2026-09-05, 14:21
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Åslund är ju HY.
Menade HY!
Citera
2026-09-05, 14:23
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Åslund är ju HY.

Tack nu kan det inte undgått någon att han inte är djurgårdare.
Citera
2026-09-05, 14:48
Medlem
Londons avatar
Länktips?

Teu Sprang på denna och tänkte att du skulle kunna gilla den.

https://m.youtube.com/shorts/HdRnWa4pWvc

Trazke Lyssnade på senaste uppdatering från P3 dokumentär och tänkte att det skulle handla om krälning! Dessvärre en tragisk historia. Arne Lemberg är före min tid men respekt för person och livsöde.
Citera
2026-09-05, 14:59
Medlem
QuantumQuills avatar
4 veckor tog det exakt...
Citera
2026-09-05, 15:15
Medlem
Citat:
AIK:s nye kriminelle babbe uttalar sig om hans brottsliga förflutna. Väldigt tillrättalagda svar. Märkligt att han fick skicka in dem i skrift, men han kan väl antagligen knappt svenska. Uppenbart att någon har svarat åt honom.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/JOMe4m/aziz-harabi-talar-ut-om-brotten-och-kritikstormen-efter-overgangen-till-aik

Smokinglirarna!

Jo verkar vara en najs kille det där, verkar som att de enbart gett sig på svenska offer dessutom vilket kan kännas lite smått rasististiskt men räknas kanske inte.

Teu måste ju hata denna värvningen eller kanske tycker det verkar vara en trevlig kille eftersom han nu spelar i AIK?
Vidrig kille enligt mig.
Citera
2026-09-05, 15:17
Medlem
Londons avatar
Citat:
AIK:s nye kriminelle babbe uttalar sig om hans brottsliga förflutna. Väldigt tillrättalagda svar. Märkligt att han fick skicka in dem i skrift, men han kan väl antagligen knappt svenska. Uppenbart att någon har svarat åt honom.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/JOMe4m/aziz-harabi-talar-ut-om-brotten-och-kritikstormen-efter-overgangen-till-aik

Smokinglirarna!

Känner inte till någon iblandad och har inte heller läst någon FUP.

Men en sak är genomgående. Han ursäktar sig med dåligt umgänge och grupptryck.

Domen verkar däremot skriva att han tillsammans med ytterligare en åtalad var drivande. Alltså orsaken till grupptrycket i gruppen mot individen.

Denna artikel gör mina fördomar mot honom bara starkare. Han tar fortfarande inte eget ansvar eller avstånd från aset han var (eller fortfarande är?).
Citera
2026-09-05, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av London
Känner inte till någon iblandad och har inte heller läst någon FUP.

Men en sak är genomgående. Han ursäktar sig med dåligt umgänge och grupptryck.

Domen verkar däremot skriva att han tillsammans med ytterligare en åtalad var drivande. Alltså orsaken till grupptrycket i gruppen mot individen.

Denna artikel gör mina fördomar mot honom bara starkare. Han tar fortfarande inte eget ansvar eller avstånd från aset han var (eller fortfarande är?).

Jag hatar kriminella som skyller på dåligt umgänge. Alla gör ju fan det. De är ju med och skapar dessa umgängen. Det är inte att ta ansvar för vad man har gjort.
Citera
2026-09-05, 15:29
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Det mest patetiska med intervjun är att det uppenbart är någon annan som svarat på frågorna.
Citera
2026-09-05, 15:33
Medlem
Kevin Filling med en förmodad knäskada efter en smäll på träning. Aldrig varit med om nåt liknande det är helt sanslöst vad AIK åker på skador. Kan inte vara en slump längre. Kicka hela jävla fysteamet långt utav helvete.

Om ryktet stämmer är det tjänstefel att sälja Axel Kouame till saudi.
Citera
2026-09-05, 15:52
Medlem
Londons avatar
Citat:
Jag hatar kriminella som skyller på dåligt umgänge. Alla gör ju fan det. De är ju med och skapar dessa umgängen. Det är inte att ta ansvar för vad man har gjort.

Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Det mest patetiska med intervjun är att det uppenbart är någon annan som svarat på frågorna.

+1

Finns fortfarande gamla busar med viss hederskodex. De som aldrig skulle skylla egna val på familj eller vänner.

Men de blir äldre och färre. Lite likt nybajare verkar nya generationen kriminella gilla att studsa och verklighetsförneka.
Citera
2026-09-05, 15:57
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aju1891
Kevin Filling med en förmodad knäskada efter en smäll på träning. Aldrig varit med om nåt liknande det är helt sanslöst vad AIK åker på skador. Kan inte vara en slump längre. Kicka hela jävla fysteamet långt utav helvete.

Om ryktet stämmer är det tjänstefel att sälja Axel Kouame till saudi.
Säkert något med underlaget ni spelar på…
Citera
2026-09-05, 16:41
Medlem
KickAss-1337s avatar
För att ansluta mig till kören: jag ställer mig också emot Harabi-värvningen. Med den bakgrunden känns det inte som att det spelar någon roll vad han kommer prestera på planen, det är hans förgångna som kommer hänga kvar. Talang eller inte, vi har inte ett sånt akut behov av en vänsterback att man måste fiska i den här typen av vatten. Kändes dessutom som att det fanns en naturlig successionsordning med Pukelis och Bössman från akademin. Bergqvist lär vi inte förlänga med så det skulle vara nyttigt att låta junisarna fortsätta kliva fram, vilket varit fruktsamt under Reveiros ledarskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in