2026-09-07, 10:48
Medlem
https://imgur.com/a/6ow1hk8

Krusty the clown

Så jävla tråkig människa.
Citera
2026-09-07, 10:51
Medlem
Hanna ger en bild av att Lars är så fruktansvärt jobbig. Det gör mig ledsen.

Om Lars vaknade vid 3 inatt, då undrar jag hur dags hon fick lägga sig igår. Kl 17 kanske?
Citera
2026-09-07, 12:11
Medlem
Hon är hemsk. Ärligt alltså. En hemskt dålig förälder och jag hoppas för allt i världen att hon inte får för sig att skaffa fler barn.

Hoppas btw förskolan gör orosanmälningar.. något annat vore sjukt.
Citera
2026-09-07, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Hon är hemsk. Ärligt alltså. En hemskt dålig förälder och jag hoppas för allt i världen att hon inte får för sig att skaffa fler barn.

Jag är mer nyfiken på hur det kommer gå i skolan för L......
Citera
2026-09-07, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Jag är mer nyfiken på hur det kommer gå i skolan för L......
Verkligen men vid det laget har hennes instakarriär klappat ihop.
Citera
2026-09-07, 12:28
Medlem
polka-maskinens avatar
Det är klart att man KAN se ut som Hanna gör men högst sannolikt har hon gjort sig liiiite risigare inför bilden än vad som egentligen stämmer. Att håret skulle vara sådär ”perfekt” rufsigt och vilt tror jag inte på. Borsta håret är väl minsta möjliga ansträngning… gå på toa hinner hon väl mellan varven? Ta ett tag med borsten, upp med håret i en tofs och vips så ser du ok ut. Det är klart att hennes sinnestillstånd förvärras av att se ut sådär.
Citera
2026-09-07, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Kommer nog en tokig bild under dagen med håret spretandes åt alla håll, för att visa hur trött H är.

Nej men seriöst, den bilden måste hon ju ha lagt upp enbart för att reta denna tråden!
Citera
2026-09-07, 12:59
Medlem
Krabbfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polka-maskinen
Det är klart att man KAN se ut som Hanna gör men högst sannolikt har hon gjort sig liiiite risigare inför bilden än vad som egentligen stämmer. Att håret skulle vara sådär ”perfekt” rufsigt och vilt tror jag inte på. Borsta håret är väl minsta möjliga ansträngning… gå på toa hinner hon väl mellan varven? Ta ett tag med borsten, upp med håret i en tofs och vips så ser du ok ut. Det är klart att hennes sinnestillstånd förvärras av att se ut sådär.
Ser ut som att hon har mascara på bilden iallafall så märkligt om hon först tar på det men skiter i att borsta till håret. Så jo jag tror det är lite tillgjort för att få handhjärtan för hennes fruktansvärda natt. Alltså inte för att vara den men dålig sömn är väl nåt man i princip får acceptera som småbarnsförälder? Är själv gravid och ställer in mig på att den kommer att påverkas.

Samt, vad spelar det för roll när hon ändå bara går runt hemma? Hon kan ju lätt ta en napp med L under dagen eller nåt. Alla som jobbar kan nog skriva under på att det är en helt annan grej att sova lite dåligt på en helg när man ändå bara är hemma kontra att behöva bege sig ut på sitt jobb och faktiskt prestera.
Citera
2026-09-07, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jollies
Nej men seriöst, den bilden måste hon ju ha lagt upp enbart för att reta denna tråden!
Ja hon rufsar till sig som vanligt. Men det faller platt och är inte minsta roligt. Hon är så töntig. Spelar väl ingen roll hur man sover, hår är väl alltid rufsigt. Men i hennes fall ska det speglas lite extra tänker hon. Idiot
Citera
2026-09-07, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12

Tror inte att de gör det, för då skulle Lars vara oftare på förskolan
Citera
2026-09-07, 14:59
Medlem
SL la ut inlägg om hpv vaccinet, hannis hänger på.
Citera
2026-09-07, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moamoa
SL la ut inlägg om hpv vaccinet, hannis hänger på.
Copy-cat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in