2026-09-07, 15:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkarn
Det är upp till Centerpartiet, ett borgerligt parti, att välja om de vill ha kommunister som styr landet eller inte.

Det kommer bli en äcklig mittenregering. Oavsett hur svag mitten blir.
Citera
2026-09-07, 15:12
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DasspappretDN
Det räcker med flashback för att se hur det är med "yttrandefrihet" i det här landet. "Yttrandefrihet på riktigt". Vilket självgott dravel.

Och du är feg helt enkelt. Feg och curlad i musutopin Sverige. Det är inte ett friskt samhälle det här hur mycket du än sminkar bajskorven.

Din toxiska optimsim SKA förlora. Du ska inte få komma undan med att få låtsas att musotopin Sverige är ett av världens bästa länder i frihet.

All skit du radade upp är något som ständigt tänjs på dessutom. Utav både vänsterregeringar, mittenregeringar och högerrergeringar.

Som sagt står det dig helt fritt att flytta. Jag som däremot trivs i Sverige bör väl stanna eller hur?
Citera
2026-09-07, 15:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Som sagt står det dig helt fritt att flytta. Jag som däremot trivs i Sverige bör väl stanna eller hur?

Det är inte bara att flytta för vem som helst hur som helst så där. Och det vet du själv.

Jag skulle nog trivas mest på typ Svalbard dock. Medger att jag hellre väljer det än en krigszon. A jag är jättefeg. Döm mig då din jävla narcissist. Döm mig.

En autist som mig tycker alla ställen som är tätbefolkade är en krigszon. Tätorter i Sverige är som en psykisk krigszon för mig full av flummon som dig.
Senast redigerad av DasspappretDN 2026-09-07 kl. 15:23.
Citera
2026-09-07, 15:24
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Det är inte bara att flytta för vem som helst hur som helst så där. Och det vet du själv.

Jag skulle nog trivas mest på typ Svalbard dock. Medger att jag hellre väljer det än en krigszon. A jag är jättefeg. Döm mig då din jävla narcissist. Döm mig.

En autist som mig tycker alla ställen som är tätbefolkade är en krigszon. Tätorter i Sverige är som en psykisk krigzon full av flummon som dig.

Sverige är extremt glesbefolkat så gillar du inte folk är det bara att flytta till Norrlands inland. Man kan hitta hus nästan gratis om man inte bryr sig om standard.

Svalbard verkar för övrigt vara helvetet på jorden. Becksvart och svinkallt större delen av året och isbjörnar överallt som kan döda dig.
Citera
2026-09-07, 15:24
Medlem
Fleavmoes avatar
L har sålt sig till djävulen. De finns ju inte ens kvar i dess ursprungliga form och ideologi.
Citera
2026-09-07, 15:26
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Sverige är extremt glesbefolkat så gillar du inte folk är det bara att flytta till Norrlands inland. Man kan hitta hus nästan gratis om man inte bryr sig om standard.

Svalbard verkar för övrigt vara helvetet på jorden. Becksvart och svinkallt större delen av året och isbjörnar överallt som kan döda dig.

Där skulle jag trivas. Långt bort från Tidö.
Citera
2026-09-07, 15:26
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptagon
Har inte de partimedlemmar som är kritiska mot SD valt att lämna efter Simonas kram och löfte om ministerposter till Jimmie?
Listorna kan de fortfarande stå med på. Allt är inte svart eller vitt.
Citera
2026-09-07, 15:28
Medlem
Citat:
Det är upp till Centerpartiet, ett borgerligt parti, att välja om de vill ha kommunister som styr landet eller inte.

De samarbetar med vänstern och är ett vänsterparti alltså.
Citera
2026-09-07, 15:29
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Märks att det är match nu när 30-tals kortet åker fram från er också.

Och så lite "L k-k-kanske k-k-kommer b-b-byta sida sen" darrande från er också.

Kommer tänka på ditt inlägg ifall det senare visar sig att det är C som byter sida istället. Stort OM förvisso.
Skulle inte alls förvåna mig om C byter fot.Thanden har väl inte varit solklar alla gånger.
Dock tror jag att de flesta i C inte vill veta av SD.

30-talskortet har väl Jimmie själv dragit när han sagt att han ser fram emot 2030..
Citera
2026-09-07, 15:32
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Klåparna i SD känner de ju redan till....
Dessutom lär ju inte ett 8 procentsparti ha lika mycket inflytande som ett 20 procentsparti inom Tidö.
Citera
2026-09-07, 15:33
Medlem
Kaenkelberries avatar
Så länge skatterna fortsätter neråt framförallt på arbete men även el och bränsle så är jag nöjd oavsett parti som är med och delar på makten!
Citera
2026-09-07, 15:35
Medlem
MumsarMazarins avatar
Jahapp, aldrig får man vara glad. Kan inte sjuklövern bara försvinna någon gång? Dom har åsamkat så mycket skada i vårt land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in