Citat:
Ursprungligen postat av
Jumpingonthemoon
Och nu säger Blake Neff helt plötsligt att han aldrig har påstått att Tyler erkände för sina föräldrar!
Asså du söker verkligen efter småsaker att greppa tag i. Jag vet inte vad för uttalande du syftar på, men jag förutsätter att du i detta har missuppfattat något (så som du har gjort i mycket annat) utefter tolkningar som har presenterats för dig av illvilliga YouTubers. Om man lyssnar på längre samtal med Andrew Kolvet och Blake Neff, och inte bara urklipp som tolkas illvilligt, så förklarar de mycket av det som tolkas fel. När jag lyssnar på Andrew Kolvet och Blake Neff så upplever jag dem som ganska schyssta snubbar som försöker hantera en svår situation. Kanske att dem stundvis har varit lite naiva, men dem försöker att leda TPUSA genom denna period efter Charlie Kirks död samtidigt som det pågår ett drev emot dem från konspirationsteoretiker. Det är möjligt att de sagt något som varit fel någon gång, men vad bevisar det? Egentligen ingenting, mer än att de är mänskliga. De är dessutom kristna, och jag uppfattar att de försöker hantera saker på ett bra sätt. Även om det förmodligen är svårt ibland när man har att göra med personer som Candace Owens.