2026-09-05, 17:53
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-08-29
Hahaha den borde Ann*li lägga upp på Instagram.

Minns bara ett klipp där en tjej röker och han dyker upp på mobilskärmen i slutet av klippet, är det samma chatt?

Nej det är skilda gånger.
Citera
2026-09-05, 18:09
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Jaha, men nu pratade vi väl om spridningsrekvisitet?
Fast vi pratar om Jockiboi i denna tråd och exemplet jag gav var om Jockiboi hade kunnat vinna laga kraft med en stämning mot mig om jag sagt det där i ett sällskap av fem och han får ta del av det med ett inspelat samtal.
Citera
2026-09-05, 18:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Fast vi pratar om Jockiboi i denna tråd och exemplet jag gav var om Jockiboi hade kunnat vinna laga kraft med en stämning mot mig om jag sagt det där i ett sällskap av fem och han får ta del av det med ett inspelat samtal.

Fast nu pratar vi om spridningsrekvisitet, som gäller lika för alla.

Men ja, det uppfyller spridningsrekvisitet.

Jockiboi inkluderat, oavsett hans status som offentlig eller ej.

Det saknar betydelse om han är känd eller okänd, brottet anses fullbordat när uppgiften nått tredje man. Läs.

Varifrån har du fått för dig att det skulle vara på något annat sätt? Om du tror det förhåller sig på något annat sätt får du väl argumentera för det på något vettigt sätt, inte bara tjafsa?!

Tror du att jag backar, eller?
Citera
2026-09-05, 18:35
Medlem
Citat:
På alla sorters personer. Det finns inga undantag där, säger jag att Jockiboi tänder sexuellt på barn så skulle jag inte vilja att han fick tag på den inspelningen.
Problemet är att det är försvarligt att varna för det ifall det är sant och med hänsyn till att han omger sig med barn, har inflytande över barn och att hans kanaler och program vänder sig till barn och barnfamiljer.

Jocke stämmer för att skrämma henne och andra kritiker till tystnad eller för att dom obildade mammisarna ska tro att det inte är sant. Det kommer få motsatt effekt och jag älskar det för Fragileboi.
Senast redigerad av Pallal 2026-09-05 kl. 18:38.
Citera
2026-09-05, 18:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Problemet är att det är försvarligt att varna för det med hänsyn till att han omger sig med barn, har inflytande över barn och att hans kanaler och program vänder sig till barn och barnfamiljer.

Det är inte ens försvarligt att varna för dömda pedofiler så nä. Jonatan Alfvén, googla honom.
Citera
2026-09-05, 18:38
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Fast nu pratar vi om spridningsrekvisitet, som gäller lika för alla.

Men ja, det uppfyller spridningsrekvisitet.

Jockiboi inkluderat, oavsett hans status som offentlig eller ej.

Det saknar betydelse om han är känd eller okänd, brottet anses fullbordat när uppgiften nått tredje man. Läs.

Varifrån har du fått för dig att det skulle vara på något annat sätt? Om du tror det förhåller sig på något annat sätt får du väl argumentera för det på något vettigt sätt, inte bara tjafsa?!

Tror du att jag backar, eller?
Tror du på allvar att det där exemplet hade vunnit i domstol? Om Jockiboi stämmer? Som ses som en av sveriges mäktigaste på nätet?
Citera
2026-09-05, 18:48
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ja, absolut. 100%.

Tror du på allvar att han inte hade vunnit? I sådana fall är du totalt tappad bakom en vagn. Totalt. Helt jävla borta i huvudet.

Din korkat formulerade text:

Mycket konstigt ordval att han ska stämma dig, han gör väl som han vill?

Hade du sagt samma om mig hade jag sett till att göra ditt liv till ett helvete, så vad fan tycker du är orimligt då liksom?
Nej det hade han inte. Det är ju saker som är styrkt. Och varför censurerar du "Köpt sex" och "Chattat med en 16åring och skriver att han fantiserar om henne när hon var 10år och rökte i stövlar"?

Han har själv berättat om sexköpet och chatloggarna finns på det med 16åringen.

https://joakimbordell.com/
https://www.youtube.com/watch?v=H4-gjNgx-eo
Citera
2026-09-05, 18:58
Medlem
Oskartorskar23s avatar
Snälla! Jocke driver! Dina hemsidor är patetiska
Citat:
Nej det hade han inte. Det är ju saker som är styrkt. Och varför censurerar du "Köpt sex" och "Chattat med en 16åring och skriver att han fantiserar om henne när hon var 10år och rökte i stövlar"?

Han har själv berättat om sexköpet och chatloggarna finns på det med 16åringen.

https://joakimbordell.com/
https://www.youtube.com/watch?v=H4-gjNgx-eo
Citera
2026-09-05, 19:01
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskartorskar23
Snälla! Jocke driver! Dina hemsidor är patetiska
Han säger att han köpt sex. Det är inget som kommer från den hemsidan utan en video han publicera på sin egen youtube-kanal. Du kan kolla på länkarna i Joakimbordell.com så kommer du till hans blogg också, fullt med massa kvinnohat.

Kul att du har 1 inlägg också. Nyreggad och allt.
Senast redigerad av EnAnnanManniska 2026-09-05 kl. 19:03.
Citera
2026-09-05, 19:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det är inte ens försvarligt att varna för dömda pedofiler så nä. Jonatan Alfvén, googla honom.
Var har hon anklagat honom för att vara pedofil?
Citera
2026-09-05, 19:08
Avstängd
Citat:
Han säger att han köpt sex. Det är inget som kommer från den hemsidan utan en video han publicera på sin egen youtube-kanal. Du kan kolla på länkarna i Joakimbordell.com så kommer du till hans blogg också, fullt med massa kvinnohat.

Kul att du har 1 inlägg också. Nyreggad och allt.

Klicka absolut inte på den där förtalssajten utan proxy eller vpn, de loggar garanterat ip-nummer.
Citera
2026-09-05, 19:08
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Klicka absolut inte på den där förtalssajten utan proxy eller vpn, de loggar garanterat ip-nummer.
Trams.
Vill du inte folk ska titta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in