Citat:
Beror ju på vart man bor i landet om det kryllar av det som du påstår ^^
Allmänt känt det är torka på min location, därför jag inte använt ngt på över en månad...
Även fast jag kunnat beställa innan...pga kontrasterande rapporter, så avvaktar jag mer innan ett ev köp.
Sen är jag naturligt väldigt nyfiken av mig...så kommer nog testa i framtiden, men blir nog bara en femma för att testa..
Precis som när jag testade magic sauce av en polare, jag förstod att det förmodligen var pinaca, vilket jag kände efter några puffs och sedan tackade nej.
Idag avstår jag alkohol pga vad det gör med kroppen och hjärnan.
Du som många andra måste lära er skilja på bruk, riskbruk och missbruk eller bara nyfikenhet.
Nyfikenheten är delvis kontentan en totalt tappad respekt för diverse myndighetsvarningar efter man upptäckt hur deras propaganda och rena lögner ang cannabis varit
Så om de ljög om det kan de ha ljugit om allt, så det enda kvar är att bilda sin egen uppfattning. Givetvis inser jag riskerna av det. Vilket gör att man är väldigt försiktig, men jag tar mitt fulla ansvar därefter.
Hade innan cannabis bara testat alkohol, men då man upptäckte de rena lögnerna dom dragit, så har jag testat amfetamin, kokain, kristall, mdma, lsd, psilocybin, crystal meth, ectasy, ketamin osv, inte fastnat i något, har ej missbruksproblematik.
Har testat, idag vet jag själv... Inte intresserad av något förutom cb och ev halvsyntetiska cannabinoider
Tyvärr fick man i sig ngt bloss pinaca... Men slå ut det mot att jag ej dricker alkohol, så kanske du förstår..
Det handlar om yin och yang helt enkelt och personligt ansvar och att känna sig själv.
Så jag tackar de som uppdaterat med de sämre upplevelserna, då jag slängde korgen jag tänkt beställa.
Men den dagen jag testar så blir det nog bara en femma att köpa för att se. Nu när man hört kontrasterande upplevelser
Nyfikenhet är en del av livet, livet är kort, och med den vetskapen, så gör man det ju inte heller kortare genom alkohol
Dricker du själv?
Jag hoppas inte det, du är värd mer än så. Trots att pappa staten säger kom och köp, lagligt 😅
Men jag tackar dig för i tanken✌🏻