2026-09-04, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Visste de om att de blev filmade? Vad stod det på lapparna?

Hon la precis upp att de "naturligtvis frågade först" men det kan jag garantera att de absolut inte gjorde. Allting ser smygfilmat ut men nu har folk börjat kritisera henne så nu måste hon pudla. Visar hur korkad hon är att hon inte fattar eller inte låtsas fatta att folk inte vill hamna på nån influencers konto helt ovetandes.
Citera
2026-09-04, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EddeBall1986
Johannas senaste inlägg där hon ger lappar till killar på stan och filmar dem är det ju inget fel på. Men ttexten till inlägget om att en tjej till en av killarna hört av sig och bett Johanna att klippa bort honom från videon är ENBART uppkäftig och bitchig. Det visar SÅ tydligt på hur Johanna EGENTLIGEN är mot andra kvinnor. Hon avskyr dem. En kvinna ska aldrig säga åt Johanna vad hon ska göra för då blir man hånad i en reel. Och jag förstår mer och mer av era berättelser om hur Johanna varit på arbetsplatser genom åren. Hoppas fler kvinnor (och män) vågar träda fram här.

Citat:
Ursprungligen postat av starship16
Hon la precis upp att de "naturligtvis frågade först" men det kan jag garantera att de absolut inte gjorde. Allting ser smygfilmat ut men nu har folk börjat kritisera henne så nu måste hon pudla. Visar hur korkad hon är att hon inte fattar eller inte låtsas fatta att folk inte vill hamna på nån influencers konto helt ovetandes.
Hoppas någon sparade grejerna innan hon hinner skriva om narrativet, som hon så ofta gör eftersom hon har noll förståelse för rimliga mänskliga reaktioner.

Ja hon hatar verkligen andra kvinnor. Hon föraktar nog alla män, förutom den som hon för stunden är ute efter. TOPPENFÖREBILD
Citera
2026-09-06, 20:26
Medlem
Citat:

Sluta prata skit om något du inte vet något om. Naturligtvis frågade hon först.
Citera
2026-09-06, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrypskyttenSDP
Sluta prata skit om något du inte vet något om. Naturligtvis frågade hon först.

Hahaha välkommen tillbaka Johannas största supporter kanske i världen!? Om hon frågade om lov INNAN hon filmade dem, varför behövde hon då låta någon kompis smygfilma?
Citera
2026-09-06, 21:46
Medlem
Nytt rekord i egoism för Johanna Bladh? En LÅNG hälsning till Sigrid på födelsedan som handlar om:

1. Johanna
2. Johannas förlossning
3. Att Johanna separerade med ett så litet barn att hon inte hade läkt efter förlossningen (jävlar vad dåligt läkkött hon måste ha om det tog TVÅ ÅR att läka från en vaginal förlossning?)

Alla dom som är förvånade nu att Johanna i sitt förra inlägg är taskig mot en tjej MÅSTE väl se att vi har att göra med en narcissist?
Citera
2026-09-06, 22:16
Medlem
Citat:
Nytt rekord i egoism för Johanna Bladh? En LÅNG hälsning till Sigrid på födelsedan som handlar om:

1. Johanna
2. Johannas förlossning
3. Att Johanna separerade med ett så litet barn att hon inte hade läkt efter förlossningen (jävlar vad dåligt läkkött hon måste ha om det tog TVÅ ÅR att läka från en vaginal förlossning?)

Alla dom som är förvånade nu att Johanna i sitt förra inlägg är taskig mot en tjej MÅSTE väl se att vi har att göra med en narcissist?

Jag hoppas att tjejen som ville polisanmäla Johanna hittar hit och kanske att vi kan få reda på exakt vad Johannas svarade henne. För det var nog inte det trevligaste svaret. Säkerligen men en och annan " " som Johanna är expert på att skriva när hon blir kränkt eller ifrågasatt.
Citera
2026-09-06, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EddeBall1986
Jag hoppas att tjejen som ville polisanmäla Johanna hittar hit och kanske att vi kan få reda på exakt vad Johannas svarade henne. För det var nog inte det trevligaste svaret. Säkerligen men en och annan " " som Johanna är expert på att skriva när hon blir kränkt eller ifrågasatt.

Nu har hon något slags historia på stories om att hon separerade i "bebisbubblan". Förlåt en okunnig utan barn, men pågår alltså en bebisbubbla tills ungen är två år?
Citera
2026-09-06, 22:27
Medlem
Citat:
Nu har hon något slags historia på stories om att hon separerade i "bebisbubblan". Förlåt en okunnig utan barn, men pågår alltså en bebisbubbla tills ungen är två år?

Haha nej, den är typ första månaden. Hjärnan är mos, kroppen är mos. Två är verkligen ingen bebisbubbla.
Citera
2026-09-06, 22:27
Medlem
"Alla minnen av henne i början som jag aldrig kommer få uppleva igen är totalt förmörkade av att min kropp var i ett extremt överlevnads-mode..."

"Att jag skulle behöva flytta ut innan min post-partum-kropp ens hunnit läka"

Åh jisses ja. Hon får det verkligen att låta som att hon han var våldsam mot henne under tiden som hon var nyförlöst, och att hon tvingades att fly ut på gatan med en pytteliten bebis.

Jag blir ju omåttligt nyfiken på hur allting egentligen gick till. Ligger det något i vad hon antyder, eller hittar hon på helt och hållet? Dessa nästan dagliga hintar om hur fruktansvärt hon hade det i deras relation... Aaahhe jag känner mig inte som en bra människa men jag blir tyvärr väldigt nyfiken.
Citera
2026-09-06, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjolass
"Alla minnen av henne i början som jag aldrig kommer få uppleva igen är totalt förmörkade av att min kropp var i ett extremt överlevnads-mode..."

"Att jag skulle behöva flytta ut innan min post-partum-kropp ens hunnit läka"

Åh jisses ja. Hon får det verkligen att låta som att hon han var våldsam mot henne under tiden som hon var nyförlöst, och att hon tvingades att fly ut på gatan med en pytteliten bebis.

Jag blir ju omåttligt nyfiken på hur allting egentligen gick till. Ligger det något i vad hon antyder, eller hittar hon på helt och hållet? Dessa nästan dagliga hintar om hur fruktansvärt hon hade det i deras relation... Aaahhe jag känner mig inte som en bra människa men jag blir tyvärr väldigt nyfiken.

Det gör det naturligtvis inte. Alla som känner hennes ex vet hur hon betedde sig och har betett sig mot honom. Hon gör hans liv till ett helvete fortfarande. Det är Johanna som är boven i detta och det bevisas även här i tråden av alla vittnesmål om hur hon betett sig mot kollegor. En sådan människa går över lik för att bygga sitt narrativ. Hon bryr sig inte om hur hon skadar sitt ex och Sigrid på vägen.
Citera
2026-09-06, 22:49
Medlem
Citat:
Det gör det naturligtvis inte. Alla som känner hennes ex vet hur hon betedde sig och har betett sig mot honom. Hon gör hans liv till ett helvete fortfarande. Det är Johanna som är boven i detta och det bevisas även här i tråden av alla vittnesmål om hur hon betett sig mot kollegor. En sådan människa går över lik för att bygga sitt narrativ. Hon bryr sig inte om hur hon skadar sitt ex och Sigrid på vägen.

Vilken otroligt sjuk människa.

Jag tror inte på Johanna efter att ha läst i den här tråden och sett hur vad hon lägger upp på sitt konto, men till och med OM det hade legat något i det hon antyder så känner jag att det fortfarande hade varit ett helt sjukt beteende. Att rida på den vågen och nästan dagligen dela något som antyder att pappan till hennes dotter utsatt henne på ett sätt så att hon behövt "leva i extremt överlevnads-mode". Ut med det på en stor plattform, minsta lilla tillfälle som ges. Hennes dotter fyller år. Istället för jippi och grattis så vänds det till hur fruktansvärd exet var och hur otroooligt stark hon är som "tagit sig ut på andra sidan". Nästan allt hon lägger upp kretsar ju FORTFARANDE kring detta. Att inte följarna ser igenom det eller åtminstone tröttnar är ett av världens stora mysterium.
Citera
2026-09-06, 23:25
Medlem
Citat:
Hahaha välkommen tillbaka Johannas största supporter kanske i världen!? Om hon frågade om lov INNAN hon filmade dem, varför behövde hon då låta någon kompis smygfilma?

Det kallas för content. Kidsen älskar att det ska ge sken av att det sker spontant och att det därför behövs smygfilmas. Inget konstigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in