Citat:
Ursprungligen postat av
Bacto
Nej det är ett villospår. Ett tydligt villospår. Dumma spekulationer. Skulle de då ta ombord Danska poliser för säkerheten på Gotland?
I sådana fall tror jag på övning Där man landsätter NATO soldater på en fiktiv Baltisk kust via en färja - Stoppet i Köpenhamn är för TUNG material såsom stridsvagnar - raketer - tom flygplan och logistik. Kanske omhändertagande av minor - så man kan sprida dem i fiktiva öresund?
Det liknar en slgs NATO övning faktiskt
Jag hittade aldrig ett ANKOMST dokument i Rönne havns register och i Köpenhavnsregister står det "antal=0"
Vart kommer Gotland in i bilden, är det för att du tänker övning där Gotland är ett av fiendens mål?
Jag har absolut ingen militär kännedom förutom 2 dagars tester som ledde till att jag inte gjorde värnplikten.
Bra att du pekade på att du faktiskt inte hittade information om ankomst i Rönne, jag kollade samma sak och kunde inte heller se nått så borde kanske ha varit tydlig med det i min förra post.
Din teori är lockande, jag tror inte på den just nu men ska absolut följa tråden och färjan, imorgon vid den här tiden lär vi veta mycket mer om vart Cinderella begett sig.
Avgång 20:00 den 14 Juni från Köpenhamn enligt
http://www.cmport.com/en/ships-in-port/calls
Kan du utveckla vad som menas med "antal=0" är det personer eller kollin eller något helt annat som menas?