för att hon är här inne och läser kommentarerna om hur mycket alla stör sig på hennes rumpa.
Citera
2026-09-07, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnkaAnka13
Jag tänkte samma, vem fotar sig sådär? Trollar hon oss för att hon är här inne och läser kommentarerna om hur mycket alla stör sig på hennes rumpa.
Det inlägget tror jag inte att Erica har bett henne lägga ut, utan det är helt klart Clara själv. Men ändå rätt fascinerande att veta att vi här i tråden har en direktkanal in till Claras hjärna och kan få henne att göra precis som vi vill…om vi bara skriver tillräckligt mycket skit om något.
Så snälla Clara, kan du inte lägga ut minst tre rumpbilder om dagen i fortsättningen? Vi vill så gärna se den från alla vinklar, med och utan kläder, uttänjd och ihopdragen. Till alla porträttbilder sen kan du väl photoshoppa lite och byta ut ansiktet mot din röv i stället då vi helt enkelt inte kan få nog av den!
Citera
2026-09-08, 07:03
Medlem
Idag måste man ändå älska Claras pik till Elsa ang läsandet. Men det här med Clara och Elsa Billgren... som jag minns det så var dom vänner eller åtminstone pratade Clara gott om Elsa i bloggen. Kommer någon ihåg detta och vad som hände där?
Citera
2026-09-08, 08:28
Medlem
Citat:
Idag måste man ändå älska Claras pik till Elsa ang läsandet. Men det här med Clara och Elsa Billgren... som jag minns det så var dom vänner eller åtminstone pratade Clara gott om Elsa i bloggen. Kommer någon ihåg detta och vad som hände där?
Tror helt enkelt att Clara genomskådade bortskämda Elsa som enbart yta och ängslighet. Det klingar väl illa med Claras personlighet.
Citera
2026-09-08, 08:38
Medlem
icons avatar
Citat:
Ditt inlägg påminner mig om varför jag slutade lyssnade på Claras och Erikas podd. I ett avsnitt förlöjligade de vissa röster och använde Elsas poddkompis Sofia som exempel. Vuxna kvinnor som satt och härmade och flabbade åt att andra kvinnor inte talade på det sättet som i deras ögon är rätt.
Haft svårt för Erika efter det. Som att de skulle vara mer genuina kvinnor än Elsa och Sofia. De är alla posörer och vill tjäna pengar genom att lyfta fram sin egen livsstil som åtråvärd och därmed något som är värt att följa och ge uppmärksamhet.
Citera
2026-09-08, 08:39
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Tror helt enkelt att Clara genomskådade bortskämda Elsa som enbart yta och ängslighet. Det klingar väl illa med Claras personlighet.
Ironin i att Clara själv gått åt det hållet och själv blivit genomskådad.
Citera
2026-09-08, 09:29
Medlem
Citat:

Så otroligt roligt. Jag hatar sådana stjärtbyxor på precis alla människor, jag vill inte se folks skinkor i detalj om jag inte valt att vara naken med dem. Stod framför en kvinna med enormt arsle i sådana byxor i en kö i somras och attans vad med stjärt man kan få se på en gång på en tisdag, helt oombett...

Nu ska jag var snäll och säga att Claras följares lampor var för det mesta riktigt fina, utom den där med en spetsgardin runt en lampställning för varför skulle man hänga upp något som ser ut som provisorisk torkhjälp när strecket är fullt?
Citera
2026-09-08, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ironin i att Clara själv gått åt det hållet och själv blivit genomskådad.
Verkligen. Men har ändå lättare för Clara än Elsa. Clara är mer en ”vanlig” meangirl medan Elsa är en snobbig nepobaby som försöker vara speciell i allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in