2008-01-12, 15:41
Medlem
Anden81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorbrorStuart
Hur har ni tippat på lången idag?

Några tips på bra matcher att tippa på?
Bristol C. - Colchester känns som en given 1a till 1.60 på SS
2008-01-12, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av juvelenn
Är dom? motivera gärna!

ps. glöm inte att Everton har 3 spela borta på afrikanska mästerskapen!

Bara att kolla på matchen så ser du.. Cahill lyckades missa öppet mål nyss. Tidsfråga, klar 1a.
2008-01-12, 16:33
Medlem
Pretenders avatar
Körde 4 chansbetonade tripplar med en hundrings insats... inget vettigt att göra idag

Derby - Wigan 2 (odds 2,35)
Ipswich - Stoke 1 (odds 2,05)
Leicester - Coventry 1 (odds 2,20)
Luton - Swansea 2 (odds 2,35)

Ganska generösa odds tycker jag... speciellt Swansea.
Blir väl runt en tusing om den, mot förmodan, skulle gå in
2008-01-12, 16:35
Medlem
Anden81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Bara att kolla på matchen så ser du.. Cahill lyckades missa öppet mål nyss. Tidsfråga, klar 1a.
du hade rätt där. 1-0 till Everton nu
2008-01-12, 17:27
Medlem
etzs avatar
Börjar få secoond thoughts om att man la in Arsenal - Birmingham på lången..
Spelade också på Chelsea, Aston Villa och Everton.
Känns betydligt bättre i de matcherna, speciellt den mot Reading
2008-01-12, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA

Ingen bra motivering att Everton är bättre i matchen. Jag skulle vilja påstå att City är ett bättre lag i grunden, om inte annat visar tabellen det. Det finns mycket tyngre spetskompetens i City (speciellt när Yak är borta i Everton) och dessutom har de en komplett backlinje till skillnad från Everton.

Dessutom har City en enorm potential. Lär de sig spela på bortaplan också så kommer de bli riktigt bra. Tacka Svennis för det!
2008-01-12, 18:21
Medlem
zapios avatar
Simbi, tack för din motivering på Derby - Wigan för man ryggade
2008-01-12, 18:34
Medlem
Dunderspelet!

FC Barcelona - Real Murcia (0-1)

Spelalternativ: 1 (Vinst med minst 2 mål för FC Barcelona)
1.54+ spelvärt!

* Efter att ha sett Henry in action mot Sevilla så känns han som en given kandidat till målskyttet. Eto'o levererar ALLTID på Campen.

* På hemmaplan har Barcelona en förlust mot Real Madrid i klassikern. Sevilla lyckades göra ett mål på tilläggstid (2-1 vinst för Barcelona) och Deportivo fick en minst sagt udda drömstart efter ett konstmål en bra bit utanför straffområdet (2-1 vinst för Barcelona). I övrigt är samtliga lag besegrade med 2 mål eller mer. Statistiskt sett slutar denna match 2,3-0.

* Det vittnar även inbördesmöte om. Förra årets matcher slutade 2-0 och 3-0 till Barcelona mellan dessa lag.

* Att Yaya Toure är borta påverkar inte målskyttet. Att Deco är borta kan påverka målskyttet men inte nämnvärt. Att Ronaldinho är borta påverkar nog inte målskyttet om man ser hans ersättare som Henry. Således blir 1.71 alldeles för högt för hcp-spelet.

* Glöm formtopp för en eller annan spelare i Murcia och att de presterat på en hög nivå hittils. Matcherna på Camp Nou handlar inte om bortalaget. De handlar enbart om hur Barcelona presterar. När Barcelona presterar kan inget lag i hela världen vinna denna bortamatch. Världens svåraste och jobbigaste bortamatch väntar Murcia. Bollinnehavet domineras kraftigt av hemmalaget och bortalagets formstarka offensiva spelare får ägna mycket tid åt att försvara sig. Det brukar bara sluta på ett sätt.
2008-01-12, 19:32
Medlem
pirates avatar
Hur i hela helvete kunde Arsenal spela lika...??
skit oxå....9 rätt idag....!!!!
2008-01-13, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Hur i hela helvete kunde Arsenal spela lika...??
skit oxå....9 rätt idag....!!!!

Jag fick också 9 rätt, för ett 20 krs system, så jag klagar inte..
2008-01-13, 13:05
Medlem
Bekics avatar
tänkte spela atalanta - roma 1 idag tycker ni att det är bra eller?
Lagen är ju jämna och atalanta har hemmaplan.
2008-01-13, 13:41
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Bolton - Blackburn (2) 2,65 (troligen har SP ändrat oddsen)
Rovers med Santa cruz och Bolton utan Anelka, enkelt.

Ajax - AZ Alkmaar (1) 1,80
Ajax har inte vunnit nu på 3 omgångar, Huntelaar frälser Ajax i Amsterdam.

Siena - Inter (2) 1,45
Behöver jag ens skriva nått här förutom förklaringen till varför jag inte ens komenterar matchen. supervinst.

Cagliari - Udinese (2) 2,20
Känns lite osäkert här även om cagliari käkar grus längst ner på tabellen samtidigt som Udinese är klart en av de bättre lagen i Serie A, dock brukar jag alltid vinna med udinese så vi chansar.

Lazio - Genoa (1) 1,85
Lazio leverar skit nu förtiden och jag har förlorat väldigt mycket pengar på dom, nu är det väl dags för Lazio att börja vinna om dom ska säkra kontrakt. Genoa har spelat bra men jag tror på hemmaplan och statuspoäng.

Odds: 28,15
Insats: 100kr
möjlig vinst: 2815

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in