Citat:
Ursprungligen postat av
Vit-Brandbil
Är en rimlig förklaring. Jag tror inte det är de svenska EPA-ungarna iallafall eller hoppas inte iallafall.
Nja, det ska ju vara i gruppen 18-29 år så dom borde väl lagt epa tiden bakom sig.
Det jag noterat är att i just den gruppen finns många s k "osäkra väljare". Tänker att public service i sin iver att driva kampanjen för en ny regering ljuger ihop att många unga män röstar vänster. Baktanken är ju att dessa då ska tänka "Om andra yngre män röstar på vänstersidan, så gör jag också det".
Samma taktik som man har då Allard i ÖP får komma fram i riksmedia. Tanken är ju då att många missnöjda potentiella SD röster till Tidö försvinner åt ÖP, som aldrig kommer in i riksdagen.
Dom kör på 2 fronter nu, dels att försöka lura unga män att rösta rödgrönt alternativt att de röstar på småpartierna som aldrig har nån möjlighet att komma in i riksdagen.
Jag har sagt det förrut, och säger det igen. LÄGG NER PUBLIC SERVICE!!
Människor idag har alla möjligheter att bilda sig egna uppfattningar om frågeställningar och behöver inte "råd" av en statligt finansierad nyhetsförmedling. Sånt tillhör det forna östeuropa. Berlinmuren rev vi 1989, dags för etablissemanget i Sverige att inse det.