2026-09-08, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Deppigt för dej att det aldrig sa klick med en enda av dessa 100 brudar (jo tjena).

Inga kåta första dejter. Inga knull på klubbtoan eller utomhus alltså.

Du har inte levt.

Hur känns det att endast få ligga genom utmattningsprincipen?

Måste vara jobbigt för dig att vara så efterbliven att du inte kan ha två tankar i huvudet samtidigt. Klart som fan man kan ligga med brudar redan vid första dejten för att ha kul och om man enbart är ute efter något casual. Men om utgångspunkten är att man ska hitta sig en partner och det ska bli något seriöst, ja då är ligg på första dejten en red flag för det säger mycket om en brud. Det närmaste du har kommit en brud av kvalité och välbefinnande är väl white trash brudar med "fuck off i drive a volvo"-tröjor?
Citera
2026-09-08, 06:16
Medlem
SysterMorbids avatar
Nä, mannen är ju lika retarderad om han själv kan tänka sig ha sex första träffen.
Citera
2026-09-08, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Alla vet att kvinnokroppar (liksom manskroppar) går att spola av. Till och med barn går att spola av, att de skitit på sig som bäbisar är alltså inte skäl att hata dem hela livet.

Så på vilket sätt menar du att de är "besudlade" - religiöst, antar jag?

Tänker du likadant om hotellsängar? Sängkläderna är ju tvättade så även om paret som bodde där innan kräktes, bajsade på sig och körde wet i sängen så är ju sängen ren NU?

ÅK HEM!

Ja, spola bort HIV och klamydian bara.
De psykiska problemen följer med ner i avloppet hos kvinnor som haft många snoppar i sig.

Sex är trevligt men varför inte vänta tills man iallafall vet vad hon heter?
Har man sex med många olika så har man problem inombords, det är min bestämda uppfattning.
Citera
2026-09-08, 06:28
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Vi diskuterar mäns "hygien".

Men att män inte tvättar händerna efter toabesök är något man bör tänka mer på.

Typ som när man går på restaurang och det jobbar män där.

Du har säkert rätt i att en del män har dålig hygien. Men det är väl knappast en fråga om kön?
Det finns äckliga personer med dålig hygien, punkt.
Citera
2026-09-08, 06:29
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrypskyttenSDP
Det närmaste du har kommit en brud av kvalité och välbefinnande är väl white trash brudar med "fuck off i drive a volvo"-tröjor?

Jag stoppar inte kuken i galenhål.
Citera
2026-09-08, 06:39
Medlem
Intressant nog bara legat på första dejten med de få jag varit intresserad av och det har alltid fortsatt med dejting efter det så tror inte det spelar någon roll om mannen är lika intresserad tillbaka. Finns ett undantag jag ångrar. Tråkig känsla men tror många har betydligt fler än så.
Citera
2026-09-08, 06:51
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Vad det något i det jag skrev som inte stämde menar du?

Män stoppar som bekant kuken i allt de kan. Djur, barn, rövhål, plastdockor och avhuggna kroppsdelar.

Tvätta kuken mellan dessa gör de ju inte heller så äcklet blir ju på maximal nivå.

Du måste ha ägnat dig åt att ligga på första dejten i ganska många åt innan du gått ner dig så mycket att du bara kan dejta män som ligger med djur, barn och avhuggna kroppsdelar.
Citera
2026-09-08, 06:55
Avstängd
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallon32
Sex är ju ändå en viktig del av en relation och ett sätt att lära känna varandra men behöver inte alltid vara så djupt heller.

På vilket sätt lär du känna en person, genom att knulla vederbörande?

Men du väljer kille utifrån hans sätt att knulla? Brukar det bli bra då?
Citera
2026-09-08, 07:04
Medlem
halaltarzans avatar
Åker en kärring hem och gökar med en snubbe första kvällen så är det ju för att han är ett kap, ingenting som säger att hon särar upp för vilken braklallare som helst.
Citera
2026-09-08, 07:24
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusminhund
Det är incel på flashback som tycker kvinnor är äckliga som knullar på första dejten men de får ju aldrig knulla utan lever på sitt hat. Vanliga män knullar glatt på första dejten.

Och det bästa är ju om man träffas på fredagen och festar till lite och sen åker hem och gökar. Sen tillbringar man resten av helgen med att dricka vin och göka. Och känslan man har sen på söndagen när det är dags för uppbrott är avgörande för fortsatt umgänge, alltså saknar man personen när den lämnar eller tycker man bara det var skönt att den drog.
Citera
2026-09-08, 07:44
Medlem
Incendios avatar
Ändå ligger dessa män med dessa kvinnor....Det säger väl allt. Dessa hycklare är inga att lyssna på.
Åsikten i sig är dock inte fel. Och innan någon kallar mig mansgris och incel - jag är kvinna och lyckligt gift.
Senast redigerad av Incendio 2026-09-08 kl. 07:49.
Citera
2026-09-08, 07:49
Medlem
Så män kör tester på kvinnor? Kunde man ju aldrig tro, är ju bara kvinnor som testar enligt män…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in