2026-06-30, 15:27
Medlem
brianmolkos avatar
Den tråden om Södermalm blev låst av okänd anledning för verkar vara detta https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1478193
Citera
2026-08-06, 21:41
Medlem
Sveavägen 35-37 i natt/morse var fabror blå på plats.
De rusade in genom sagda port och var där inne länge.
Det är ju bara fin-folk som bor där, lägenheter för 15-20 mille...
Såg inte när de kom ut men dem var där länge.
Hittar inget på polisens sida...nån som såg nåt mer?
Har en bekant som bott en bit ner på Sveavägen och enligt honom är det mest äldre som bor där men jag kollade och det var flera runt 25 skrivna där.
Blev mest nyfiken eftersom jag faktiskt aldrig sett poliser rusa så jävla fort ur bilarna och slänga sig in genom en port
Citera
2026-09-05, 20:14
Medlem
Delar från Facebook 5/9 :
"Var det någon mer som hörde det fruktansvärda skriket på Holmvägen? Lät som ett barn extrem smärta. Aldrig hört något liknande"
"GoldPomegranate5573 52 m
Ambulans helikopter landa där nyss såg från sigma"
"Anonym medlem 49 m.
GoldPomegranate5573 ja det är ambulanshelikopter, ambulans och brandbil här nu"

Någon som vet vad som hänt???
Citera
2026-09-17, 15:13
Medlem
Varför tar ni bort alla trådar om vad som hände på Västerås station igår vid 15.20 när insatstyrkan med ett 15 poliser gick ombord på tåget?
Citera
2026-09-18, 14:46
Medlem
ojojoj3s avatar
Jag skulle gå till affären igår och ser då ett en ambulans, två polisbilar samt en civil-polisbil stå parkerade på Norra Bulltoftavägen på Kirseberg. Det kommer då ett gäng från bilarna och går in på vad jag tror är Sandbackegången. Vad jag såg så var det var två ambulanssjukvårdare, två poliser, och två kravallpoliser med hjälm. En av kravallpoliserna hade sköld och båda hade vad jag antar är batonger? Har någon nån info om vad som skett? Jag har kollat på polisens webbsida men hittade inget.
Citera
2026-09-27, 22:38
Medlem
Någon som vet mer om den stora polisövningen som ska äga rum i Lycksele från och med 29 september???
Citera
Igår, 16:27
Medlem
Jag söker information om en större blåljusinsats i området runt Lönnångersfjärden (alt. Lönnånger, Skarvtjärn, postort Harmånger), som troligtvis inleddes idag 2026-09-29, ca. kl. 08:15, med akut utryckning av flertalet ambulanser och räddningstjänst (hög hastighet, blåljus och sirener). Ev. ännu pågående insats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in