Jag skulle nog inte säja att han är värst i det att han varken vill tvinga småbarn att äta bajs, knulla hundar eller våldta spädbarn, men när det gäller offerkofta och att i allmänhet vara en synnerligen tragisk figur utöver sin jakt på barn, så ligger han bra till för en osmickrande pallplats. #826
Ja, alltså jag menade såklart den värsta i att ta på sig offerkoftan och så lol #826
Vi har väl en till som med stormsteg närmar sig samma nivå av dårskap...?
De har rätt många likheter #785 och #588. Två rätt ensamma, udda figurer som samtidigt har en narcissistisk personlighet och en självbild att de vet allt, kan allt, vet bättre än andra. Båda verkar ha fastnat i någon form av ungdomsstadie, har ingen utbildning och jobbar med ganska "barnsliga" jobb som de ändå verkar brinna för; godisbutik och hifi-butik. Båda har också säregna fritidsintresse (som de nog känner gör dem för mer än andra), den ene bygger raketer som han tror kommer göra skillnad, den andre har varit dansare och medlem i After Dark trots att han inte är bög. Båda lever i totalförnekelse kring att de chattat med vad de trodde var minderåriga flickor, det är som att det inte hänt bara för att de hävdar att det inte hänt. Lite storhetsvansinne, lite "så dumma så att de inte förstår att de är dumma"/Dunning–Kruger-effekten. Nu inväntar vi bara lite juridiska skrivelser på fikon-språk från #785 så att vi kan njuta av hans förfall riktigt.
Jag inser att min amatörmässiga psykoanalys lägger mig i lite samma fack...
Jag skulle nog inte säja att han är värst i det att han varken vill tvinga småbarn att äta bajs, knulla hundar eller våldta spädbarn, men när det gäller offerkofta och att i allmänhet vara en synnerligen tragisk figur utöver sin jakt på barn, så ligger han bra till för en osmickrande pallplats. #826
Jag tänker han är en av de värsta sett till sin personlighet och uppenbara psykos #826...
De har rätt många likheter #785 och #588. Två rätt ensamma, udda figurer som samtidigt har en narcissistisk personlighet och en självbild att de vet allt, kan allt, vet bättre än andra. Båda verkar ha fastnat i någon form av ungdomsstadie, har ingen utbildning och jobbar med ganska "barnsliga" jobb som de ändå verkar brinna för; godisbutik och hifi-butik. Båda har också säregna fritidsintresse (som de nog känner gör dem för mer än andra), den ene bygger raketer som han tror kommer göra skillnad, den andre har varit dansare och medlem i After Dark trots att han inte är bög. Båda lever i totalförnekelse kring att de chattat med vad de trodde var minderåriga flickor, det är som att det inte hänt bara för att de hävdar att det inte hänt. Lite storhetsvansinne, lite "så dumma så att de inte förstår att de är dumma"/Dunning–Kruger-effekten. Nu inväntar vi bara lite juridiska skrivelser på fikon-språk från #785 så att vi kan njuta av hans förfall riktigt.
Mycket bra analys av #785 och #588!
Just att inte förstå hur dum man är är verkligen höjden av dumhet. Och #785 tog ju verkligen ett kliv i rätt riktning gällande juridiskt dravel när han började ge sig på Gräv. Är inte själv medlem så har inte sett vad han skrivit, men det räcker med det som återberättats här för att inse att det slagit slint någonstans.
Senaste nappet i Örebro var riktigt komiskt att se. Han var så smällfet att han föll framstupa pladask, när han försökte springa iväg från Sara. Sjukt att det blurrades bara.
Ja, alltså jag menade såklart den värsta i att ta på sig offerkoftan och så lol #826
Karln vinner ju SM i offerkofta! Han försöker få tanterna att tycka synd om honom. Tänker mig att han spelat offer så länge nu så folk lessnat helt. Såg på ett av hans konton att han försökt samla in pengar... till en operation! Och så kommenterar en av tanterna att man faktiskt inte betalar för operationer i Sverige #826 är en loser på alla sätt!
Ingen mer gädda som avlidit? Längesedan det kom upp i tråden . Tråkiga konfrontationer där dom bara springer iväg förutom han som trillade och han som sprang som en mupp över parkeringen.
Får hoppas frugan fått ett telefonsamtal från dumpen innan gäddorna hunnit hem
” Sluta nu gubben. Segt med Dumpilidumpen, men nu gäller det att se framåt! Träffade #588 häromdagen och ni skulle kanske slå er ihop, han har jäkla bra koll på juridik.”
Är inte syftet att rädda barn från nånting? Trodde inte det var underhållningen som räknas.
Finns massa roliga klipp på youtube annars med folk som snubblar osv. Kan du roa dig med ikväll.
Så faktiskt, vore det primära rädda barn hade dom lyckats lika bra utan någon konfronation alls. Dessutom är Sara så extremt socialt handikappad att det är tragiskt. Stövla fram "SKA DU VÅLDTA BARN?!"
IQ fiskmås.. lite mer sociala skills så hade dom lyckas 100x bättre med konfrontationen. Hon är lika smidig som en riktigt fläskig tjockis med rockring.
Du har visst fortfarande inte fattat vad varje gåddpublicering syftar till?