2026-09-06, 10:11
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Av dom som ej får nämnas
Vilka då? Judarna/sionisterna eller?

(Du borde läsa de senaste sidorna i den här tråden, så kanske du ser hur ologisk den tankegången är.)
Citera
2026-09-06, 10:16
Medlem
Lite konstigt att Josh sitter på ett krismöte angående Charlie och hans ändrade inställning till Israel och retweetar "public execution" samtidigt.
Citera
2026-09-06, 10:44
Medlem
Och nu säger Blake Neff helt plötsligt att han aldrig har påstått att Tyler erkände för sina föräldrar!
Citera
2026-09-06, 11:59
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Och nu säger Blake Neff helt plötsligt att han aldrig har påstått att Tyler erkände för sina föräldrar!
Vad säger föräldrarna då?
Citera
2026-09-06, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Vad säger föräldrarna då?
Troligen att han är oskyldig.
Citera
2026-09-06, 12:19
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Asså du söker verkligen efter småsaker att greppa tag i. Jag vet inte vad för uttalande du syftar på, men jag förutsätter att du i detta har missuppfattat något (så som du har gjort i mycket annat) utefter tolkningar som har presenterats för dig av illvilliga YouTubers. Om man lyssnar på längre samtal med Andrew Kolvet och Blake Neff, och inte bara urklipp som tolkas illvilligt, så förklarar de mycket av det som tolkas fel. När jag lyssnar på Andrew Kolvet och Blake Neff så upplever jag dem som ganska schyssta snubbar som försöker hantera en svår situation. Kanske att dem stundvis har varit lite naiva, men dem försöker att leda TPUSA genom denna period efter Charlie Kirks död samtidigt som det pågår ett drev emot dem från konspirationsteoretiker. Det är möjligt att de sagt något som varit fel någon gång, men vad bevisar det? Egentligen ingenting, mer än att de är mänskliga. De är dessutom kristna, och jag uppfattar att de försöker hantera saker på ett bra sätt. Även om det förmodligen är svårt ibland när man har att göra med personer som Candace Owens.
Citera
2026-09-06, 12:22
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
"Troligen". Ytterligare ett sånt där antagande som inte betyder någonting då det enbart är en spekulation från ditt håll.
Citera
2026-09-06, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rednaxela90
"Troligen". Ytterligare ett sånt där antagande som inte betyder någonting då det enbart är en spekulation från ditt håll.
Jag svarade på en fråga.
Citera
2026-09-06, 12:36
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Jag svarade på en fråga.
Ja, med ett dåligt svar.
Citera
2026-09-06, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rednaxela90
Ja, med ett dåligt svar.
Eftersom ingen ännu vet vad föräldrarna tänker säga när rättegången börjar så är det väl en bra gissning på vad dom kommer säga, eller hur? Poängen med inlägget var för övrigt att Blake Neff tidigare skrivit självsäkert och kaxigt att föräldrarna sagt att Tyler erkänt men nu säger han plötsligt att dom inte alls har sagt att Tyler erkänt.
Citera
2026-09-06, 13:14
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Jag menar att om han verkligen har erkänt för föräldrarna eller andra familjemedlemmar så blir det svårt att backa från det.
De kan bli kallade att vittna under ed om det.

Var kom uppgifterna om att han erkänt till föräldrarna från första början?

Fast egentligen spelar det ingen roll eftersom han erkänt både på papper och i SMS till sin pojkvän.
Citera
2026-09-06, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Jag menar att om han verkligen har erkänt för föräldrarna eller andra familjemedlemmar så blir det svårt att backa från det.
De kan bli kallade att vittna under ed om det.

Var kom uppgifterna om att han erkänt till föräldrarna från första början?

Fast egentligen spelar det ingen roll eftersom han erkänt både på papper och i SMS till sin pojkvän.
Han har troligen inte erkänt någonting någonstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in