Cb9

2026-09-03, 15:38
Medlem
Doncoldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golarskjutare
Herregud mannen köp dig weed bara det kryllar av dunderröka. Du är väl värd mer än att fylla lungorna med okända kinesiska kemikalier?

Kolla vad folk skriver i tråden bara och deras upplevelser och ändå sitter du där och det kliar i fingrarna

Beror ju på vart man bor i landet om det kryllar av det som du påstår ^^
Allmänt känt det är torka på min location, därför jag inte använt ngt på över en månad...
Även fast jag kunnat beställa innan...pga kontrasterande rapporter, så avvaktar jag mer innan ett ev köp.

Sen är jag naturligt väldigt nyfiken av mig...så kommer nog testa i framtiden, men blir nog bara en femma för att testa..
Precis som när jag testade magic sauce av en polare, jag förstod att det förmodligen var pinaca, vilket jag kände efter några puffs och sedan tackade nej.

Idag avstår jag alkohol pga vad det gör med kroppen och hjärnan.

Du som många andra måste lära er skilja på bruk, riskbruk och missbruk eller bara nyfikenhet.

Nyfikenheten är delvis kontentan en totalt tappad respekt för diverse myndighetsvarningar efter man upptäckt hur deras propaganda och rena lögner ang cannabis varit

Så om de ljög om det kan de ha ljugit om allt, så det enda kvar är att bilda sin egen uppfattning. Givetvis inser jag riskerna av det. Vilket gör att man är väldigt försiktig, men jag tar mitt fulla ansvar därefter.

Hade innan cannabis bara testat alkohol, men då man upptäckte de rena lögnerna dom dragit, så har jag testat amfetamin, kokain, kristall, mdma, lsd, psilocybin, crystal meth, ectasy, ketamin osv, inte fastnat i något, har ej missbruksproblematik.

Har testat, idag vet jag själv... Inte intresserad av något förutom cb och ev halvsyntetiska cannabinoider
Tyvärr fick man i sig ngt bloss pinaca... Men slå ut det mot att jag ej dricker alkohol, så kanske du förstår..
Det handlar om yin och yang helt enkelt och personligt ansvar och att känna sig själv.

Så jag tackar de som uppdaterat med de sämre upplevelserna, då jag slängde korgen jag tänkt beställa.
Men den dagen jag testar så blir det nog bara en femma att köpa för att se. Nu när man hört kontrasterande upplevelser

Nyfikenhet är en del av livet, livet är kort, och med den vetskapen, så gör man det ju inte heller kortare genom alkohol
Dricker du själv?
Jag hoppas inte det, du är värd mer än så. Trots att pappa staten säger kom och köp, lagligt 😅
Men jag tackar dig för i tanken✌🏻
Citera
2026-09-03, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doncoldg
Beror ju på vart man bor i landet om det kryllar av det som du påstår ^^
Allmänt känt det är torka på min location, därför jag inte använt ngt på över en månad...
Även fast jag kunnat beställa innan...pga kontrasterande rapporter, så avvaktar jag mer innan ett ev köp.

Sen är jag naturligt väldigt nyfiken av mig...så kommer nog testa i framtiden, men blir nog bara en femma för att testa..
Precis som när jag testade magic sauce av en polare, jag förstod att det förmodligen var pinaca, vilket jag kände efter några puffs och sedan tackade nej.

Idag avstår jag alkohol pga vad det gör med kroppen och hjärnan.

Du som många andra måste lära er skilja på bruk, riskbruk och missbruk eller bara nyfikenhet.

Nyfikenheten är delvis kontentan en totalt tappad respekt för diverse myndighetsvarningar efter man upptäckt hur deras propaganda och rena lögner ang cannabis varit

Så om de ljög om det kan de ha ljugit om allt, så det enda kvar är att bilda sin egen uppfattning. Givetvis inser jag riskerna av det. Vilket gör att man är väldigt försiktig, men jag tar mitt fulla ansvar därefter.

Hade innan cannabis bara testat alkohol, men då man upptäckte de rena lögnerna dom dragit, så har jag testat amfetamin, kokain, kristall, mdma, lsd, psilocybin, crystal meth, ectasy, ketamin osv, inte fastnat i något, har ej missbruksproblematik.

Har testat, idag vet jag själv... Inte intresserad av något förutom cb och ev halvsyntetiska cannabinoider
Tyvärr fick man i sig ngt bloss pinaca... Men slå ut det mot att jag ej dricker alkohol, så kanske du förstår..
Det handlar om yin och yang helt enkelt och personligt ansvar och att känna sig själv.

Så jag tackar de som uppdaterat med de sämre upplevelserna, då jag slängde korgen jag tänkt beställa.
Men den dagen jag testar så blir det nog bara en femma att köpa för att se. Nu när man hört kontrasterande upplevelser

Nyfikenhet är en del av livet, livet är kort, och med den vetskapen, så gör man det ju inte heller kortare genom alkohol
Dricker du själv?
Jag hoppas inte det, du är värd mer än så. Trots att pappa staten säger kom och köp, lagligt 😅
Men jag tackar dig för i tanken✌🏻

Så du är väldigt anti alkohol och tycker det är sjukt att det är lagligt men det är "spännande" att testa okända kinesiska kemikalier, mixtrade av guccikeps-läkare i en sunkig förortslägenhet? Och fler borde tycka det är spännande och avstå alkohol?

Jag tror du är mest förvirrad och har abstinens av spice.
Det är inte torka Någonstans i Sverige så länge du har en brevlåda. Väldigt enkelt faktiskt och bara vraka och välja. Finns nog över 20 strains väntandes på dig på darknet.

Som svar på din fråga: Ja jag unnar mig öl ibland. Tycker det är underbart gott med en cerveza i kombo med en ekologiskt weed-joint. Tycker inte du?
Citera
2026-09-04, 21:53
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Så du är väldigt anti alkohol och tycker det är sjukt att det är lagligt men det är "spännande" att testa okända kinesiska kemikalier, mixtrade av guccikeps-läkare i en sunkig förortslägenhet? Och fler borde tycka det är spännande och avstå alkohol?

Jag tror du är mest förvirrad och har abstinens av spice.
Det är inte torka Någonstans i Sverige så länge du har en brevlåda. Väldigt enkelt faktiskt och bara vraka och välja. Finns nog över 20 strains väntandes på dig på darknet.

Som svar på din fråga: Ja jag unnar mig öl ibland. Tycker det är underbart gott med en cerveza i kombo med en ekologiskt weed-joint. Tycker inte du?
Jo men man vill ju känna på lite nya rus ibland också. Jag har inte planerat att testa just CB9 som tråden handlar om men flera andra spice produkter har varit rätt så bra berusningsmedel. Nano11 ska jag testa igen, röker man såna buds rent blir man helt bäng, det var helt galet. Tänker röka med polarn utan att säga något. Se hur han reagerar, jag blev helt trippig på några bloss.

Sedan är det godare med en kall cola än en besk Cerveza alla dagar i veckan. Sur äcklig lime som dom inte sköljt ordentligt så skalet har en svag ton av bekämpningsmedel. För när du säger Cerveza tänker folk på en Sol eller liknande typ Corona. Det är ju ingen Norrlands Guld iallafall. En Norrlands kan man ju med fördel knäcka men man tänder ju inte en ekologisk weed-joint till ära. Röker gör man ju hela tiden i alla fall mer som ett bakgrundsljud som bäst. Dessutom räcker puk betydligt lägre än gräs. Jag röker en femma gräs på 2-3 dar. Puk räcker säkert en vecka.

Syntetiska droger kommer vara framtiden. Designerdroger med otroliga effekter, helt spektakulära som fortfarande kommer vara olagliga och sakna analys. Folk behöver ett rus det ligger i naturen. Med en så kraftig drog som alkoholen finns det inte direkt något alternativ i rus för pengarna, du kan få en redig baksmälla för hundra spänn. En spliff man börjar bli lite lullig i all ära men det är inte samma sak som att en dagligrökare testar diverse cannabinoider i ren tristess.

Du predikar om farorna med att röka spice som att vi inte redan visste det. En rökare slutar röka cigg p g a ekonomiska skäl, inte för att det är farligt att röka. En drogbrukare är inte heller rädd för att bruka droger. Vet inte hur många gånger jag köpt pulver som utlovats vara något men kunde varit vad som helst. Dra i sig arsenik rakt upp i hjärnbarken.

Sluta noja så mycket och låt folk bruka vilka droger dom vill.
Citera
2026-09-07, 08:55
Medlem
Totty63s avatar
Jag beställde hem 2st olika sorter cb9 från kus**y med cb9 och rökte up allt på en kväll, fanns NOLL effekt. Är thcv starkare eller ssamma pengar i sjön?
Citera
2026-09-07, 09:04
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totty63
Jag beställde hem 2st olika sorter cb9 från kus**y med cb9 och rökte up allt på en kväll, fanns NOLL effekt. Är thcv starkare eller ssamma pengar i sjön?

2 olika vad?

Engångsvapes, carts till vapes, cb9 hasch eller cb9 buds?

Jag har provat ren cb9 engångsvape från UpgradeNat****. Den är verkligen inte verkningslös men enligt mig inte alls lika bra och angenäm som cb9/thcv vapen från samma lev.

Dock har jag aldrig provat enbart thcv. Men jag har hört goda saker om det.
Citera
2026-09-07, 09:08
Medlem
Totty63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
2 olika vad?

Engångsvapes, carts till vapes, cb9 hasch eller cb9 buds?

Jag har provat ren cb9 engångsvape från UpgradeNat****. Den är verkligen inte verkningslös men enligt mig inte alls lika bra och angenäm som cb9/thcv vapen från samma lev.

Dock har jag aldrig provat enbart thcv. Men jag har hört goda saker om det.

2 olika sorters buds, slutade med att jag grindade ner 2g i bongen men ingen effekt då heller. Vill hitta nått som funkar
Citera
2026-09-07, 09:21
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
2 olika sorters buds, slutade med att jag grindade ner 2g i bongen men ingen effekt då heller. Vill hitta nått som funkar

Vill du ha effekt kan jag rekommendera cb9/thcv engångsvape eller cart från UN. Lågt pris också så man kan prova och bara riskera typ 300 spänn istället för 800 spänn som vissa andra tar.

Men om du gillar högheten som infinner sig vet jag inte. Men det äro många som håller fram just denna mix som bland det bästa som finns nu.

Själv ska jag prova Lyft** thca-b vape i veckan å se hur den står sig mot cb9 och cb9/thcv mix. Enligt vad jag sett andra skriva verkar det som att den är något mindre potent men mycket mer behaglig i sitt rus än cb9 och cb9/thcv mix.

Enbart cb9 vapen gillar jag inte dels pga att cb9/thcv mixen är så mycket bättre och dels pga att jag rökte ner mig en kväll och fick mycket dåligt mående där jag kände någon slags muskelryckningar i bröstet som gjorde att jag kände att nu dör jag, rånbögmördad av en cb9 vape.
Jämfört med cb9/thcv mixen så har jag rökt frekvent även på den men aldrig fått någon otrevlig känning från den.
Senast redigerad av Frans-Jaeger 2026-09-07 kl. 09:37.
Citera
2026-09-07, 11:00
Medlem
Citat:

Ja såhär brukar recensioner se ut av dessa varor när det är tydligt ingen marknadsföring inblandad från shop eller betalt av shop.

Du är inte den enda som tycker dessa produkter är totalt utan effekt. Samtidigt som man inte vet skadan dom tar på kroppen.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/zOzbmr/egyptisk-stjarna-domd-till-doden-for-knarkbrott

Gräv lite djupare i den härvan gott folk så kommer ni snart se att gäng i Egypten köper in kemikalier från Kina som i slutändan hamnar på svenska "lagliga" marknaden.
Spännande va?

Kanske blir lite torka nu för er dock då det är enorm mängd beslagtagen av Spice och verkar som det gänget som skickar Gift till Europa kommer bli hängda!
Tänk om våra politiker var lika hårda mot lokala förmågor som förgiftar våra barn.
Citera
2026-09-07, 12:28
Medlem
Citat:
Ja såhär brukar recensioner se ut av dessa varor när det är tydligt ingen marknadsföring inblandad från shop eller betalt av shop.

Du är inte den enda som tycker dessa produkter är totalt utan effekt. Samtidigt som man inte vet skadan dom tar på kroppen.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/zOzbmr/egyptisk-stjarna-domd-till-doden-for-knarkbrott

Gräv lite djupare i den härvan gott folk så kommer ni snart se att gäng i Egypten köper in kemikalier från Kina som i slutändan hamnar på svenska "lagliga" marknaden.
Spännande va?

Kanske blir lite torka nu för er dock då det är enorm mängd beslagtagen av Spice och verkar som det gänget som skickar Gift till Europa kommer bli hängda!
Tänk om våra politiker var lika hårda mot lokala förmågor som förgiftar våra barn.
Natural selection joined the chat, pundare är glada sålänge deras kemikalier är lagliga, läskigare att få en bot än att förstöra sin kropp
Citera
2026-09-10, 15:21
Medlem
Bluebeast72s avatar
Fick Upgrade vape med CB9 mixen. Väldigt trevlig o rejält drag. Fin butik o gillar konceptet vape,så gott o ha tillgänglig lätt vid tex fritidsaktiviteter o skogs liv.

Tycker 2ml är rätt dryga o räcker långt om man inte tik vapear hela tiden.
Citera
2026-09-11, 05:55
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:

Spännande va?

Aftonbladet är ingen källa din mupp.
Citera
2026-09-11, 06:38
Medlem
LionFromZions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Vill du ha effekt kan jag rekommendera cb9/thcv engångsvape eller cart från UN. Lågt pris också så man kan prova och bara riskera typ 300 spänn istället för 800 spänn som vissa andra tar.

Men om du gillar högheten som infinner sig vet jag inte. Men det äro många som håller fram just denna mix som bland det bästa som finns nu.

Själv ska jag prova Lyft** thca-b vape i veckan å se hur den står sig mot cb9 och cb9/thcv mix. Enligt vad jag sett andra skriva verkar det som att den är något mindre potent men mycket mer behaglig i sitt rus än cb9 och cb9/thcv mix.

Enbart cb9 vapen gillar jag inte dels pga att cb9/thcv mixen är så mycket bättre och dels pga att jag rökte ner mig en kväll och fick mycket dåligt mående där jag kände någon slags muskelryckningar i bröstet som gjorde att jag kände att nu dör jag, rånbögmördad av en cb9 vape.
Jämfört med cb9/thcv mixen så har jag rökt frekvent även på den men aldrig fått någon otrevlig känning från den.

Majoriteten i denna tråden är ju fan sjuka i huvudet. Sen första sidan har det varnats vilken osäker substans detta är. Sen rullar erfarenheterna in och folk får muskelryckningar osv.
Låter det som något ens besläktat med cannabis? För fan vakna nu..

Och sen denna människan frans jaeger som tror han ska dö av substansen och rekommenderar den samtidigt! MEN OM MAN BLANDAR UT DEN MED LITE MER ANNAN SPICE OCKSÅ MÅSTE DEN JU BLI BÄTTRE???? Som att det blir ofarligt att dricka arsenik om du blandar i lite bensin? Eller vad fan är logiken? Kan någon förklara det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in