2026-09-05, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
För att ansluta mig till kören: jag ställer mig också emot Harabi-värvningen. Med den bakgrunden känns det inte som att det spelar någon roll vad han kommer prestera på planen, det är hans förgångna som kommer hänga kvar. Talang eller inte, vi har inte ett sånt akut behov av en vänsterback att man måste fiska i den här typen av vatten. Kändes dessutom som att det fanns en naturlig successionsordning med Pukelis och Bössman från akademin. Bergqvist lär vi inte förlänga med så det skulle vara nyttigt att låta junisarna fortsätta kliva fram, vilket varit fruktsamt under Reveiros ledarskap.

Det är en sjukt märklig värvning.

Brwa Nouri som vi värvade en gång i tiden, men som vi sedan bröt kontraktet med direkt, var ju ändå en bärande spelare i en allsvensk klubb. Det var jävligt dumt då också givetvis. Det här är alltså en Superettanspelare, obegripligt.

Jag är förvånad över att supportrar inte har tvingat föreningen att agera, likt vi gjorde med Nouri.
Citera
2026-09-05, 23:47
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
+1

Finns fortfarande gamla busar med viss hederskodex. De som aldrig skulle skylla egna val på familj eller vänner.

Men de blir äldre och färre. Lite likt nybajare verkar nya generationen kriminella gilla att studsa och verklighetsförneka.
Vad är ens en "nybajare"? Välkommen tillbaka förresten.
Citera
2026-09-06, 07:48
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Vad är ens en "nybajare"? Välkommen tillbaka förresten.
Nybajare vet inte vem Micke Rönnberg är.
Citera
2026-09-06, 09:32
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Sveriges dummaste med 2 promille i blodet snor en rullator på fyllan.

https://x.com/SvenskSupport/status/2096279750532530681

Klass
Citera
2026-09-06, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aju1891
Kevin Filling med en förmodad knäskada efter en smäll på träning. Aldrig varit med om nåt liknande det är helt sanslöst vad AIK åker på skador. Kan inte vara en slump längre. Kicka hela jävla fysteamet långt utav helvete.

Om ryktet stämmer är det tjänstefel att sälja Axel Kouame till saudi.

Tror alla som följt ett lag en längre tid haft tankar som Aldrig varit med om nåt liknande det är helt sanslöst vad ... åker på skador. Dock viss skillnad på en chipsätande Guidetti och en spelare som får en smäll på träning.
Citera
2026-09-06, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Bara Boudri kosta totalt 65-70 miljoner totalt.
Enligt vem?
3,3 m Euro är inte 65-70 miljoner
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Nybajare vet inte vem Micke Rönnberg är.
Jag visste det redan då han gick på mellanstadiet och han och hans halvbrorsa sköt på syrran från en höghusbalkong, kanske rädda för att få stryk av henne
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Nu är jag inte med i denna spännande diskussion men med dina historiska uttalanden och ekonomisk okunskap så skulle jag säga.
Snälla snälla skriv ingenting om fotboll eller ekonomi 👌
Du fortsätter bevisa att du är korkad, begriper inte skillnaden mellan
fel om en sak jag inte är tillräckligt intresserad av för att kolla så jag skrev vad flera andra skrivit
och alla rätt jag har om sådant som är intressant
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Jo verkar vara en najs kille det där, verkar som att de enbart gett sig på svenska offer dessutom vilket kan kännas lite smått rasististiskt men räknas kanske inte.

Teu måste ju hata denna värvningen eller kanske tycker det verkar vara en trevlig kille eftersom han nu spelar i AIK?
Vidrig kille enligt mig.
Vi är överens om något!
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Det är du som har fel .
Inte mitt fel att du är för korkad för att begripa att jag har rätt
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Herregud vilket jävla dårhus det här är ibland
Det här är lindrigt jämfört med de gröva lögner, som hittars på om mig sedan jag påpekade att fotbollen är långt efter gällande att träna psyket.

Appropå det har Rydström märkt att det behöver åtgärdas i Hammarby, att det tar för lång tid att återhämta sig efter en del förluster. * Rydström tycker att det bör räcka med en dag. Kanske har han sett att jag påpekat att med träning går det göra på några timmar...

*Som efter cupfinalförlusten i år och efter utslagningen i Europa förra året.
Citera
2026-09-06, 13:08
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Kevin Filling med en förmodad knäskada efter en smäll på träning. Aldrig varit med om nåt liknande det är helt sanslöst vad AIK åker på skador. Kan inte vara en slump längre. Kicka hela jävla fysteamet långt utav helvete.

Vad har det med fysteamet att göra? De tar ju hand om dig när du är skadad, inte innan. Som att säga att läkaren gjorde en sjuk.
Citera
2026-09-06, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Enligt vem?
3,3 m Euro är inte 65-70 miljoner
Jag visste det redan då han gick på mellanstadiet och han och hans halvbrorsa sköt på syrran från en höghusbalkong, kanske rädda för att få stryk av henne
Du fortsätter bevisa att du är korkad, begriper inte skillnaden mellan
fel om en sak jag inte är tillräckligt intresserad av för att kolla så jag skrev vad flera andra skrivit
och alla rätt jag har om sådant som är intressant
Vi är överens om något!
Inte mitt fel att du är för korkad för att begripa att jag har rätt
Det här är lindrigt jämfört med de gröva lögner, som hittars på om mig sedan jag påpekade att fotbollen är långt efter gällande att träna psyket.

Appropå det har Rydström märkt att det behöver åtgärdas i Hammarby, att det tar för lång tid att återhämta sig efter en del förluster. * Rydström tycker att det bör räcka med en dag. Kanske har han sett att jag påpekat att med träning går det göra på några timmar...

Ja, Lunkan. Där kan du nog vara något på spåren. Du har givit inspiration till Rydström.
Citera
2026-09-06, 13:44
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Vad har det med fysteamet att göra? De tar ju hand om dig när du är skadad, inte innan. Som att säga att läkaren gjorde en sjuk.
Du har massuppfittat fysteamets uppgifter brutalt.
Citera
2026-09-06, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531

...snip som vanligt rensat lika delar offermentalitet, självförhärligande och förolämpningar

Rydström har ju hur ett välfungerande MFF hanterade en förlust i färskt minne. Inte konstigt han är bekymrad över skillnaden vad gäller mentalitet i bajen.

Men det är klart, vid närmare eftertanke ligger det såklart närmare till hands att han läst om dina episka metoder och i detta nu satt staben på att sätta honom i kontakt med Top Dog Lunkan
Citera
2026-09-06, 15:10
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:

Någon ny info? Inget på officiella om skadan.
Citera
2026-09-06, 15:59
Medlem
Öis rånade av Klitte… Tur att Bajen är Bajen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in