Citat:
Ursprungligen postat av
polka-maskinen
Det är klart att man KAN se ut som Hanna gör men högst sannolikt har hon gjort sig liiiite risigare inför bilden än vad som egentligen stämmer. Att håret skulle vara sådär ”perfekt” rufsigt och vilt tror jag inte på. Borsta håret är väl minsta möjliga ansträngning… gå på toa hinner hon väl mellan varven? Ta ett tag med borsten, upp med håret i en tofs och vips så ser du ok ut. Det är klart att hennes sinnestillstånd förvärras av att se ut sådär.
Ser ut som att hon har mascara på bilden iallafall så märkligt om hon först tar på det men skiter i att borsta till håret. Så jo jag tror det är lite tillgjort för att få handhjärtan för hennes fruktansvärda natt. Alltså inte för att vara den men dålig sömn är väl nåt man i princip får acceptera som småbarnsförälder? Är själv gravid och ställer in mig på att den kommer att påverkas.
Samt, vad spelar det för roll när hon ändå bara går runt hemma? Hon kan ju lätt ta en napp med L under dagen eller nåt. Alla som jobbar kan nog skriva under på att det är en helt annan grej att sova lite dåligt på en helg när man ändå bara är hemma kontra att behöva bege sig ut på sitt jobb och faktiskt prestera.