2026-06-04, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hygrotork
...
Man undrar om hon följer sin mors steg och förblir mer ordentlig, eller om man kommer få se "skandalösa" partybilder när åldern är inne.
Kanske läge för en omröstning: Vilket av alternativen får mest uppbackning på flackbash?
Citera
2026-06-04, 17:54
Medlem
Hygrotorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iconicatab
Kanske läge för en omröstning: Vilket av alternativen får mest uppbackning på flackbash?

Hade varit kul bara för att spekulera. Tyvärr tror jag de har väldigt kort koppel på henne, så det lär inte bli några skandaler. Vore ju kul om hon levde runt lite.
Citera
2026-06-04, 18:25
Medlem
P55s avatar
Citat:
Hade varit kul bara för att spekulera. Tyvärr tror jag de har väldigt kort koppel på henne, så det lär inte bli några skandaler. Vore ju kul om hon levde runt lite.

Ja det kan man ju spekulera om.
Grann är hon flickan, bara 14 år och ännu inte färdigväxt i kropp eller sinne.
Hon kommer helt klart bli en 10-poängare, vida vackrare än alla de andra.

Och där kommer nog föräldrarna ha ett fasligt sjå några år framåt med att vaka över henne, fostra henne och mota bort uppvaktande pojkar.
Citera
2026-06-06, 01:42
Avslutad
Estelle åker på språkresa

Men vilket land förtäljer informationen ..
Citat:
Under juni månad är Prinsessan Estelle på en språkresa och deltar därför
inte i årets nationaldagsfirande samt firandet av Kungaparets guldbröllopsdag.
https://www.kungahuset.se/arkiv/pressmeddelanden/2026-06-05-prinsessan-estelle-pa-sprakresa

Nu blir det fest och annat kul, bruka gå vilt till ...
Citera
2026-06-06, 13:24
Medlem
Hygrotorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valdagen
Estelle åker på språkresa

Men vilket land förtäljer informationen ..

https://www.kungahuset.se/arkiv/pressmeddelanden/2026-06-05-prinsessan-estelle-pa-sprakresa

Nu blir det fest och annat kul, bruka gå vilt till ...

Tror tyvärr det kommer vara väldigt lugnt och nertystat. Vi hade nog sett mer av henne om hon var på nationaldagsfirande etc.
Citera
2026-06-06, 14:32
Avslutad
Citat:
Tror tyvärr det kommer vara väldigt lugnt och nertystat. Vi hade nog sett mer av henne om hon var på nationaldagsfirande etc.

Estelle (estrella) verka vara sansad, säkert skönt att vara sig själv, undrar var ändå.
Citera
2026-06-06, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valdagen
Estelle (estrella) verka vara sansad, säkert skönt att vara sig själv, undrar var ändå.

Dom håller det hemligt så länge som det går. Säkerheten runt kungligheter är idag massiv
Citera
2026-06-16, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Kan bara hålla med, hon ser ut som en kvinnlig version av Victoria. Finmejslade drag, vackra såvitt jag kan se. Jag inte inte låta bli att undra vems gener hon ärvt för att bli så söt?

Vad skulle det vara om det inte var en kvinnlig version?
Inte alls lik Victoria
Citera
2026-07-19, 09:32
Medlem
Tycker hon liknar Madeleine som ung.
Citera
2026-08-31, 13:40
Medlem
Katten1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Tycker hon liknar Madeleine som ung.
När jag såg den nedersta bilden trodde jag först att det var Victoria tills jag läste texten: https://www.svenskdam.se/kungligt/estelle-och-oscars-jubel-dyker-upp-pa-basket-med-daniel/11586095

Nu är det 100% officiellt: mammas haka har gått i arv.
Citera
2026-08-31, 13:51
Medlem
[quote=Katten1227|95817170]
När jag såg den nedersta bilden trodde jag först att det var Victoria tills jag läste texten: https://www.svenskdam.se/kungligt/estelle-och-oscars-jubel-dyker-upp-pa-basket-med-daniel/11586095

[/QUOTE

"Inget är som mammas bak," som man sa när man ville ha kanelbullar som barn.

Men nej, inget är som mammas haka. Estelle har ärvt en mycket mindre variant. Däremot liknar hon något ur skräckisen Scream på ena bilden. Vilket gap.

Söt är hon ändå tycker jag.
Citera
2026-09-01, 20:39
Medlem
Katten1227s avatar
[quote=Detdundrar|95817247]
Citat:
Ursprungligen postat av Katten1227

[/QUOTE

"Inget är som mammas bak," som man sa när man ville ha kanelbullar som barn.

Men nej, inget är som mammas haka. Estelle har ärvt en mycket mindre variant. Däremot liknar hon något ur skräckisen Scream på ena bilden. Vilket gap.

Söt är hon ändå tycker jag.
Hon växer ju fortfarande. Inte hade väl Victoria så stor haka som tonåring? Men håller med om att Estelle är söt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in