2025-02-24, 16:40
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
https://www.aftonbladet.se/kungligt/a/5Ev5g1/prinsessan-estelle-fyller-13-ar

Alltså hoppa över Viktoria! Estelle, jäklar vad söt hon kommer att bli. Galet.
Kan bara hålla med, hon ser ut som en kvinnlig version av Victoria. Finmejslade drag, vackra ögon och vackert hår. Ansiktet har perfekta proportioner såvitt jag kan se. Jag inte inte låta bli att undra vems gener hon ärvt för att bli så söt?
Citera
2025-02-24, 17:12
Medlem
larkascendings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Kan bara hålla med, hon ser ut som en kvinnlig version av Victoria. Finmejslade drag, vackra ögon och vackert hår. Ansiktet har perfekta proportioner såvitt jag kan se. Jag inte inte låta bli att undra vems gener hon ärvt för att bli så söt?

Någon i familjen Westling. Har för mig att åtminstone Daniels syster ser bra ut?

Helt ärligt så ser jag ingen likhet med Victoria alls.
Citera
2025-02-24, 17:15
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larkascending
Någon i familjen Westling. Har för mig att åtminstone Daniels syster ser bra ut?

Helt ärligt så ser jag ingen likhet med Victoria alls.
Ja, Daniels syster var en skönhet på bröllopet och vid Estelles dop (där hon var en av faddrarna).
Citera
2025-03-25, 00:16
Avstängd
Hon har,fått en rektor avsatt.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/prinsessan-estelles-klass-mitt-i--storkonflikt-pa-campus-manilla/
Citera
2025-05-02, 15:39
Medlem
Citat:

Mycket snyggare än Victoria, men det kunde man nästan ana från det hon var jätteliten.
Citera
2025-05-12, 12:31
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Mycket snyggare än Victoria, men det kunde man nästan ana från det hon var jätteliten.
Jag tyckte att Victoria var söt som barn och även på sin 18-årsdag. Något har hänt med hennes utseende i vuxen ålder.
Citera
2025-06-14, 13:04
Medlem
Lostworlds avatar
Estelle blir rekordung gudmor

Hon blir gudmor till Sofia och Carl Philips beställda avkomma Ines (ja, jag är övertygad om att barnets köns styrts via klinik utomlands för att undvika ännu en son).
Beslutet är historiskt och aningen oväntat. Från och med fredagen den 13 juni 2025 kommer prinsessan Estelle kunna titulera sig som världens yngsta, kungliga gudförälder.
https://www.svenskdam.se/kungligt/estelle-yngsta-gudforalder-nagonnsin-victoria-och-daniels-beslut/10884725

Estelle är bara 13 år. Personligen så tycker jag att det sänder helt fel signaler eftersom hon fortfarande är ett barn själv. Blir nästan som att man legitimerar henne som en vuxen kvinna redo för att själv föda och ta hand om ett barn.
Är detta något wt-fenomen som wt-Sofia plockat upp från "vanliga" familjer? Är det något som börjar förekomma allt mer? Är förvånad över att Victoria och Daniel gått med på detta.
Citera
2025-06-14, 13:07
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Jag tyckte att Victoria var söt som barn och även på sin 18-årsdag. Något har hänt med hennes utseende i vuxen ålder.
Victoria har aldrig varit söt. Hon har alltid sett ut som en grävskopa. Hennes syster var knullbar. Inte vacker, men plogbar.
Citera
2025-06-15, 13:49
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning
Victoria har aldrig varit söt. Hon har alltid sett ut som en grävskopa. Hennes syster var knullbar. Inte vacker, men plogbar.
Tyvärr en passande beskrivning. Jag önskar att hon kunde välja en mer förlåtande frisyr.
Citera
2025-06-15, 16:50
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning
Här ser man tydligt skillnaden i hakstorlek mellan mor och dotter:

https://www.svenskdam.se/kungligt/victorias-besked-till-estelle-timmar-innan-ines-dop/10888619
Citera
2025-06-15, 17:05
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Estelle blir rekordung gudmor

Hon blir gudmor till Sofia och Carl Philips beställda avkomma Ines (ja, jag är övertygad om att barnets köns styrts via klinik utomlands för att undvika ännu en son).
Beslutet är historiskt och aningen oväntat. Från och med fredagen den 13 juni 2025 kommer prinsessan Estelle kunna titulera sig som världens yngsta, kungliga gudförälder.
https://www.svenskdam.se/kungligt/estelle-yngsta-gudforalder-nagonnsin-victoria-och-daniels-beslut/10884725

Estelle är bara 13 år. Personligen så tycker jag att det sänder helt fel signaler eftersom hon fortfarande är ett barn själv. Blir nästan som att man legitimerar henne som en vuxen kvinna redo för att själv föda och ta hand om ett barn.
Är detta något wt-fenomen som wt-Sofia plockat upp från "vanliga" familjer? Är det något som börjar förekomma allt mer? Är förvånad över att Victoria och Daniel gått med på detta.
Jag trodde faktiskt inte att man kunde bli fadder innan man fyllt 18. Håller med om att det är konstigt. Om ett par år lär prinsessan Leonore bli fadder åt barn nummer fem...jag tror inte att Sofia och CP är färdiga än. Nu när de inte har några representationsuppdrag att tala om måste de ju fylla ut tiden med annat...
Citera
2025-06-21, 14:28
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Jag trodde faktiskt inte att man kunde bli fadder innan man fyllt 18. Håller med om att det är konstigt. Om ett par år lär prinsessan Leonore bli fadder åt barn nummer fem...jag tror inte att Sofia och CP är färdiga än. Nu när de inte har några representationsuppdrag att tala om måste de ju fylla ut tiden med annat...

Trodde också att det var 18 års gräns men tydligen inte. Undrar fortfarande om det är ett fenomen som förekommer ute bland "vanligt folk" eller en trend av något slag. Olycklig utveckling i så fall, ser inget gulligt med det alls utan det sänder som sagt bara fel signaler.

Är övertygad om att dottern är "specialbeställd" genom utländsk klinik så de kunnat styra vilket kön de skulle bli. Man vågade inte chansa fler gånger. Nu när Sofia fått sin "mini me" så tror jag att hon är rätt nöjd, såvida hon inte vill beställa en dotter till...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in