2026-08-19, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Svårt att avgöra via radioapparaten.
Man kan googla gamla och nya bilder.
Citera
2026-08-21, 12:43
Medlem
rabarberslampas avatar
Nu har ju Morgonpasset i P3 tagit plats i media igen med tanke till Mohamssons ställningstagande till islam och hijabbärande i förhållande till att hon bar Davidsstjärnan.

Jag tycker personligen att Linnea och David gjorde rätt i att ifrågasätta henne för hennes dubbelmoral, även om många med hijab bär det under tvång, då jag anser att det inte är rätt att bära en religiös symbol bara för sakens skull. DVS varför bär Simona en Davidsstjärna överhuvudtaget?
Citera
2026-08-21, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rabarberslampa
Nu har ju Morgonpasset i P3 tagit plats i media igen med tanke till Mohamssons ställningstagande till islam och hijabbärande i förhållande till att hon bar Davidsstjärnan.

Jag tycker personligen att Linnea och David gjorde rätt i att ifrågasätta henne för hennes dubbelmoral, även om många med hijab bär det under tvång, då jag anser att det inte är rätt att bära en religiös symbol bara för sakens skull. DVS varför bär Simona en Davidsstjärna överhuvudtaget?
Jag tycker också att Linnea och David gjorde ett bra jobb. Mohamsson var superkass, undvikande och tjatade bara ett varv till om skolan när hon inte ville svara på deras frågor.
Citera
2026-08-22, 15:40
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Att Linnea är Miljöpartist/vänster är uppenbart men hon borde arbeta på att bibehålla sin politiska hållning för sig själv.

Simona blir på riktigt ifrågasatt av Linnea, varför Simona inte tar på sig slöja i sympati med muslimer. Behöver jag utveckla idiotin bakom frågan?

Är det rimligt att någon som uppenbart är färgad till idiotiska mått, ska hålla en utfrågning av partiledare på skattefinansierad media?

När nivån är så låg på SR förstår jag att folk inte längre vill betala skatt för att finansiera haveriet.
Citera
2026-09-05, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Har Linnea börjat med Ozempic? Tycker hon ser avsmalnad ut.
Definitivt, hon har lagt ut flera helkroppsbilder senaste tiden. Ny kille också?
Citera
2026-09-07, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RostigMus
Definitivt, hon har lagt ut flera helkroppsbilder senaste tiden. Ny kille också?

Har inte lyssnat så mycket på Morgonpasset efter sommaren, har hon sagt något där som antyder att hon har en ny kille?
Citera
2026-09-07, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Att Linnea är Miljöpartist/vänster är uppenbart men hon borde arbeta på att bibehålla sin politiska hållning för sig själv.

Simona blir på riktigt ifrågasatt av Linnea, varför Simona inte tar på sig slöja i sympati med muslimer. Behöver jag utveckla idiotin bakom frågan?

Är det rimligt att någon som uppenbart är färgad till idiotiska mått, ska hålla en utfrågning av partiledare på skattefinansierad media?

När nivån är så låg på SR förstår jag att folk inte längre vill betala skatt för att finansiera haveriet.
Kanske är lite schysst ändå att ange kontexten, som är att Simona bar ett judiskt halssmycke och att frågan då blev vad skillnaden var mellan detta och att bära sjal.
Citera
2026-09-07, 15:28
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Kanske är lite schysst ändå att ange kontexten, som är att Simona bar ett judiskt halssmycke och att frågan då blev vad skillnaden var mellan detta och att bära sjal.

Tack. Fortfarande en idiotisk liknelse av Linnea.
Citera
2026-09-12, 22:33
Medlem
Citat:
Har Linnea börjat med Ozempic? Tycker hon ser avsmalnad ut.

Jag tänker samma! Upplever också att hon har börjat smalna av om man jämför med bilder från tidigare? Tror inte bara det är smink, ljus etc.
Citera
2026-09-12, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stroganov
Hon var med i Morgonpasset en sväng i dag. Hon återvänder från sin föräldraledighet om några veckor sa hon!

Har hon fått ett till barn?
Citera
2026-09-14, 14:45
Medlem
Stroganovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuspartikel
Har hon fått ett till barn?

Har inte lyssnat på flera veckor nu, men när hon var där i nån kvart innan hon skulle komma tillbaka på riktigt så sa hon något om ”mina tjejer” eller liknande och refererade till barn så det lät som om det var en föräldraledighet med ett andra barn ja.
Citera
2026-09-14, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stroganov
Har inte lyssnat på flera veckor nu, men när hon var där i nån kvart innan hon skulle komma tillbaka på riktigt så sa hon något om ”mina tjejer” eller liknande och refererade till barn så det lät som om det var en föräldraledighet med ett andra barn ja.

Nej, hon referar väl på skoj till sin enda dotter som sin "förstfödda". Grejen med Babs är att hon älskar att vara mamma, men hon vill gärna göra det jävligt klart och tydligt att hon inte älskar att vara mamma på samma sätt som de andra mammorna älskar att vara mammor. Hon vill också (som de andra mammorna) posta bilder på sitt barn på instagram, berätta historier om sitt barn, upplysa alla om att hon har ett barn – MEN hon måste vara sarkastisk, avslappnad och kolugn i sitt föräldraskap så att ingen blandar ihop henne med de andra mammorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in