2026-09-01, 20:49
Medlem
[quote=Katten1227|95829223]
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar

Hon växer ju fortfarande. Inte hade väl Victoria så stor haka som tonåring? Men håller med om att Estelle är söt.
Madde har litet spetsig haka hon med. Och farmor Sibylla förstås -- det är väl därifrån åtminstone en stor del av "de tyska hakorna" kommdr ifrån.
Haka eller ej, Victoria är ändå vacker.
Citera
2026-09-02, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larkascending
Någon i familjen Westling. Har för mig att åtminstone Daniels syster ser bra ut?

Helt ärligt så ser jag ingen likhet med Victoria alls.

Ja Daniels syster Anna Westling Söderström är vacker. Det kan mycket väl vara så att det är henne Estelle brås på.
Citera
2026-09-03, 11:28
Medlem
Katten1227s avatar
[quote=Detdundrar|95829333]
Citat:
Ursprungligen postat av Katten1227

Madde har litet spetsig haka hon med. Och farmor Sibylla förstås -- det är väl därifrån åtminstone en stor del av "de tyska hakorna" kommdr ifrån.
Skönhet är subjektivt. Jag tycker att hennes fyrkantiga ansikte och breda hakparti ger ett maskulint intryck. När hon sedan tar på sig storblommiga klänningar med rysch-pysch och örhängen ner till axlarna blir det en total krock mellan hennes manliga framtoning och kvinnliga klädsel. Lite transvestit-känsla faktiskt. Men hon har vackra färger som hon ärvt efter mamma drottningen.
Citera
2026-09-03, 16:46
Medlem
[quote=Katten1227|95842317]
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar

Skönhet är subjektivt. Jag tycker att hennes fyrkantiga ansikte och breda hakparti ger ett maskulint intryck. När hon sedan tar på sig storblommiga klänningar med rysch-pysch och örhängen ner till axlarna blir det en total krock mellan hennes manliga framtoning och kvinnliga klädsel. Lite transvestit-känsla faktiskt. Men hon har vackra färger som hon ärvt efter mamma drottningen.

Håller helt med dig angående klädseln. Storblommigt rysch-pysch eller fluffiga korta volangärmar passar henne absolut inte. Ser ut som om hon har sina ungdomskläder kvar.

Nej, smart skuret litet klassiskt Chanelmode med snygga moderna detaljer passar hon fint i. Klänningar med en rakare men dock kvinnlig siluett. Enfärgat eller diskret mönstrat med någon kul detalj. Men på tal om maskulint så måste jag säga att hon var jättesnygg i sin blå uniform.
Citera
2026-09-03, 17:03
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valdagen
Estelle åker på språkresa

Men vilket land förtäljer informationen ..

https://www.kungahuset.se/arkiv/pressmeddelanden/2026-06-05-prinsessan-estelle-pa-sprakresa

Nu blir det fest och annat kul, bruka gå vilt till ...
Hon åkte till en mer lantlig del av USA på ett flickläger. Det kändes en aning "kristet" och flickorna får man ana hölls i mycket kort koppel. Möjligen har hon smygrökt en cigarett bakom ladan?
Citera
2026-09-04, 17:29
Medlem
Katten1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon åkte till en mer lantlig del av USA på ett flickläger. Det kändes en aning "kristet" och flickorna får man ana hölls i mycket kort koppel. Möjligen har hon smygrökt en cigarett bakom ladan?
Lite klosterskola över det hela...?! Ska bli intressant att se när hon får sin första pojkvän. Det blir väl någon klasskamrat med rätt överklassbakgrund och välbeställda föräldrar. Men man vet aldrig. Madeleine var väl ihop med en riktig bråkstake...var det Erik Granath han hette? Jag har för mig att han var inblandad i fylleslagsmål på Öland. Och ingen har väl glömt bilden där han höll handen över Maddes bröst i Hyde Park.
Citera
2026-09-05, 08:46
Medlem
ardolinos avatar
Citat:
Lite klosterskola över det hela...?! Ska bli intressant att se när hon får sin första pojkvän. Det blir väl någon klasskamrat med rätt överklassbakgrund och välbeställda föräldrar. Men man vet aldrig. Madeleine var väl ihop med en riktig bråkstake...var det Erik Granath han hette? Jag har för mig att han var inblandad i fylleslagsmål på Öland. Och ingen har väl glömt bilden där han höll handen över Maddes bröst i Hyde Park.

Nej, det har vi inte
Citera
2026-09-05, 11:19
Medlem
Citat:

Den killen var en revolt mot mamma och pappa. Någon som hon visste skulle reta gallfeber på föräldrarna.
Citera
2026-09-05, 16:42
Medlem
Katten1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardolino
Nej, det har vi inte
Har han inte vissa likheter med Chris...?
Citera
2026-09-05, 16:46
Medlem
Katten1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyfiken2018
Vad skulle det vara om det inte var en kvinnlig version?
Inte alls lik Victoria
När man ser de här bilderna på Victoria är Estelle plötsligt inte alls lika lik henne https://www.svenskdam.se/kungligt/just-nu-victoria-pa-festmiddag-problemet-med-resegarderoben/11595133
Citera
2026-09-05, 16:46
Medlem
Katten1227s avatar
[quote=Detdundrar|95829333]
Citat:

Estelle har dock alla förutsättningar att bli en riktig skönhet när hon växer upp. Hon är redan på god väg. Hon verkar också genuint trevlig och passa väldigt bra för sin framtida roll.
Citera
2026-09-05, 18:42
Medlem
erp.bs avatar
[quote=Detdundrar|95844728]
Citat:

Håller helt med dig angående klädseln. Storblommigt rysch-pysch eller fluffiga korta volangärmar passar henne absolut inte. Ser ut som om hon har sina ungdomskläder kvar.

Nej, smart skuret litet klassiskt Chanelmode med snygga moderna detaljer passar hon fint i. Klänningar med en rakare men dock kvinnlig siluett. Enfärgat eller diskret mönstrat med någon kul detalj. Men på tal om maskulint så måste jag säga att hon var jättesnygg i sin blå uniform.
Varför skulle hon inte ha dom kvar? Hon är ju inte direkt vuxen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in